*2

98 32 5
                                    

Ενα φως με ξύπνησε,το παντζουρι δεν ηταν Καλα κλεισμένο οποτε έμπαινε μεσα το φως του ηλίου.Ετριψα τα ματια μου και ανασηκωθηκα στο κρεβάτι.Ξαφνικα γυρισα διπλα μου και ειδα ενα αγορι.Ωπα τι εγινε εδω;Γουρλωσα τα ματια μου και άρχισα να πανικοβάλλομαι.Ηρεμησε Ναταλια,βαθιές ανάσες.Φοραω ρουχα οποτε τα πραγματα δεν μπορει να προχώρησαν τοσο.Τοτε αποφάσισα να σκοντηξω τον τύπο διπλα μου για να μάθω τι συνέβη.

-"Ε Ψιτ" ειπα ενω τον σκούντηξα παλι.
Πήγα να σηκωθώ απο το κρεβάτι αλλα ειδα οτι άρχισε να ανοίγει τα ματια του,αφου έτριψε τα ματια του γύρισε και με κοίταξε.

-"Εγινε κατι;Γιατι κοιτάς ετσι;" Ειπε με ενα μικρό γελακι.

-"Πως ετσι δηλαδή;"

-"Να,με το βλέμμα της αγγελαδας.."

-"Δεν κοιτάω με το βλέμμα της αγγελαδας.Μπορεις να μου πεις τι στο καλο κανω εδω και ποιος εισαι;"

-"Δεν θυμάσαι τιποτα ετσι;" Ειπε τρίβοντας τα ματια του,απογοητευμένος και ανασηκωθηκε στο κρεβάτι.Εγνεψα θετικά.
Αφου μου εξήγησε ολα όσα είχαν γίνει,προσπαθούσα να θυμηθώ κατι απο την χτεσινή νύχτα αλλα ηταν λες και δεν υπήρξε ποτε.

-"Λυπάμαι,συνεχίζω να μην θυμαμαι"ειπα.

-"Ευχαριστω παντως..που με φρόντισες και τα υπόλοιπα" ειπα συνεχίζοντας.

-"Εμ,δεν κανει τιποτα" ειπε χαμηλώνοντας το βλέμμα του και τρίβοντας με το χερι του τον σβέρκο του.

-"Ωραια τωρα εγω ηρθε η ωρα να φυγω."

-"Κιολας;Εμ δεν θες να φάμε μαζι πρωινό;"

-"Πολυ θα το ηθελα αλλα εχω καλυτερα πραγματα να κανω και ξερεις τωρα δεν θελω να σου γίνω και βάρος." Ειπα με έναν υποτιμητικό τόνο.

-"Γιατι το κανεις τωρα αυτο;"

-"Ποιο;δεν σε καταλαβαινω" Ειπα με ενα ειρωνικό γελακι

-"Μαζι μου μπορεις να εισαι ο εαυτός σου.Δεν χρειάζεται να φοράς αυτη την μάσκα της "κακιάς" που βγάζεις προς τα εξω.Ξερω οτι δεν εισαι."Ειπε ενω με κοίταξε μεσα στα ματια και μου έπιασε το χερι.Τα ματια του ηταν απλα κάστανα,αλλα οταν τα κοίταζα εβλεπα χρώματα τα οποια δεν υπάρχουν καν.
Αμέσως έβγαλα το χερι μου απο την λαβή του.

-"Δεν ξερω γιατι πραγμα μιλάς.Παντα ο εαυτός μου ειμαι.Δεν με ξερεις,δεν με ξερεις καθολου." Ειπα και σηκώθηκα να φυγω.
Για κάποιο λογο ηλπιζα,ήλπιζα οτι θα μου ελεγε να μείνω.Αλλα δεν το εκανε,με άφησε να φυγω.Γιατι με άφησε;Ή μηπως το ερώτημα ειναι γιατι δεν ηθελα να με αφήσει;
Γεια σας,γεια σας.Πρωτο κεφάλαιο για το 2017,καλη χρονια παιδάκια μου😇
Λοιπον ξερω οτι αυτο το κεφάλαιο δεν ηταν πολυ ενδιαφέρον αλλα υπόσχομαι το επόμενο θα ειναι,επισης και πιο μεγάλο.Αν θελετε βάλτε ενα αστεράκι για να με ενθαρρύνετε να συνεχίσω.Και τα λεμε στο επόμενο κεφάλαιο😇
Φιλακια.💕

In love with a nerdWhere stories live. Discover now