Βραδινές σκέψεις..

52 12 36
                                    

Κάθομαι στο δωμάτιό μου γράφοντας...

Να ξεφύγω λίγο...

Πλησιάζει η αλλαγή του χρόνου.

Ενός τόσο περίπλοκου χρόνου.

Δε ξέρω αν είμαι έτοιμη.... Αν είμαι έτοιμη να αφήσω στο παρελθόν κάποιες αναμνήσεις. Σε λίγο θα αποτελέσουν και επισήμως το παρελθόν μου. Θα μπορέσω να μην πέσω ψυχολογικά;

Αναρωτιέμαι πώς θα νιώσω... Μπορεί να μην αισθανθώ τίποτα... Όμως και να νιώσω θα προσπαθήσω να το κρύψω. Δε θα ήθελα να φανερωθώ μπροστά σε άλλους ανθρώπους..

Ακόμη θυμάμαι την πρώτη μέρα που τον γνώρισα επισήμως. Και λέω επισήμως διότι η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε να τον έχω ξαναδεί στο παρελθόν... Τελικά 3 καταστάσεις οδήγησαν σε ένα άτομο. Ακόμη έχω τη συμπάθειά μου προς αυτόν. Απλά... Απλά τώρα θα αποτελέσει παρελθόν.

Τον έχω ξεπεράσει εδώ και λίγο καιρό. Και νιώθω όμορφα. Είναι ωραίο να ξες ότι μπορείς να ξαναξεκινήσεις χωρίς να πονάς. Δεν είναι ότι έζησα κάτι συναρπαστικό μαζί του. Αλλά ένιωσα πράγματα γι'αυτόν που δεν έχω ξανανιώσει.

Τώρα εγώ αυτά τα γράφω και μπορεί να μη σας νοιάζουν. Όμως εγώ το κάνω αυτό για μένα. Θέλω να τα πω κάπου. Να τα γράψω. Και να κλείσει εδώ η ιστορία. Να ολοκληρωθεί.

Πολλοί ρωτάνε τι ευχόμαστε για το νέο έτος, τι θα θέλαμε. 

Εγώ θα πω ότι θα ήθελα να είμαι ευτυχισμένη.. Να μου τύχει κάτι καλό μέσα σε αυτόν τον καινούριο χρόνο.

Οπότε θα ήθελα σε αυτό το σημείο να πω ότι είμαι χαρούμενη και για την παραμικρή λεπτομέρεια που πέρασα τον προηγούμενο χρόνο και είχα νιώσει ευτυχισμένη χάρης σε αυτόν. 

Εύχομαι να είσαι καλά και χαρούμενος.

Επιπλέον, το λογαριασμό μου εδώ τον έκανα στις 25 Δεκεμβρίου. Έχω γνωρίσει καταπληκτικά άτομα εδώ μέσα με υπέροχες ιστορίες. Πάντα γελάω όταν μιλάμε στα σχόλια και με τα αστεία που κάνουμε. Δεν πρόκειται να κάνω ταγκ. Δεν είναι όμορφη αυτή η ανωνυμία; Να υπάρχουν μόνο τα συναισθήματα.

Φοβάμαι να αφήσω το 2016... Ειλικρινά βαθιά μέσα μου δεν το θέλω. Όμως θα έρθει κάτι καινούριο. Θα προσπαθήσω να αλλάξω μικρά αλλά και σημαντικά πράγματα.

Να προσπαθείτε να κάνετε πάντα αυτό που νιώθετε. Τι και αν φοβάστε ότι θα αποτύχετε; Μπορεί να τα καταφέρετε. Μπορεί και όχι.

Εγώ πληγώθηκα όταν το άτομο που ήμουν ερωτευμένη μου έδωσε μια σχεδόν αρνητική απάντηση. Πόνεσα δεν αντιλέγω... Όμως μετά από κάποιο καιρό έμαθα ότι έκανα αυτό που ένιωθα και δε μετάνιωσα για τίποτα.

Μπορεί να νιώθετε κάποιες φορές αδύναμοι αλλά να είστε δυνατοί!

Δεν είμαι το καλύτερο παράδειγμα διότι υπάρχουν φορές, όπως όλοι μας, που έχω νιώσει σκατά.

Όμως αυτά τα λέω από μέσα μου.

Ούτε καν έχω σκεφτεί τι θα γράψω. Απλά μιλάω.

Δεν έχω κάτι άλλο να πω.

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΕΨΤΕ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΑΤΕ! 

Είναι σημαντικό να νιώθετε. Μην απενεργοποιήσετε τα συναισθήματά σας, μην κάνετε αυτό το λάθος. Μην προσπαθήσετε να το παίξετε "σκληροί" ενώ πονάτε μέσα σας.

Σας εύχομαι τα καλύτερα για το 2017 και να μιλάτε με ανθρώπους γύρω σας κάνει καλό.

Υ.Γ: Μπορεί ελάχιστα άτομα να δούνε ότι έγραψα αλλά δεν πειράζει... Ό,τι ήθελα να βγάλω από μέσα μου το έβγαλα και αυτό μετράει.

- Δημητρα, το πρωτοχρονιάτικο dirty mind

Memories and thoughts Where stories live. Discover now