Capitolul 6:

68 9 4
                                    

Capitolul 6:"Vezi si tu unicornul ala?"

Aria Pov

Nebunie.Adolescenti nebuni.

Nici bine nu a inceput petrecerea si deja multa lume era ametita,sor-mea deja a disparut prin multime,zicand ca merge sa caute pe cineva.Iar eu?Ma invarteam pe aici.

-Ma cautai?intreaba cineva

Ma intorc si dau de baiatul de ieri.

-Nu,nu te cautam.zic si imi dau ochii peste cap

-Minciuni,imi zice razand,Haide la Aiden!spune si ma apuca de mana

Aiden?Ce sa facem cu Aiden?Ok,a sunat ciudat.Dar,de ce vrea sa ne intalnim cu el.Imi e de ajuns ca am stat toata ziua cu el.Dupa ce a plecat de langa mine in timpul jocului nu l-am mai vazut.Nici nu am apucat sa vad daca chiar l-a prins pe cel din echipa galbena,sau daca chiar el a fost prins.Dar oricum,ma bucur ca eu n-am fost prinsa.Orice membru in plus in echipa trimitea echipa spre gastig.

Si brusc, mana care imi tinea ingheietura mi-a dat drumul.Ies din lumea viselor si ma uit imprejur dupa ciudatul care ma va duce la Aiden.Vad ca a fost tras in spre un grup de fete si baieti care pareau ca jucau ceva.Acestia i s-au adresat cu Rayan...Hmm,deci asta ii este numele.

Continui sa "traversez" multimea,dorind sa vad ceva interesant.Toata lumea se distreaza,numai eu stau singura.
Bine poate distractia lui era exagerata ,fregandu-se unul de altul,dar imi aduc aminte ca majoritatea sunt in state de ebrieteate deci n-am asteptari.Probabil maine cand vor fi constienti ,isi vor evita "partenerul" de pe durata petrecerii.

Ma bucur ca totusi adolescentii de pe aici nu sunt asa de fitosi cum credeam.Bine,nici n-am intrat in discutii cu vreunul.Chestia asta chiar m-a pus pe ganduri.Eu mereu eram fata acea fata ultra sociabila care in orice moment al zilei voia sa-si faca un nou prieten.Dar aici,inafara de Vanessa-care imi este sora-,Aiden-un tip care relativ imi e prieten- si Rayan-care pur si simplu s-a bagat in seama cu mine,de parca m-ar fi cunoscut ; nu am mai vorbit cu nimeni.Incep sa ma "inchid in mine"?

Gandul asta m-a facut sa-mi scutur capul dezabrobator.Nu,nu cred asta.Ma voi acomoda eu usor,usor...doar am toata vara la dispozitie.

Si atunci l-am vazut.Dar cea mai interesanta parte, era persoana de langa el.M-am oprit brusc, de parca picioarele mele au prins radacini in pamant,dar totusi pastrand o distanta rezonabila.

Si ala a fost momentul de glorie.S-au sarutat.Cine?Aiden cu sor-mea.Mai precis el pe ea.Se pare ca nu m-au vazut,mare pacat.
Imediat Van s-a desprins din sarutul lui si a plecat repede de acolo.Era confuz si nervos.

Ce crezi?Si eu!

M-am intors brusc si am pornit spre locul unde se jucau diferite chestii.

-Hei!Tipa noua,te joci?ma intreaba un baiat

-Ce jucati?ii intreb cu o spranceana ridicata

-Adevar si provocare.Te bagi?

Nu am stat mult pe ganduri pentru ai raspunde.

-Normal!

Sa inceapa distractia

Aiden Pov

Unde naiba e?Impingeam lumea din calea mea dar nici urma de ea.Cum vine asta?Adica,credeam ca s-a aprins o scanteie intre noi,dar ea ce face?Fuge,evident!Ihh ce prost sunt!Si eu as fugi de mine dupa ce ma saruta un baiat pe care il cunosc de cel mult doua zile!Bine,nu ca as vrea sa fiu eu sarutat de un baiat,sa nu intelegeti gresit nebunilor.Eram in perspectiva unei fete.Bineee,si asta a sunat naspa...nu vreau sa fiu fata,daca v-ati gandit la asta.

The Sisters GomezUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum