1

5 0 0
                                    

Zasa ďalši nudny deň.Začujem pipanie budika,zasa škola nič horšie nepoznam.Prvi školsky deň katastrofaa.......Ou pardon mala by som sa predstaviť volam sa Eimi,Eimi Wotsova mam 18 rokov.Presťaholasi sme sa akurat do L.A. byvali sme v Londine ale naši sa rozišli tak byvam s mamou.Kupili sme si tu pekny domček ale aj tak mi chyba Lily moja BFF.
,,Eimi,pohni hadam neprideš hneď prvy deň neskoro"kriči mama
,,Jasné"zakričim naspäť.Oblečiem si riflove kratke kraťasi a crop top.Zbehnem po schodoch,rozlučim z mamou a odchadzam.
-----------------------
Okey,a som v škole nemam ani tušaka kadial isť.Hladam triedu 3.A obzeram sa a hladam svoju triedu.Zrazu niekto do mňa vrazi ale ustojim to
,,Divaj sa do koho naražaš,baby"Je to niaky kučeravy chlapec zo zelenymi očmi,okolo neho stali este niaky chalani.
,,To ty si vrazil do mňa mal by si sa ospravedlniť,alebo si snáť slepy?!"Teraz si myslite ze som niaka drza.Som tu sice 20minut aj s cestou ale............Tychto "frajerov" co sa na nieco hraju neznasam.Viem ze vsetci by sa asi bali to niekomu takto povedat ale ja nie!!
Ten chalan namna zostal hladiet jak na sväty obrazok.....Chcel aai niečo povedať ale nestihol otočila som sa a odišla.
KONEČNE nasla som svoju triedu.Všetky pohlady smeruju na mňa!!Ani toto nemam v laske.V zadu vidim tri volne lavice sadnem si uplne do poslednej,dam do uši sluchatka a mam v pi....teda v riti.Ponorila som do myšlienok,Premyšlam že by som sa mala s niekym skamaratit........Z mojich myslienok ma vytrhne niekoho dotyk na mojom ramene.A zas ten Kučeravec.
,,Tu sedim ja baby,tak si daj odchot"Ten chlapec jeale vtipny hadam si nemysli ze aj odtialto odidem
,,Pche....omyl tu si sedel teraz tu sedim ja!Ak dovoliš zavadzaš mi na vyhlad na tabulu.Tak buď tak laskyplny a hačni si inde.Dokončim svoj monolog a dam si sluchatka.Ale on ma nenecha
,,Vidno že si tu nova.Tu sedavam a budem aj sediet.Chcela som mu niečo pobedat ale do triedy vstupila učitelka.Tak si kučeravec pekne sadol predomňa.Učitelka ma predstavila a bla bla bla
_________________________
Ako sa vam pači?chcete pokračovanie?Tak pište do komentara

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 31, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

School LifeWhere stories live. Discover now