Üksinda kodus

545 63 11
                                    

Olime juba pikalt minu voodis teki all šampust joonud ja rääkinud oma elulugusid. Järsku tormas ema tuppa sisse. "Hei!" hõikasin ma emale. "Ja jah kuule ma lähen natukeseks ära ja tulen hilja aga teie palun ärge mingi lollusega siin hakkama saaga ja sinuga poiss on mul vaja natuke rääkida!" vastas mulle ema ja Niall läks emaga uksest välja rääkima.

*Nialli vaatenurk*

Ausalt Sandy ema on täiesti hull! Ta isegi ei lasknud mul pükse jalga tõmmata vaid pidin ainult alukate väel minema RÄÄKIMA. Jah selline oli siis meie vestlus:

Mina: "Räägi kähku ma ei viitsi oodata."

Ema: "Poiss Sandy on minu ainus tütar mis tähendamb et ma muretsen ta pärast väga. Kui sina ta ka minu juurest ära mõtled tõmmata siis ma ei tea mis juhtub! Ühe sõnaga palun hoia Sandyt nagu mõnda hinnalist vara!"

Mina: "Eeh... okei"

*Sandy vaatenurk*

Samal ajal kui nad seal vestlesid sorisin ma Nialli asjades, isegi ei tea miks. Aga kui ma ta rahakotini jõudsin tabas mind tõsine ehmatus- tal oli mingi võõra tüdruku pilt seal vahel. "Kes ta küll on?" pomisesin ma oma ette. Siis tuligi Niall tuppa. Ma tahtsin talt selle tibi kohta küsida aga ma ei julgenud. Äkki siis ta jätab mu kohe maha...  "Ni-ni-niall ka-a-as sul on õdesi?" küsisin ma arglikult. "Eip ainult vennad... E-E-ega sa pahane pole?" ütles ta. "Ei, miks ma peaksin see ei ole ju minu otsustada!" ütlesin ma kerge naeratusega. Niall naeratas mulle vastu ja suudles mind selle peale.

*Hommikul*

Ärkasin jällegi Nialli kaisus. Ei suutnud teda üldse üles ajada kuna ta magas nii armsalt et sure või ära. Seega pidin voodist välja tulema üsna ettevaatlikult. Kui olin kahe jalaga põrandal läksin pesema ja siis vaatama kas ema on midagi süüa teinud. Aga suur ime oli see et söögi asemel oli seal kiri! Seal oli kirjutatud nii:

"Hei kallis Sandy!

Mul on kahju et ei saanud sind kaasa võtta aga läksin su vanaemale Inglismaale külla. Olen ära umbes 2 nädalat. Kui ma koju tulen ja sa oled mõne jama kaela tõmmanud siis ei taha ma kuulda ühtegi vabandust!!!

Päikest sulle!

Ema :)"

Jah ema ei võta mind kunagi Inglismaale kaasa. Sellest on mul kahju kuna see pidi jube äge koht olema ja ma elan üsna selle kõrval.

Aga püha jumal ma võin olla 2 nädalat koos sõpradeta SEGAMATULT pidutseda!!! Vot seda ma võin nimetada eluks!

Sorry et uue osaga läks rohkem aega kui lubasin! Aga loodetavasti saan reedel maale ja siis on bussis aega kirjutada rahulikult :) loodan et suudate mulle andestada :D

Ja muidugi vabandan et osa eriti lühike tuli. Mul oli lihtsalt üks kurb juhtum :(

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 13, 2014 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Far Away [eesti keeles]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora