-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ-
Sequel to: •Me? With whom from all of them?•
Όλα κυλάνε ομαλά μετά από ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω.
Το Big Bang πλησιάζει ολοένα και περισσότερο, χωρίς κανένας να το καταλάβει. Χωρίς να κανένα να σκεφτεί πως το τραβάει κοντά του. Μόνο κάποιος το νιώθει να απειλεί την ψυχή του, αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να το απομακρύνει.
Είναι καταδικασμένος.
Ενώ κάποιοι ζουν ήρεμα, ήσυχα και ερωτευμένα, νομίζοντας πως σου βρει το άλλο τους μισό... Ενώ κάποιοι ζουν ήρεμα, ήσυχα και ερωτευμένα με τους φίλους τους, χωρίς έρωτες και αγάπες να του αποσυντονίζουν..., Άλλοι έρχονται αντιμέτωποι με παιχνίδια.
Παιχνίδια που κάνεις δεν προκαλεί. Παιχνίδια που προκαλούν όλοι.
Παιχνίδια που προκαλούν οι ίδιοι.Και τι γίνεται όταν κάποιοι πρέπει να πολεμίσουν; Όταν η πρώτη μάχη είναι με τον εαυτό τους και στη συνέχεια με τον παντοδύναμο αντίπαλο;
Τι κι αν αυτό είναι μια πραγματική μάχη με όπλα, μεταξύ δύο;
Τι κι αν χάσουν;
Τι κι αν χτυπηθούν;
Ποιος θα είναι δίπλα τους στις δεύτερες διακοπές Χριστουγέννων που θα περάσει η Νέλλη, αφού έφυγε από την Ελλάδα.
Τι κι αν καταφέρουν να πολεμήσουν τον πόλεμο και πιάσουν γερά τη νίκη;
•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•
《Έλα, άσε τις πλάκες. Δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω》του το ξέκοψα χαλαρά.
《ΕΙΠΑ ΤΩΡΑ》φώναξε, βγαίνοντας έξω από τα ρούχα του.
《Οχι》επέμεινα και σοβάρεψα.
《Ωραία, τότε θα κάνουμε σεξ με το δικό μου τρόπο》
Με κοίταξε πονηρά και άνοιξε ένα φύλλο της ντουλάπας.
《Εσύ κι ο Cristian Grey》σχολίασα σοκαρισμένη.
《Διάλεξε. Να σε δω να αυτοϊκανοποιήσε ή να βγάλω τον Christian Grey από μέσα μου;》ρώτησε απειλητικά.
《Κανένα》απάντησα και τότε το μαστίγιο προσωγειώθηκε στο γυμνό μου σώμα, δίχως διάθεση να μου προσφέρει ίχνος ηδονής.
•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•
Τι κι αν όταν καταφέρεις να νικήσεις τη μάχη, πρέπει να επιλέξεις;
Πού προτιμάς να περάσεις τη γιορτινή νύχτα σου; Στα παγκάκια της Βοστώνης ή στο μόνο άσυλο που μπορείς να καταφύγεις...
...το σπίτι ενός ανθρώπου που δε θέλει να σε δει;
Τι κι αν αυτή η βραδιά σου αλλάξει τη ζωή;
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...