Další part je here !
Dva týdny prázdnin utekly jako voda. Ani jsem nezaregistrovala, že už zítra se jde do školy. Trávila jsem čas s Dems, občas jsem jela navštívit i Denise, abych se ho mohla vyptávat na jeho holku. Byl velmi nadšen..
Náš vztah s Dems hodně postoupil. Víc a víc tu úžasnou holku miluju a chci s ní trávit nejvíc času. Její úsměv, povaha, vlasy prostě všechno mě dokáže dostat do kolen. Vidíte co ta holka dělá? Co dělá mě?
"Demi..... prosím....." zakňourala jsem. "No jo prosím tě." Řekla a začala se smát. " tak teda pustíme příšerky s.r.o!" Smála se a já s ní. "Někdy se mi zdá, že ti není osmnáct." Usmála se a políbila mě. "Když ale já mám ty pohádky ráda.." smála jsem se.
Dems pustila příšerky s.r.o a spokojeně jsem se usmála. "Miluju ten tvůj úsměv..." řekla najednou " ale prosím tě.." "ne fakt, myslíš že kecám?" " Jo kecáš, podívej se na sebe....Já jsem oproti tobě ni-." "Pššt už dost..." znova dostala záchvat smíchu a já s ní.
Koukaly jsme na pohádku a užívala jsem si to. Občas se na mě Dems koukla, protože jsem se do toho zažrala. Vypadala jsem asi jako dement, ale to bych nebyla já.Když příšerky skončily, zajely jsme si do Starbucks. Jo jejich kafe je nejlepší.
Se svým nákupem jsme se pak vrátily a šly do bazénu.
Seděla jsem na okraji a měla jsem nohy ve vodě. Usmívala jsem se a koukala na paprsky slunce, které se odrážely od vody. Slunce mě pálilo na záda, ale nevadilo mi to. Zanedlouho přišla moje princezna s pitím. Zvedla jsem se a chytla ji kolem pasu. Rozběhla jsem se a hodila ji do vody.. samozřejmě opatrně."To ti nedaruju Elis!!!" Řekla naštvaně. Došla jsem si pro pití a napila se ledového džusu. Celou dobu jsem se na ní usmívala a kousala přitom brčko.
Vylezla z vody a vzala si colu, lehla si na lehátko a nasadila si brýle.
"Někdo je tu naštvanej?" Smála jsem se ale ona ne. Jen popíjela colu a opalovala se.Hned mě smích přešel a já šla do bazénu. Nejdřív jsem plavala dokola a pak si vlezla na nafukovací lehátko. Pořád jsem jí jedním okem pozorovala. Zavřela jsem oči a na nic nemyslela. I když to nešlo, musela jsem myslet na ní. Je vážně naštvaná? Nebo to jenom hraje?.
Usnula jsem. Jo já usnu i v bazénu, jsem hrozná...
Když jsem se probudila, už se slunce pomalu zatahovalo.
Už tam nebyla. Vylezla jsem zpátky na souš a šla dovnitř do domu. Začala jsem mít o ní strach. Nebyla nikde. Pomalu mi začaly stékat slzy po tvářích. Nevím proč, ale začala jsem si v hlavě vytvářet ty nejhorší možný věci, co se jí mohlo stát.Po pár minutách hledání jsem našla malý papírek na stole se vzkazem.
Promiň El, musím si něco zařídit. Nečekej na mě večer. Příjedu až zítra ráno. Zatím pa :*
Super...už ode mě i odjíždí aniž by mi něco řekla. V té chvíli ze mě tekla naštvanost. Ne na ní, ale na to že to poslední dobou moc nefunguje. Nevím co se zase stalo. Co jí je.
Volat ji nebudu, nemá to cenu. Napsala jsem ji alespoň zprávu."Dobře Dems, počkám na tebe ráno. Miluju tě❤."
Čekala jsem jestli napíše nazpátek. Ne. Nenapsala.
Oblékla jsem se, nazula boty a šla ven s Andym. Alespoň ten pes tu je. Zrovna teď chci být sama. Nechci nikoho kdo by mě utěšoval nebo litoval. Na tváři se mi objevila slza. Vidíte? Když někoho tak moc milujete.... dokáže vás rozplakat i to, že někam odjede a ani se nerozloučí. To mám já teď. S ní.
Obešla jsem náš okruh kudy spolu chodíme s Dems a přitom jsem zesmutněla. Vrátila jsem do domu a nezamykala jsem.
Šla jsem se osprchovat a pak si vzala věci na spaní. Nastavila jsem si budík, jelikož vstávám do školy.Usnula jsem ani ne za minutu.
Ráno
Vstala jsem s budíkem. Arghhhhhh... nesnáším to.
Ležela vedle mě. Musela jsem se usmát ale pořád jsem byla naštvaná.
Šla jsem si koupelny, kde jsem si udělala hygienu. No však to znáte. Oblékla jsem si triko, černou bundu a úzké džíny. Vlasy jsem si dala do drdolu.
Sešla jsem schody a udělala si snídani a sice palačinky. Nasnídala jsem se a pak si sedla s čajem ke stolu. Dívala jsem se na televizi a ucítila na krku něčí ruce.
Otočila jsem se a uviděla Dems. "Ahoj zlato.." "Čau..." "stalo se něco?" "to bych se měla ptát já tebe ne? Odjedeš si, nerozloučíš se a ani mi neodpovídáš na zprávy." řekla jsem a byla jsem překvapená, že jsem to vyslovila. "Promiň..j-já nechtěla jsem... ale musela jsem odjet hned jak to šlo.." " a proč? " " mamka volala, že se zhoršil stav moji prababičky." usmála se ale hned se její úsměv vytratil. " myslíš Mimaw?" řekla jsem a vykulila oči..." ano, ale už to je v pohodě. Byla jsem s ní celou noc."
V té chvíli jsem se cítila hrozně. Byla jsem na Demi naštvaná a přitom bych měla být naštvaná sama na sebe. Ona byla se svojí prababičkou, a já tady na ní křičím...jsem hrozná.......
"Sakra, Demi.... promiň.. Já, nevěděla jsem to...omlouvám se..." sklopila jsem hlavu a začala se proklínat.
"To je v pohodě, nevěděla si to." Usmála se. " Ne to není v pohodě, sakra..." začala jsem sama sebe v duchu zabíjet...." prosím tě Elis, nedělej z komára velblouda.." pokračovala " prostě si to nevěděla. A máš pravdu, měla jsem ti napsat co se děje, ale chtěla jsem ti to říct pak sama..." Silně jsem ji objala a hladila ji po vlasech. " Jsem ráda, že si mi to řekla Dems...."
Obejmutí mi opětovala a pak mě políbila svými jemnými a sladkými rty.Dems mě odvezla do školy. Alespoň jsem nemusela autobusem.
"Miluju tě.." "já tebe víc." Vyplázla na mě jazyk a pak mi ještě zamávala. Došla jsem do školy a mířila si to do třídy. Sedla jsem si do lavice a připravila si na chemii.
"Hej ty..." zvedla jsem hlavu a koukla se na tu hnusnou nánu...." co chceš zase?" " hele, včera jsem šla domů, a viděla jsem tu tvoji "úžasnou" zpěvačku s nějakým týpkem..". když to řekla, to slovo úžasnou dala do uvozovek. Začala se mi v žilách vařit krev a agresivita stoupala. Ale uklidnila jsem se. " Jo to byl asi Nick, nejlepší kamarád... " koukla na mě a se zase bavila a flirtovala s nějakým klukem. Blbka namyšlená...
Chemie utekla celkem rychle, stejně jako všechny předměty. Vyšla jsem ze školy a čekala až přijede Dems. Zanedlouho přijela a já nastoupila...."ahoj zlato.." políbila mě.." ahoj." Usmála jsem se a ona vyjela. Položila mi na nohu svou ruku a jemně ji stiskla. V duchu jsem skákala radosti ale na venek jsem se jen usmívala. Skousla jsem si nad ní ret a konečně jsme dorazily domů.......
Konec...jak jsem slíbila tak jsem dodržela a vydávám ještě jeden díl v prázdninách....zítra už zase do školy..😥
Ale....zase.... má to pár výhod...zase uvidím své přátele a jídlo!!! 😂😂
No ale to nikoho nezajímá... děkuji za všechny votes, komenty a samozřejmě za čtení....to ne pro mě hlavní...:)
Tak se mějte a páčko...❤🔫🔫🔫😂😂
ČTEŠ
I Love Her! - Demi Lovato (CZ)
FanfictionLáska. Silné pouto dvou lidí. Láska. Nezkrotný živel, který dokáže ničit. Ale člověk by pro lásku udělal cokoliv.