ÚTES

379 20 5
                                    

Pohled Lucy:
Natsu přiběhl k útesu, tam zakopnul o kámen a spadnul těsně u útesu. Přiběhla jsem k němu a pomohla jsem mu vstát. Měl ruku od černý krve. Asi celou cestu kašlal krev. Když přiběhla Wendy a uviděla tu ruku vypiskla a začala léčit. Všimla jsem si že hlína z útesu trochu padá( vím že jste to asi nepochopil něco jako žes a sesunula půda☺)ale neřešila jsem to moc. Natsu pořád kašlal krev. To mě trochu vystrašilo. "Wendy co se mu stalo?" Zeptala jsem se. "Já nevím vypadá v pořádku" řekla Wendy. Už skoro brečela. Už ji docházelo magicka energie. Natsu si toho asi taky všimnul "Wendy Já už jsem v       pořád-ku" vykašlal krev. Zase. "Natsu-San ale ty pořád kašleš krev. To není v pořádku! "Vykřikla Wendy." Snad Já bych vám nějak mohla pomoct." Vynořila se že tmy nějaka osoba. Když jsem si ji prohlédla lépe vypadala úplně stejně jako Já! "Co to?!" Vykřikla jsem "Lucy Uklidni se,"řekl Natsu" tohle je Luna moje teta." "CO ŽE!!!!!!!"
vykřikla jsem. Začal vyprávět co se stalo ten den. "A pak jste mě uspali. A teď Luno jak nám chceš pomoct?" Dokončil své vyprávění Natsu. Luna s úsměvem na rtech odpověděla:" můžu tebou projít a podívat se co je s tebou špatně,ale může to trochu bolet." Ďábelsky se usmála. Wendy prestala léčit Natsua. Luna chytla Natsua za hlavu a něco mumlala. Natsu začal křičet bolestí. "Luno přestaň bolí ho to!"vykřikla jsem. "Ne Luno nepřestávej. Pokračuj!" Luna sundala ruku z Natsua. Natsu málem spadnul z útesu. Naštěstí jsem ho chytla. Opřela jsem ho o sebe. "Je to nějaký divný," řekla Luna " ale je to na 100% prokletí." "Prokletí?" Zeptala jsem se" jde to nějak léčit?" "Já neumím léčit Já jen umím zjistit co s nim je. Omlouvám se." Řekla smutně. "To nevadí Luna-san Já to umím za  ten poslední rok jsem se toho hodně naučila! " řekla Wendy(  pozn.asi jsem vám to neřekla ale tohle je po tom roce  jak se rozdělili 😅😅) začala léčit Natsua. Natsu už normálně vstal "Děkuji Wendy" řekl Natsu. "  Nemáš zač Natsu-San....." řekla Wendy a spadla Natsuovi do náruče. Usnula. "Jen si odpočiň."Řekl Natsu. Pohladil ji po tváři. Byl by z něho Dobrý otec. Na co to myslíš Lucy! Jestli by byl i Dobrý v posteli?" Já asi vím odkud je to prokletí bylo to v mém dnešním snu."Začal vyprávět " stal jsem jako obvykle proti němu. Ale on nepočkal a hned začal útočit nestihl jsem zareagovat. Trefil mě do břicha. Vykašlal jsem krev. Pořád červenou krev. Chytl mě za hlavu. Ucítil jsem bolest. Uviděl jsem útes. Uslyšel jak Lucy křičí Natsu!!! A pak jsem cítil jako bych ve vodě. Pak se zase zjevil moje demonický Já a řeklo: za 7 dní a 7 nocí umřeš ale můžeš žít jenom pokud p....." uslyšela jsem křupnutí. Pod námi se zjevila trhlina. Běželi jsme dál od ty trhliny. Ale Když jsem se ohlédla,Natsu stal na místě. Zasekla se mu noha. "Lucy chytej!" Vykřikl Natsu. Hodil my Wendy. Naštěstí jsem ji chytla. Pak jsem jenom slyšela výkřik. Koukla jsem tam. Kousek útesu se odlomil a spadnul dolů. A s ní i Natsu.
To jsem to ukončila Dobře co? Tak další dil tu máte. Mam chuť psát začalo to bavit. Takže se těšte. Určite jste si všimly ze ty předešlý dily jsou přeházený tak jsem je očíslovala takže se řiďte podle toho a to je konec mých keců a
Ahoj

Láska Ve Fairy Tail Kde žijí příběhy. Začni objevovat