Gerçeklerin Bitişi Ve Kaderin Başlangıcı: (2)
Çok geçmeden ağabeyinin mekanında bulundu Michael:
Mikail: (Ağabeyinin dikkatini çekmek Için hafifçe öksürür) ...
Lucifer: (şaşırır) Michael !! Seni buralarda görmek gerçekten tuhaf.
(. aniden sessizleşir Kardeşini gözlemlemeye baslar ve)
(derin Bir Nefes ALIR) Ağabey sana söylemem Gereken Bir Şey var: Michael.
Lucifer: İyi bir şey olmadığı kesin.
Michael: Ağabey babam insanlığı helak etmeyi düşünüyor.
Lucifer: (Göz bebekleri küçülür ve kafasını hafifçe yere doğru değiştir.) Tahmin etmiştim.
Michael: Bababla Ağabey ne yapacağız konuşmalıyız.
Lucifer: (Yanıtlayamaz) ...
Michael: Ağabey?
Lucifer: (İç çekerek.) Bilmiyorum.
Michael: Malesef.
Michael: (kısık bir sesle) O zaman yapabilecek başka bir şey kalmadı.
Lucifer: Bir şey'yı söyledin mi?
Michael: (Sesini gürleştirerek) Hiçbir şey her neyse benim biraz işim var sonra görüşürüz ağabey.Michael abisinin yanından ayrıldı ve cennetin en üst kademesi, babasının mekanına doğru yola çıktı.
Bu sırada tanrı ve melekleri:Gümüş (3. Muhafız): Yüce efendimiz sizin kararlarınız kesin ve en doğrusudur.Biz bunu biliriz ve kabul ederiz ancak oğullarınız bu konu hakkında ne düşünmektedirler?
Gaia (Şu anki Tanrı): Lucifer en büyük engelleme gibi görünüyorlar Michael'i mezhep içe çekme istemeyeceğinden sessizce kabul edilemez küçüklüğünden beri bu durum böyle oldu.
Abel (12.muhafız): Siz nasıl buyurursanız efendim.Aniden hava ağırlaşmaya başlar.
Barkiel (7.Muhafız): Yüce efendimiz Michael kutsal mekana saygısızlık etmekte.O anda bütün cennet sadece tekbir kelime ile sarsılır;
Michael: BABA !!!
Gaia küçük oğlu Michael'in yanına bir kapı açar ve kapıyı kullanarak onun yanına ulaşır.
Gaia: Ne istiyorsun Michael meşkul olduğu-
Michael: (babasının sözünü keserek, öfkeli bır sekılde) yeter artık ağabeyimi üzmene Topçu Alay Komutanı vermiyeceğim.
Gaia: Seni hiç hesaba katmamıştım. (Hafifçe gülümseyerek.) Peki benim karşımda durabileceğine gerçekten inanıyormusun.
Hava dahada ağırlaşıyordu baba ve oğul güçlerini yavaşça bırakmak ortamın dengesini bozuyorlardı.
Michael: (gülümseyerek) denemeden bilemem.
Gaia: NERİA!
Neria (En güçlü muhafız): Emret yücelerin yücesi!
Gaia: Kimsenin karışmasına izin verme.
Neria: Nasıl emrederseniz.Baba ve oğul birbirlerine baktılar.İlk hamleyi Michael yaptı kılıçını (Ayın Destroyer'ı.) Çeker çekmez gözlerden uzak durun kayboldu.Gaia ise sadece 2 kanadını ortaya çıkarmakla yetindi Michael meleklerin gözleriyle çok zor takip edilen bir hızla dört bir yandan saldırmaya başladı.Gaia ise hepsini Kolaylıkla savurdu Michael tükenmek üzereyken aniden gözlerden kayboldu Yüce Gaia'nın kendisi bile onu göremez ve tamamen o sırada ...
Michael: Benimsin!
Gaia Michaeli fark etmesine rağmen geç kalmıştı son ve darbeden sıyrılmasına rağmen buna bir gözüne mâl oldu bu sırada:
Gaia: (acı icinde bağırışlar.)
Michael: Nasıl olurda o saldırıyı savurur (derin Bir Nefes ALIR) Neyse bu benim şansım bir anlık bile boşluk yaratabilirse işim biter.Michael daha fazla hızlı göre birkaç darbe başarılı olur ancak bunlar sadece küçük çizikler tam başaracağını düşünürken Gaia gözden kaybolur Michael daha ne anlamadan sağ k kolu kılıcıyla birlikte daha ileri ayrılır daha ne kolu nede Ay yıkıcı desteğen safra ulaşamadan vücudunun bazı kısımları darbe almaya başlar.Sırtından aldığı Oğlu darbe ile uzaklara doğru savrulur Michael yere yapışır ve aldığı darbelerin hepsinin acısını hissetmeye başlar.Acı dolu bir çığlık atar. Bütün cennet bu çığlıkla inlemiştir.
-Bu SIRADA Lucifer bu çığlığı duyar duymaz yerinden fırlar ettik hemen çığlığın geldiği, yere doğru yola çıkar.-
Michael acı icinde kıvranırken muhafızlar korkuyla titremektedir tanrının bu Yüzünü Daha Önce görmemiş olmalarının Bizim için üstüne oğluna safra böyle merhametsiz tavırları bütün, cenneti korkuya düşürmüştür.
Gaia michaelin yanına gelir ziyaretinde şu sözleri Söyler:
Gaia: En Başından beri kazanamayacağını bilmeliydin ne sandin tanrı olabileceğinimi yerime geçebileceğinimi.
Michael: (Kan kusar) Seni yenebileceğimi asla düşünmedim ben amacımı tamamladım ...Bu sözlerinin ardından Michael kendinden geçer.Gaia ise herşeyi kavramaya çalışmasını ...
Gaia: Yoksa!
Gaia onlara buradan gitmelerini emeder Gaia onlara buradan gitmelerini emeder, Gaia onlara buradan gitmelerini emeder, Gaia onlara, buradan, gitmelerini, emeder, Gaia onlara, buradan, gitmelerini emeder .Lucifer kafasını hafifçe arkaya çevirir ve sadece şu kelimeleri söyler:
Lucifer: Bunu sen mi yaptın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Main Story
FantasyHer şeyin başlangıcından itibaren Tanrının oğlu Lucifer ve Arkadaşlarının başına gelen olaylar...