BÖLÜMÜN SOUNDTRACKI
Okurken dikkatinizi dağıtmayacak yumuşacık bir parça seçmeye çalıştım umarım beğenirsiniz.^^
Çok soğuk bir Kasım gününde karşılaştılar. Draco onu gördüğünde köyün en iyi terzisinin vitrinin önünde annesinin gelmesini bekliyordu. Birazdan Narcissa Malfoy gelecek ve okula yeni başlayacak oğluna diktireceği takım için ölçü aldıracaktı. Bu sene Hogwarts' a başlıyordu, yaşıtı bütün büyücüler gibi. Annesi önce bir düzine ayakkabı sipariş etmeye gidince o da yalnız kalmıştı. Sonra onu gördü. Devasa bir adamla birlikte dükkana geldiler. Adamın Hogwarts' ın bekçisi Hagrid olduğunu biliyordu ama çocuğu tanıyamamıştı. Onunla hemen hemen aynı boyda cılız bir çocuktu. Karmakarışık siyah saçları, bir camı kırılmış gö.zlüğü, yamalar içindeki tişörtü ve ona bir karış kısa gelen pantolonu vardı. Kıyafetleri ikinci hatta belki üçüncü eldi ve çok sıcak tutuyorlarmış gibi görünmüyorlardı. Hava çok soğuktu, insanların nefesleri ağızlarından çıktığı anda buharlaşıyordu. Ama çocuk bunu pek dert ediyormuş gibi görünmüyordu.
Gözlerini terzinin canlı renklerle dikilmiş kıyafetlerle kaplı vitrinine odaklamış, dudaklarının kenarına bir gülümseme ilişmişti. Çocuğun kim olduğunu ve neden Hagrid' le dolaştığını merak etti. Gözlerini dikmiş çocuğu incelerken birden çocuk ona döndü ve gözleri buluştu. Yeşil gözleri vardı. Çok güzel, canlı ve sıcak. Draco hemen gözlerini kaçırdı. Ama birkaç saniye sonra yeri hafifçe kaplamaya başlamış karın üzerinde gıcırdayarak ilerleyen ayak seslerini duydu, sonra çocuk tam yanında durdu. " Sen de mi okula başlayacaksın? Hogwarts' a? " Çocuğun ince ama gülümseme gizli sesine dönmemek için ayaklarına baktı. Ayakkabıları da çok eskiydi hatta parmak uçları delikti. Ayakları çok üşüyor olmalıydı. Oysa kendisinin ayaklarında son moda botlardan vardı, gıcır gıcırlardı ve ustaca bağlanmışlardı. Babası " Bir erkek her zaman kıyafetine dikkat etmelidir. Özellikle büyücü toplumunun örnek aldığı biz saf kanlar. " derdi. Draco bir erkek değil henüz bir çocuktu ama babası onun da bu kurallara uymasını istediği için elbette uyacaktı.
Yavaşça başını sallayarak onayladı. Çocuk ona gülümsedi. Draco içine sıcacık bir şeylerin aktığını hissetti. Kış mevsiminde olmalarına rağmen... " Ben de bu sene başlıyorum. Hagrid içerideki hanıma benim için kıyafetler ısmarlıyor. " Draco etrafa bakındı ve annesinin gelmediğinden emin olduktan sonra " Neden Hagrid ile dolaşıyorsun? " diye fısıldadı. Büyük ihtimalle annesi onun böyle bir çocukla konuştuğunu görse sinir krizi geçirirdi. " Çünkü- " Çocuk tereddütle durakladı. Dönüp ona baktı. " Sana söylemek isterdim ama bu bir sır. " diye fısıldayarak cevap verdi. Draco iyice meraklanmıştı ama daha fazla soru sormaya cesaret edemedi, onu korkutup kaçıracağından ve yalnız kalacağından endişe etmişti. Henüz çocuğun sıcaklığından uzak kalmaya hazır değildi.
" Harry. "
Draco gözlerini kırpıştırarak kendisine uzatılan ele baktı. Soğuktan kızarmış el ve yeşil gözler arasında gidip geldi gözleri ve sonra yavaşça o eli tutup sıktı. " Draco... " Kendini bir Malfoy olarak değil de sadece Draco olarak takdim etmek çok hoşuna gitmişti. Çocuğun eli de bakışları gibi sıcacıktı oysa kendisi kaşmirden paltosunun ceplerinde tuttuğu halde elleri cansızmışçasına buz gibiydi. Hagrid' in gürleyen bir sesle Harry diye bağırdığını duyunca çocuk içeri doğru bir bakış attı. " Daha sonra okulda görüşürüz o halde Draco. " Draco bunun olasılık dahilinde bile olmadığını bildiği halde " Görüşürüz. " diye fısıldadı. Harry koşarak dükkanın içinde kaybolduğunda Draco tekrar soğuğu hissetmeye başladı. Yüzünü ısıran soğuk rüzgarın farkına vardı ve üzerindeki kaşmir paltosuna rağmen soğuk iliklerine kadar işledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frozen - Draco/Harry (Darry)
FanfictionHayat belki de bir peri masalı gibiydi. Bazen gerçeğe dönüşen, bazen kabus olan...