Daniel P.O.V.
Mă simțeam foarte ciudat, acum câteva minute era în viață... Îl aud tropăind pe George.
George: aa.. înviat... aia.. huh... m-am speriat rău...
Mă uitam la farmacie, și la acei polițiști... Am plecat.. n-aveam ce face decât să fiu amenințat cu arma.. îmi vine o idee.În mintea mea îmi spun, dacă asta înseamnă supraviețuire... Îl opresc pe George și îi spun că vin imediat, deoarece vreau să discut ceva cu polițiștii. George dă din cap aprobator.
Mă duc rapid pe ușa din spatele farmaciei, scot cuțitul și îl pun la gâtul unui polițist, din gura mea ieșeau numai amenințări, i-au și pistolul polițistului care era în buzunar. Nu știam să trag, dar doar amenințam.
Daniel: Dați-mi patru truse de prim-ajutor, hai rapid, altfel îl omor pe ăsta!
Oamenii au scos patru truse d... MEDKIT-urile și mi le-au dat. Printr-o mișcare rapidă ies pe ușa din spate furând pistolul. Mă întorc la mașină. Era PLINĂ, FULL, NO MORE SPACE, de oameni. Mă uitam la Alexandru care avea o hartă.
Ada P.O.V.
Îl țineam de mână pe George și-mi era frică, maxi-taxiul era plin de oameni dubioși. Alexandru încearcă să spună ceva, dar nu îl aude nimeni. Daniel avea chiar un pistol, pe care nici nu știu cum la procurat.
Alexandru: Liniște! Alo! Mă aude cineva?!!
Daniel scoate pistolul și trage un glonț pe fereastra deschisă, nu se mai aude nici un zgomot.
Alexandru: Mersi, Daniel. Așa... vom merge într-o zonă de camping care este la 15 Kilometrii de aici, poate că vom reușii să ne facem ceva, o bază. Dar de acum trebuie să fim ordonați. Nu zic că eu sunt șeful, dar măcar sunt șoferul mașinii cu care vă conduc. Acum să ne organizăm, să facem o listă.
Lista arăta cam așa:
Bărbați: 13 (dintre care 3 minori)
Femei: 9 (dintre care 4 minore)
TOTAL= 22 oameni
Oameni capabili să manevreze o armă: 2
Mâncare & Apă: 3 doze de suc, 1 corn cu ciocolată, 2 cornuri cu șampanie, 5 pungi de cipsuri, un pachet de piept de pui (4 fâșii de piept), 7 crenvuști, 2 șnițele gata prăjite, 2l de lapte, 6l de apă, 4 pâini, două pachete de orez (a câte 200g fiecare).
CITEȘTI
Apocalipsa Zombie
HorrorAcțiunea se petrece în România, atunci când zombii au devastat lumea, oare personajele principale se vor descurca să supraviețuiască? Aflați -->