11.

355 38 0
                                    

Luke POV

Miks Ashton tegi seda? Ta pole kunagi mu saladusi reetnud. Sõnagi lausumatta võtsin oma koti ja läksin esikusse. Panin tossud jalga ja jope selga ning astusin majast välja. Istusin autosse ja sõitsin Ashtoni juurde, lootes teda veel kodust leida.

Paari minuti pärast koputasin Ashi uksele.

Ash tuli uksele ja ma lükkasin ta ukse avast sisse. Astusin majja sisse ja panin ukse kinni.

"Sa tead miks ma siin olen!" Pomisesin.

"Millest sa räägid?" Kergitas Adh kulmu.

"Türa kellele sa rääkisid minu ja Janete suhtest? Ah?" Ma hakkasin kurjaks muutuma. Mitte, et ma ei sooviks, et minu ja Janete suhe oleks saladuses, aga me polnud valmis tervele maailmale seda teatama.

"Luke, tead sellega on nii, et..."

"Kuidas?" Tõstsin häält.

"Ma ei rääkinud seda vabatahtlikult?" Pomises ta.

"Mida sa ajad? Mis mõttes?" Rahunesin veidi.

"Sa tead kuidas ma kõdi kardan..."

"Püha püss."

Viis minutit piinliku vaikust kuni ma küsisin

"Läheme kooli? Ma tulin autoga."

"Mhm."

Istudime autosse ja hakkasime kooli sõitma. Kirjutasin Janetele.

⭐️Star⭐️: Tuleme Ashiga, sain teada miks ta nii tegi...
💕Kenakke💕: Ok, aga mida me teha saame, terve klass on hulluks läinud.😕😕
⭐️Star⭐️: Ilmselt on see nn 'saatuse' mäng ja me peame sellega harjuma, aga dvj ma pean nüüd autot juhtima.
💕Kenakke💕: Ok, ootan sind koolis😚


HILJEM KOOLIS
Janete POV


Esimesed tunnid möödusid normaalselt,vahetundides jooksime Ade-ga tüdrukute vetsu või kuhugile mujale, et pääseda meie klassi eest peitu. Tasapisi hakkas jutt liikuma ka mujale kooli peale...


Peale kooli kõndisime Ade-ga bussijaama poole. Miski vibreerib mu taskus ja selleks oli minu ammuteada telefonike. Helistajaks oskasin alguses pakkuda ainult Luke/mu ema. Noh, teine läks kümnesse.


"JANETE-MARII!" Karjub mu ema mulle kõrva.

"Mis ma jälle tegin?"

"Direktor helistas mulle."

"Mispärast?" Küsisn?

"Kõigepealt rääkis ta mulle su hinnetest. Nimetas kõik kahed ette, kuigi neid oli aniult neli või viis tükki."

"Ema, kas ta sulle ergutusmeeskonnast ka rääkis?"

"Jah, sinu klassist saavad kolm tüdrukut sinna, Kirtel, Ade ja...sina. Teil oli kõigist kõige parem rüht ja veinivus ja osavus janiiedasi, aga, Janete kuula, siin on üks aga(!),sa pead oma hindeid parandama."

"Mis direl mu hinnetega jälle on? Eelime kuu ta ka helistas, et mu hinded on kehvad."


***

MA ABSULL EI TEA MIDA MA SIIA PRAEGU KOKKU SOGASIN, AGA KUNA PALJUD KIRJUTASID MULLE, ET NAD SOOVIVAD UUT OSA SIIS, MA TEGIN MIDAGI.. Loodan, et teile meeldis mu kiirelt sogamine ja lampi asjade kirjutamine so ja, amm komenteerige mida te sooviksite, et juhtuks, sest minu ideed on otsas ja mul on ideesid ales tuleviku poole, so ja kirjutage palun, palun, palun. Suured tänud jube ette.


Päikest!

Hilja w.Luke HemmingsWhere stories live. Discover now