Ráno jsem se probudila a nikde nikdo. Nevadilo mi to a zase jsem na chvíli usla a asi po 15 minutách někdo otevřel dveře byl to Nash, Shawn a Elis.
Shawn: Vstávej ospalče
Elis: Mio už je 12h
Já: A to vadí že je 12h
Elis: Ne nevadí jen by si mohla už vstávat.A podala mi Starbucks.
Já: Ooo mňam děkuju
Elis: Není začKdyž jsem vypila kafe tak jsem se teda konečně zvedla z gauče a šla do kuchyně. Stál tam Nash, nevšimla jsem si ho a otevřela lednici a ta ho praštila.
Nash: Auuu
Já: Jej promiň
Nash: Za to potřebuju bolestné.
Já: A to bolestné je co????
Nash: PusaA ukazoval si na pusu tak jsem k němu přišla a dala mu normální pusu. A znova šla do lednice tam jsem vytáhla mléko a jako vždy jsem si udělala lupínky s mlékem. Sedla jsem si na gauč a snědla to. Šla jsem to umýt a potom jsem šla do koupelny se vysprchovat. Po sprše jsem si vyčistila zuby atd atd atd.
Pak jsem šla ke skříni a vzala si na sebe:A Elis si vzala toto:
A obě jsme byli hotový a kluci taky, tak jsme vyrazili ke klukům do hotelu. Už jsme byli u nich a byl tam Cameron já jsem jen troch strčila do Nashe jako ať jde za ním.
Nash: Jsi v pohodě???
Cameron: Ty se se mnou bavíš???
Nash: Jo Mia mě překecala.
Cameron: Takže vše v pohodě. Zase
Nash: Jo vše je v pohodě.
Já: Co dneska budeme dělat????
Cameron: Pojedeme na výlet.
Elis: A kam???
Cameron: To je tajný.Naobědvali jsme se a kdyby to někoho zajímalo měli jsme zase pizzu. Myslím že tady nic jiného nežereme. No a mohli jsme vyrazit. Ještě jsme se doma museli stavovst pro plavky. Kluci je měli taky takže my jsme si je taky museli vzít. Cameron řídil protože asi jako jediný se mnou měl řidičák. Jeli jsme přibližně 2 hodiny. Ale když jsme tam dorazili tak jsem myslela že se mi to zdá.
Byla to krása. Vypadalo to nějak takto:
ČTEŠ
Dating in New York
RomansaAhoj jsem 18 letá holka a jmenuji se Mia s kamarádkou letím do New Yourku moc se tam těšíme. Ale nečekali jsme že se nám stane to co se stalo.