TEHLİKELİ BİR GECE

39 0 0
                                    

BÖLÜM İKİ

Miley 13 saat 24 dakika 12 saniye önce gitmiş olsa bile ben hala onu arıyorum.On üç saniye oldu.Neyse.

Miley'den başka kimsem yok.Selena ile olan kavgam ise beni hala çok üzüyor.Olsun.Benim Miley'im var.Artık yok.Bir süreliğine yok.Onu bulmadan okula bile gitmem.

Düşünme vakti!

Nasıl kurtarabilirim Miley'i?Hiçbir şey de gelmiyor aklıma.Onun evine gidip biraz bilgi toplamaktan başka çarem yok sanırım.Evine gideceğim.

**

Miley'in evine gittim.Kapısı kapanmıştı,içeredn erkek sesleri geliyordu.Bir tanesi 'Hadi oyalanmayın o Şeytan Kız Demi buraya gelmeden gitmeliyiz!' dedi.Sen kime şeytan kız diyorsun?Neyse.Onları giderken gördüm ve kameraya aldım.Bunları flash belleğime atacağım.İçeri girdim.Nasıl girdin diyorsanız,Miley'in evinin bende anahtarı var.İçerde bir tlefon vardı.Miley'in değildi o telefon.Oraya doğru gittim,telefonu aldım.Belki yardımcı olur.Acele ile Miley'in evinden çıktım,o adamları takip etmem lazımdı.Ama ben gidene kadar adamlar gitmişlerdi bile.Kapıyı çektim ve gittim.

**

Uyandığım gibi yüzümü yıkadım,saçımı taradım ve Miley'in evine gittim.Orada daha çook işim var benim.İçeride bu sefer kimse yoktu.Meğersem ben öyle sanmışım.Koluma doğru yaklaşan bir hançer görünce çekildim.Arkamdan adamın biri beni bıçaklayacaktı.Adama yumruk attım,iki de tekme attım ve yere serildi.Adamın üstündeki TÜM herşeyi aldım.Neredeyse tüm.Başka şahısların sesleri geliyor ve yrıca onlar da buraya doğru geliyorlar!Olamaz.Burada saklanacak bir yer yok.Koltukların arkasını bile doldurmuş Miley hanım.Dolabın içine saklanmak zorunda kaldım.Dolabın içinde başka birisinin daha olduğunu fark ettim.Bu Jack!Miley'in sevgilisi olur kendisi.'Ne arıyorsun burada?!' dedim.'Miley ortalarda olmayınca merak ettim,senin adamı yere serdiğini görünce korktum saklandım.' dedi.Anlaşılan planda yanlız olmayacağım.

**

Uyandığında Miley'in evindeyim,geceeri de Miley'in evindeyim.Sıkıldım ama bundan.Bu gün biraz dinlenmem lazım.Ama okula gitmem gerek -müdür bey bana kızmadan gitmem gerek- devamsızlığım çoğaldı.Zaten Jack'i (Miley'in Sevgilisi) fırçalayacağım bir güzel.Onun orda ne işi vardı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEHLİKELİ BİR GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin