13. rész

349 24 0
                                    

Ahogy belépek az ajtón hátulról valaki összefogja a kezem és befogja a szám.
-Ez nem volt túl jó ötlet!-morgok halkan. Karmokat növesztek és végig szántom a kezét, amitől elenged. Egyből ellököm magamtól, és körbenézek a nappaliban. Meglátom Derekket a sarokban feküdni. Nem foglalkozom a mögöttem lévő személlyel, azonnal mellé futok és ébreszgetni kezdem. Nem akar felébredni, megpofozom, ami hatásosnak bizonyul. Ahogy felébred segítek neki felállni. Közben mint kiderült a vadász is feláll. Dereknek és nekem akar rontani amikor hátulról valaki elkapja. Nem más mint Anne. Beadunk neki egy nyugtatót ami kifogja ütni az elkövetkező két napra és feladjuk Mexikóba, postán.
-Köszi Anne.-veregetem vállon.
-Én mindig segítek.-kúszik mosoly az arcára.
Kutakodni kezdünk a vadász után. Allison Argentnek hívják a második legjobb vadász családból származik. Rápillantok az órára, már két óra van. Úgy döntök hogy meglátogatom Vivit és Liamot. Igen, ketten élnek. A szüleik meghaltak két éve, mielőtt elköltöztek. Anne is velem tart. Csupán pár perc és meg is érkezünk hozzájuk. Csöngetek, nemsoká nyílik is az ajtó és az én drága barátnőm áll ott.
-Sziasztok.-borul mind kettőnk nyakába.
-Szia.-válaszolunk egyszerre.
Beljebb megyünk és a nappaliba találunk egy Liamot.
-Szia colos.-köszönök neki lazán.
-Szia Hófehérke. Szia Anna.- Anna oda megy és ad neki egy puszit.
Mi felmegyünk Vivi szobájába Liamék meg lent maradnak.
-Anna és Liam együtt van?-néz rám hatalmas szemekkel Vivi.
-Igen, nem tudtad?-kíváncsiskodom.
-Annyit tudtam hogy van egy barátnője, de azt nem tudtam ki.-értetlenkedik.
-Akkor mondjak valami jobbat?-bólint.-Én meg Anna bátyjával járok.-itt lepődik meg igazán Vivi.
Mielőtt még eljöttem volna otthonról elraktam az irónom, amit most elő is veszek.
-Szeretnél valamilyen mintát?-nézek hatalmas mosollyal.
-Igen.-vágja rá azonnal Vivi.
-Ugye te vérfarkas vagy?- érdeklődök.
Vivi kicsit elsápad, de bólint majd megvillantja aranysárga szemeit. Én is megvillantom vörös szemeim. Vivinek leesik az álla. Muszáj vagyok megkérdezni, mert mostanában nem a régiek az érzékeim. Nem érzem úgy az illatokat és látni sem úgy látok már.
-De ezt hogy?-értetlenkedik.
-Igaz alfa vagyok.-rántok vállat.
Bele kezdek a minta rajzolásába amit Vivi választott. Nem volt olyan nehéz.
-Az első percben még érzékeny lesz.-magyarázom.
Vivi csak bólogat.
-Elmegyünk vadászni?-érdeklődök a szemöldököm húzgálva.
-Menjünk.-felállunk és leindulunk a nappaliba.
Liamnak és Annának egyből feltűnik Vivi karján díszelgő tetoválás. Mind a ketten mérgesen néznek rám.
-Elmegyünk vadászni.-ezzel már ki is lépünk az ajtón. Átváltozunk és már futunk is az erdőbe. Tekintve hogy csapatban erősebbek vagyunk, így egy prédát választunk. Miután kiszórakoztuk magunkat visszaváltozunk, amikor kilépünk az erdőből, feltűnően nagy csend uralkodik. Körülbelül fel óráig lehettünk távol. Amikor belépünk a házba Anne és Liam áll előttünk karbatet kézzel.
-Oo.-suttogja halkan Vivi.
-Ez több mint ''Oo,,.-nézek Vivire.

Átlagos élet? Nem éppen ~Befejezett~Where stories live. Discover now