-Αγγλικά-
Νέλλης P.O.V.
《Καλησπέρα》αναφώνησα νυσταγμένη φτάνοντας την παρέα.
Σε πέντε μέρες ξεκινάνε πάλι τα μαθήματα.
Να δω πότε θα προλάβω να συνηθίσω την αλλαγή ώρας.
Τι ήθελα κι εγώ να καθίσω τόσο;
Αφήστε...
Τι τσακωμοί με την Άρη... τι φάσωμα με τον Άρη ... 1,2,3,4,5,6,7 (❗) φορές σεξ με τον Άρη και άλλη μία μεθυσμένοι...
Νιώθω λίγο άσχημα για τον Dav.
Αλλά ας μην ήταν τόσο μαλακάς.
Ε μα πια... Άκου εκεί να πάμε μαζί διακοπές, να πάω Αυστραλία να δει τους δικούς του και μετά να πάμε στην Αίγυπτο που έχει να πάει έξι χρόνια.
Ένα 'χωρίζουμε' και λίγη επιμονή σ' αυτό ήταν αρκετά για να κάνουν τον πρώην μου να καταλάβει πως έκανε μαλακία και να παρακαλεί γονατιστός.
ΚΥΡΙΟΛΕΤΙΚΑ!
Σερνόταν από πίσω μου στο πεζοδρόμιο μέχρι το σταθμό του λεωφορείου, μετά μέχρι το μετρό και τέλος, το αεροδρόμιο.
Οι μπάτσοι το μάζεψαν!
《Τι καλησπέρα, βρε βλάκα; Έντεκα το πρωί είναι η ώρα》ακούστηκε ο Ίαν με τον καλό λόγο στο στόμα.
《Τι λες καλε; Έξι το απόγευμα είναι... Πριν δύο ώρες έφτασα.》αρνήθηκα.
《Είσαι ακόμα με την ελληνική ώρα 》μου θύμισε ο Alex και γέλασε.
Αυτός ο άνθρωπος είναι υπέροχος όταν αποφασίσει να μεινει φίλος.
Δυσανασχαίτησα.
《ΛΕΓΕ》φώναξε αγχωμένη η Jessica.
《Τι να πω;》ρώτησα.
《Για τον Άρη》απάντησε.
《Μιλάς σαν να είναι κάτι φυσικό να έχεις να με δεις ενάμιση μήνα και να μου λες για τον Άρη.》παραπονέθηκα.
《Μούτρωσες》πρόσεξε ο Feliks.
《Λογικό το βρίσκω》σχολίασα και πέρασα μπροστά από τα παιδιά.
Έφτασα στον Alex και κάθισα πάνω μου.
Πρόσεξα απέναντι τον Chris που δε μου είχε μιλήσει ακόμα, μα δεν έδωσα πολλή σημασία. Δε μιλάμε πολύ. Βασικά, είμαστε σχεδόν σαν άγνωστοι... Ή καλύτερα μαλωμένοι.
Είναι πολύ άβολο και για τους δύο να μιλάμε.
Μάλλον επειδή αυτό που είχαμε, ήταν δυνατό κι ας κράτησε λίγο.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...