Začátek

193 16 10
                                    

„Viděli jste už ten nový díl The Walking Dead?" zeptal se John Reye a Angeli. „Jo! Byl úplně super, hlavně ten Negan!" odpověděla Angela. „To jo, ale škoda, že to mají zase začít dávat až v únoru.." vzdychl Rey. „Tak já už budu muset. Tak večer na FB?" zeptala se Angela. „Jasně!" odpověděli John a Rey najednou. Všichni tři se rozešli různým směrem.

*Večer na FB*

JohnLidi! Zapněte si televizi!!
ReyProč? Co se děje?
Angela: Omg!!! To snad není možný!
Rey: Myslíte si, že je to pravda?
Angela: Říkají to v televizi, takže určitě jo!
John: Co budeme dělat?
Rey: Musíme se někde sejít?
Angela: Ještě dnes ?
John: Radši ano, přijeďte kemně!

Netrvalo to ani půl hodiny a všichni tři seděli u Johna doma. „Co budeme dělat?!" zeptala se nervózně Angela. „Já musím zkontrolovat rodinu! Musím se ujistit, jestli jsou v pohodě!" řekl Rey a chtěl už odcházet. „Počkej! Nemůžeš jít sám! Odteď musíme být spolu! Jako skupina!" řekl John a zvednul telefon. „Pokud vim, tak telefony ještě pořád fungují!" řekl a podal ho Reyovi. Ten vytočil číslo své matky, ale tam se jen ozvalo: „Reyi, drahoušku, jestli voláš ty, tak se o mě neboj! Jedu se sousedem do zachraného střediska. Ozvi se mi! Pa" „Tak to bychom měli. Jestliže tam jede tvoje matka se sousedem, tak to jede určitě s mim taťkou!" řekla Angela. „A co tvoje rodina Johne?" zeptala se. „Víte, já nemám rodiče už 3 roky! Takže já se strachovat nemusím!" odpověděl jí.

„Dobře a co teda dál?" zeptal se Rey, když v tom uslyšeli křik z ulice před domem. Všichni tři se nahrnuli k oknu a koukali co se děje.

Už to začalo! Mrtví začali ožívat a pojídat živé. Jeden z "nich" právě pojídal Johnovu sousedku. Rychle zatáhli závěsy a ztlumili světlo. „Musíme zmizet z města!!" řekla Angela. „Dobrá, hlavně nesmíme zpanikařit! Ty Angelo, zbal všechno jídlo a léky, který tady najdeš. Ty Reyi jdi do garáže a připrav auto na odjezd. Já zatim pobalim nějaký zbraně a oblečení! Takže do práce!" rozkázal John jako pravý vůdce.

Všichni se dali do práce. Rey doléval benzín do auta a dával kanistry na korbu. John vyběhl schody nahoru a začal balit oblečení. Potom prohledal celý dům, a pobral vše, co by se mohlo hodit jako zbraň. A Angela nakonec balila jídlo, jelikož léky už byli zbalené. Prohledávala akorát horní skříňku, ale  nedosáhla tam, tak si vzala židli. Stoupla si na ní, ale jak se natahovala, tak se ta židle hýbla a ona spadla a zvrhla na sebe sklenici s okurkami. Byla to velká rána, takže se Rey i John u ní seběhli. „Jsi v pořádku?" zeptali se oba. „Jo jsem, ani jsem se nepořezala. Jenže strašně smrdim!" odpověděla Angela. 

Najednou se ozvalo bušení na dveře a na okna. „Co to může bejt?" zeptala se Angela celá od nálevu. „Jdu to zjistit." řekl Rey a namířil si to ke dveřím. Když je otevřel, uviděl, jak tam stojí několik mrtvých. Rey okamžitě zabouchnul dveře. Jenže bylo pozdě a několik mrtvých už prodralo ruce dovnitř.„ Lidi? Potřebuju pomoc!" zařval Rey na Angelu a Johna. Ten přiběhnul s nožem v ruce.„ Angelo, ty mu pomoc držet ty dveře. Já se je pokusím dostat ven." řekl. Angela přistoupila ke dveřím a začala tlačit. Rey jí pomohl a tak pár mrtvých povolilo. Zůstalo jich tam už jen pár. Takže se John rozhodnul, že je musí jednoduše zabít.„Pootevřete jenom trochu ty dveře!" řekl a připravil si nůž.„Cože?! Když je sem takhle akorát vpustíme!!" zařval Rey.„Udělejte to, ale vážně jenom trochu!" řekl znovu John. Oba dva ho tedy uposlechli a začali trochu povolovat. Dveře se trošičku otevřeli. Jednomu mrtvému tam nakoukla půlka těla. John ho nejdříve bodnul do torza. S ním to nic neudělalo.„Musíš do hlavy ty tupče!" zařvala Angela. On jí teda poslechnul a bodl mrtvého do hlavy. Ten jen zachrčel a zemřel. 

John ho vykopnul ven a Rey s Angelou zabouchli dveře. John tam hned přimáčknul skříň. „Musíme hned vypadnout!!" řekl Rey a běžel do kuchyně pro zbytek tašek. John mezitím běžel do garáže a nastartoval Pickup. Angela pomohla Reyovi s taškami. 

Když už bylo všechno naložené tak si Rey sednul na místo spolujezdce a Angela dozádu. „Jeď!!" zařvali oba na Johna. Ten šlápnul na plyn a vyjel z garáže. Ulice byla poměrně zaplněná mrtvými. „Angelo, na zadní sedačce je taška s oblečením, tak se můžeš převléknout!" řekl John. Ta ho uposlechla a začala se převlékat. „Kam mám vůbec jet?" zeptal se John. „Já si myslim, že by jsme měli co nejrychleji vypadnout z města! Není tady bezpečno!" navrhnul Rey. „To si taky myslím, ale nejdřív by jsme se měli stavit pro nějaké střelné zbraně!" řekla zase Angela. „Tak co myslíš Johne? Kam dál?" zeptali se ho oba.

                                  A
                   Odjet pryč z města

                                 B
               Jet pro zbraně do města


_________________________________________

Čabas lidi!
Vítám Vás, u mého oficiálně druhého příběhu!
Jak jste si asi všimli, je interaktivní.
Což znamená, že právě VY budete rozhodovat o ději!
Na konci každého příběhu bude rozhodnutí a vy vždycky do komntářů napíšete to písmenko, jak chcete, aby příběh pokračoval!
Ale potřebuji, aby zde bylo minimálně 5 komentářů, aby mohl příběh pokračovat!
Děkuji vám a zatim čůs! :)

Mimochodem obsazení:
John- Thomas03TWD
Rey- Danielien
Angela- simonindaTWD

Road to SurvivalKde žijí příběhy. Začni objevovat