Season Greetings...

102 7 2
                                    

'Red Riding Hood / Kırmızı Başlıklı Kız' - 'Park Cho Rong'

Park Chorong küçük Kırmızı Başlıklı kıza dönüştü! Bu çeşit konsepte mükemmel şekilde uyan liderimiz...!! Bunu nasıl yapabilir?

Park Chorong : 'Küçük kırmızı başlıklı kız' karakteri oldum! Kurt gelebilir diye korktum....!

'Little Mermaid / Küçük Deniz Kızı' - 'Yoon Bo Mi'

Yoon Bomi güzel bir küçük deniz kızına dönüştü! 'Bugün için bir kez daha güzel görünmeme izin ver.' Yoon Bomi bize deniz kızı olduğunu düşündüren bu eşsiz makyaj stiliyle mükemmel görünüyor ve kalp çarptırıcı görünüyor!

Yoon Bomi : 'Deniz Kızı' konseptini yaptım ve kostümlerle ve stüdyoyla gerçekten kendimi prenses gibi hissettim! Benim farklı bir tarafımı gösterdiği için gerçkten eğlenceliydi!

'Alice in Wonderland / Alice Harikalar Diyarında' - 'Jeong Eun Ji'

Ta-Da! Küçük çaydanlık tutan Alice Jung Eunji! Mükemmel görünüyor. Ayrıca fotoğraf çekilmeye devam ediyor! Jung Eunji'ye bu mavi elbise çok yakışmış!

Jeong Eunji : 'Alice Harikalar Diyarında'ki görüntüm gerçekten Harikalar Diyarında'ymış gibi tuhaf hissettirdi. Ama eğlendim!

'Belle' of 'Beauty and the Beast / Güzel ve Çirkin'in Belle'i ' - 'Son Na Eun'

Bir keresinde idela tipinin 'Beast/Çirkin' olduğunu söyleyen Naeun için mükemmel bir karakter! Bu masum konseptle harika görünüyor!

Son Naeun : 'Beauty and the Beast' teki 'Belle' konsepti içindeydim ve Disney karakterlerini sevdiğim için eğlenceli bir şeydi. Makyaj, kostümler ve saç tarzı benim üzerimde iyi durduğu için sonuçlar güzel oldu. 'Beauty and the Beast'teki 'Beast' benim ideal tipim ve kısa süreliğine de olsa 'Belle' olabilmek güzeldi!



'Tinker Bell' of 'Peter Pan / Peter Pan'ın Tinker Bell'i ' - 'Kim Nam Joo'

Apink'in sağlıklı çocuğu olarak bilinen Vitamin Kim Namjoo! O bir Tinker Bell! Çok taze ve sevimli görünüyor ve safece ona bakın!

Kim Namjoo : 'Peter Pan'ın Tinker Bell'ine dönüştüm. Özel bir deneyimdi. Peri olmak benim için zor olmasına rağmen..... Ama eğlenceliydi!

'Snow White / Pamuk Prenses' - 'Oh Ha Young'

Maknaemiz Oh Hayoung'un farklı bir dönüşümü! Snow White olarak nasıl görünüyor?! Kırmızı dudak ve bir kırmızı elmayla masum ten rengi! O gerçekten ama gerçekten çok uymuş!

Oh Hayoung : 'Snow White'tım ama benim saçım siyah olmadığı için biraz hata oldu. Ama bugün olamayacaksam ne zaman Snow White olabilirim ki? Belki elmayı yedikten sonra uyuya kalmadım ama daha da büyüdüm.

**********

Seasons greeting çekimlerinden haberleri izlediniz 😂😂

About : Apink 🐼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin