Hayato
Mąż Władcy Ciemności,niegdyś jego niewolnik, który stał się miłością i drugim Władcą. Średniego wzrostu, bękitnooki blondyn o długich włosach związanych w kucyk.
Raidon
Pan Piekła, Władca Ciemności, nieugięty demon żywiący się bólem i smutkiem. Ochrania osoby które kocha i nie pozwala ich skrzywdzić. Wysoki, umięśniony i piekielnie przystojny granatowooki o długich białych włosach.
Kida
Syn Raidona i Hayato, dziedzic Piekła. Młodzieniec o sercu godnym potomka, nieugięty, potrafiący postawić na swoim. Drobny biało włosy z blond pasemkami z jednym okiem granatowym, a drugim błękitnym.
Michiro~ Michi
Drugi syn Raidona oraz Hayato. Chłopczyk nie lubiący się wyróżniać, nie cieszy się z perspektywy bycia księciem piekła. Ma on krótkie blond włosy, błękitne oczy i bladą karnację.
Hitoshi
Demon śmierci odbierający dusze ludzi, którzy mają znaleźć się w piekle. Wredny, samolubny, egoistyczny, ale potrafiący naprawdę kochać. Jest wysoki, ma czarne włosy i czerwone oczy.
Reiji
Demon cierpienia. Pomimo swojego pochodzenia, łatwo go zranić, za to odpłaca się sporą szczerością i dobitnymi uwagami. Wysoki, przystojny szarooki szatyn.
Tomi
Pierwszy syn Reijiego oraz Hitoshiego, czarnowłosy, przystojny chłopak o twardym charakterze, lubiący się popisywać i okazywać innym swoją sympatię. Jest demonem przyjemności.
Askalon
Drugi syn Hitoshiego i Reijiego, posiada czerwone krótkie włosy i czerwone oczy. Jest twardy, wredny, obojętny, bezlitosny, jednak w głębi serca bardzo chcę znaleźć osobę która pokocha go szczerze. Jest demonem ognia.
Ryu
Syn Eryka i Ryana, którzy są dobrymi znajomymi pary Ciemności. Daży dużą sympatią Kidę i uwielbia mu dokuczać. Jest przystojnym, wysokim czarnowłosym chłopakiem o czarnych oczach. Jest demonem nocy.°°°°°°°°°°°°°°°°°
To narazie tyle :3 Dopóki akcja poprzedniej książki nie znajdzie się na poziomie abym mogła pisać coś tutaj, opowiadanie nie zostanie zaczęte. Mam nadzieję, że chociaż takie rozpoznanie i przypomnienie postaci wam się spodoba ^^ Do zobaczenia, bayoo~
CZYTASZ
Potomkowie Ciemności /yaoi/
FantasyZAWIESZONE AŻ DO NAPISANIA PONOWNIE NIEWOLNIKA! DRUGA CZĘŚĆ ,,Niewolnik demona" Kiedy wszystko wydaje się wracać do normy, a nowe pokolenie rośnie, już wszystko ma być dobrze. Jednak pewne demoniczne geny nigdy nas nie opuszczą, chociaż byśmy j...