İlişkilerinde SADECE Jaitlini destekliyorum.Sebebi Caitlin'in Belieber olması.Jelenayı Desteklemiyorum."sel hyllrmi çldı, ondn nfrtn edyrm .ss."Demicem çünkü öyle değil.O Justin'i hak etmiyor.Gerçekten yani ne biliyim Selenanın Beliebers ile resim çekilmesin diye Justin'i çekiştirdiğini, kameraların önünde Justin'e bağırdığını, Justin ağlarken onun güldüğünü, "Onu ağlattım hahahah" dediğini duydum hep.Duydum derken kendi kulağımla canlı duymadım :D Neyse Justin'i hiç bir şekilde hak etmiyor.
Jaitlin;
Peki Jaitlin'i neden destekliyorum ?
Onun Justinden ayrılmasının sebebi Beliebers ile arasına girmemek.Caitlin yolda yürürken biz üzülmiyelim diye Justin'in elini bile tutmuyordu.Selena kameraların önünde Justinle öpüşüyordu.Jaitlin'i her zaman desteklicem.
Bazı kızlar "slna hyllermi çldı Anti Jelena , Forever Jiley" sanki Miley ile çıkınca hayallerini çalmamış olcak.Saçma ben sadece Jaitlin diyorum.Ha yanlış anlaşılmasına Miley'i çok seviyorum.Jiley'i de dostluk olarak destekliyorum.
JAVALANNA <3
Javalanna ayrı benim için.Hem o Justin'in eşi nasıl desteklemem.Justin Avalanna ile mutluydu, Avalanna da Justin ile şimdi o sevgi SONSUZ oldu.Neyse Justin hala Avalanna ile mutlu :)).
VEEE BEN LÜTFEN VOTE VERİN OKUYANLARA TEŞEKKÜRLER ^_^ <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Belieber'ın Hikayesi...
Фанфикİlk Hikayem Umarım beğenirsiniz.Hikayemde hem bir Belieber'ı hem de kendi düşüncelerimi anlatıcam. İyi okumalar ^_^