《TERLİK》

3.3K 262 86
                                    

Başladığınız tarihi yazar mısınız ?? :) :) :)

Merheba ben laramedya MAHZAROĞLU. mahzaroğlu holingin tek veliahtıyım
ama sözde çünkü ben evlatlığım babam(Ali Mahzaroğlu)beni soğuk bir kış gecesinde evlerinin kapısında bulmuş birde benim üstüme bir mektupta koymuşlar babam onu bana 18 yaşında vereceğini söyledi tabi eğer  unutmazsa her neyse bugün 18. Yaş günüm. benim hazırlanmam lazım ... he bu arada ben yakın arkadaşım ela ve pınar ile  yaşıyorum.ama pınar bir süreliğine fransaya gitti. Bide bizim en yakın ardaşımız doruk var ama oda amerikada okuyor..
S

ize biraz kendimden bahsedeyim,mükemmel fiziğim var.. Ahh kahrolsun güzellik . Ela da benim gibi hatta çok benzeriz ama o daha çok bana pislik yapar ,birde özel günlere çok önem verir, Pınar ise bize yani elayla bana pek uymuyor , o daha çok bizim arkamızı toplayan erkek düşkünü olup hala ilk öpücüğünü vermeyen biri ama ela ile bende daha ilk öpücüğü bırak sevgili bile yapmadık..

Ela 'ya göre bu gün cok  özelmiş bla bla bla ve çok güzel olmam gerekiyormuş ... tabi ben her halimde güzelim ama o bunu anlamıyor..

E-kızım malmïsın?yine daldïn öyle hem sen hazırlanmadın mı hala, te allahım yaa olmamış bu katıksııızz maaaal kalk ve hazırlan benim mal arkadaşım .dedi
L-sabah daha 8 ne uyancam bee sende yat zıbarr
E-aaa terbiyesizz ! Kalk hadi banyoya naş naş!! Birdaha uyarmam bak dedi en son böyle dedikten sonra üstüme buzlu su dökmüştü bu yüzden gözümu hemen açtım
L-of ya allahım bana niye arkadaş olarak bunu verdin dedim o sırada kafama bir şey atıldı sizce ne! Elanın terliği
L--Sen şimdi bittin Ela dedim ve kosmaya basladim varya kız bildiğin ışık hızında yav o kadar hızlı yani o sırada iç sesim olan mal konünuşmaya başladı

İçses- keşke şuan bu kadar yorulacağına özel güçlerin olup üstüne çıksan. Ama sen beceriksizsin neden seçilmiş olasın. Ben olsam seni seçmezdim. Allah'da böyle düşünmüş seni seçmemiş. Nihahahah dedi ona göz devirdim .  hayatım boyunca hep benimde böyle güçlerim olsun isterdim ama imkansız.bir anda kendimi onun üstünde buldum kafayı mı yiyorum ben ...

Alttaki yıldıza basmayı unutmayın ...

İlk hikayem ve gerçekten çok heyecanlıyım
346:kelime

Vote'ler misiniz ?

Kaçak  Prenses Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin