Bu fotoğraf için 1907aysin 'e çok teşekkürler. Seviyorum seni. ..
Selamun aleyküm arkadaşlar...
Nasılsınız, iyi misiniz?
Buradan bir duyuru yapmak istiyorum. Siz okuyucularımında bilgilenmesi adına. Bu aralar hikayeme pek bölüm atamıyorum.
Sebebi vakitsizlik veya başka bir problemden dolayı değil. Ama açıklamakta iyi olacak diye düşünüyorum.
Evet,
Sanırım kitabın sonuna gelmiş görünüyorum. Bu duyurudan sonra belki birkaç bölüm daha sürer, daha sonra da finali veririm. Aslında bu kadar yapabileceğimi bile tahmin etmiyordum. Ama 41 bölüm olmuş.
Zaten uzatmak gibi bir niyetim olmadı. Bir kaç kötü karakter getireyim de ortamı hareketlendireyim diye de düşünmedim. Tadında bitirmek en iyisi olacak.
Bu zamana kadar benimle birlikte olan bütün okuyucularıma burdan sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum,burada çok iyi insanlar tanıdım. Gerçekten hepinizi çok sevdim. Buradan isim yazsam diğerini unutup kalbini kırmaktan korktuğum için isim yazmak istemiyorum. Ama unutmayacağim arkadaşlıklar kazandım.
Tabi bu zamana kadar kötü insanlarla karşılaştım mı? Buna hayır demek istiyorum. Çünkü bu zamana kadar asla seviyesiz bir tartışmamız olmadı kimseyle.
Hepinizi seviyorum. Yorumların hiçbirini iyi veya çok kötü olsun asla silmiyorum. Sadece konunun fazla kitaptan çıktığı ve hal hatır sorma faslına gecildiginde bazılarını diğer okuyucuların rahatsız olmaması için seviyorum. Çünkü kitaptan çok yorum okumayı seven bir kitle olduğununda farkındayım....
Sizleri tanımak güzeldi. Her yorumunuz hatta verdiğiniz vote bile benim yüzümü gulumsetmeye yetti. Hatta arka arkaya gelen votelerden dolayı gelen msj sesini duyduğumda oturduğum yerden gülmeye başlıyorum....
Güzel insanlarsınız. Biliyorum.
Birde kitabım fazla spirituel olmasada bu kategoride yayımlamamın tek sebebi bu kategoriyi okuyan insanların daha kaliteli insanlar olduğunu düşünmem. Hâlâ da aynı kanıdayım. Doğru veya yanlış. Bu benim kendi düşüncem.
İyiki varsınız. Tanımadığım insanların bana dua etmesi çok güzel. Bunu ben burda yaşadım ve çok sevdim.
Ve siz bu satırları okuyanlar, Rabbim hepinizden razı olsun. O'nun razı olduğu kuldan öteye gidemeyin inşallah :):)