Lördag
Vi har ledigt idag och imorgon så jag, Marcus och Martinus bestämde oss för att ha film marathon. Vi hade frågat Lovisa om det fanns någon affär i närheten och hon sa att Willys fanns några kilometer bort så vi är nu beredda på att cykla dit. "Martinus skynda dig!" Ropar jag och Martinus kommer flåsandes. "Clara det är den varmaste dagen på hela sommaren, snälla vi kan inte ha så små tröjor som dig" säger han och ger mig en sur blick. "Kan kan du väll men vet du va jag inte kan? Jag kan inte ta av mig tröjan för att jag är tjej" säger jag och slänger en blick mot honom. Han bara muttrar något och jag och Marcus fnittrar lite. Jag hoppar upp bakom Marcus och han börjar cykla.
*
"Marcus kan vi snälla köpa pringels?" Gnäller jag och han nickar snabbt. "Men du får ta dom" säger han och jag tittar upp. "Men jag når inte" gnäller jag och tittar på honom med valp ögon. Han bara flinar och jag börjar istället söka efter Martinus. "Martinus? Kan du ta ett pringels rör? Marcus vägrar" gnäller jag och stampar irriterat med foten i golvet. "Jaja chilla" säger han och jag himlar med ögonen. "Pms eller?" Säger han sedan."ja faktiskt" säger jag och tar mitt pringels rör och gör ett fake leende. Marcus står bara och flinar och jag höjer ena ögonbrynet. Han tar snabbt upp båda händerna i luften och jag mumlar något innan jag går till kassan.
*
Just nu ligger jag Marcus och Martinus och kollar på hitta nemo. Jag gråter för full hals medans dom 2 tvillingarna stirrar på mig som att jag är dum i huvudet.
Marcus perspektiv (ojsan)
Vi har hittills tittat på Hitta nemo, hitta Doris, alla twilight filmerna , ätit lunch och nu har Clara somnat i min famn. "Du tycker om henne va?" Ler Martinus och jag nickar svagt och får ett leende på läpparna. "Ni passar" säger Martinus och jag ler ännu bredare. "Tack, du och Elina också" säger jag och blinkar med ena ögat. Hans ansikte blossar upp och han tittar ner. "Tack" säger han och jag skrattar. "Har du ens snackat med henne någon gång?" Frågar jag och han skakar på huvudet. "Nej" mumlar han och jag tar Claras mobil. "Marcus vad gör du?" Frågar Martinus och kommer fram till mig. "Letar efter Elinas nummer" säger jag och hittar snabbt det. "Här" jag räcker över mobilen till Martinus och han tar emot den och ler. "Tack" säger han och tar fram sin egna mobil. Jag tittar ner på den vackra tjejen i min famn. Jag älskar henne så mycket. Martinus lägger Claras mobil på nattduksbordet och jag tittar på honom. Han sitter på min säng med ett leende på läpparna. "Brorsan?" Han tittar upp och jag ler. "Jag älskar dig" säger jag och han ler. "Älskar dig också brorsan" säger han och sedan hör vi ett litet mummel. "Jag älskar också Marcus", jag tittar ner på den nu vakna tjejen och jag ler. "Jag älskar dig Clara", hon ler och jag kysser försiktigt hennes panna.
"Vad är klockan?" Frågar Clara ch jag tar upp min mobil. "7" säger jag och hon nickar. Hon sätter sig upp och tittar på mig. "Vår låt?" Säger hon och jag nickar. Martinus tittar skumt på oss och jag sättet på "make me (cry) med Noah Cyrus och Labrinth". Och vi börjar sjunga med.*
(Lite smått dirty, inte så mycket men ba så ni vet lix)
Claras perspektiv
Vi har nyss varit och ätit kvällsmat. Just nu sitter jag och Marcus i hans säng och bara njuter av varandras närvaro. "Clara?" Jag tittar upp på pojken med dom bruna rådjursögon som jag blir helt svag av. "Vad är vi?" Frågar han och jag ler. "Vad vill du att vi ska vara?" Säger jag och stryker hans kind. Hans kinder blir svagt röda och jag skrattar till. "Clara vill du bli min?" Frågar han och jag tittar ner på våra samman flätade händer. "Såklart" säger jag och han tar tag i min haka och tvingar mig att titta in i hans ögon. Jag pressar ihop våra läppar och dom masserar mjukt mot varandra. Jag tar mig upp till Marcus knä och sätter mig framför honom. Han lägger sig ner medan vi fortsätter massera våra läppar mot varandra. Jag drar min tunga på hans under läpp och han öppnar munnen direkt och våra tungor börjar brottas. Hans händer åker ner till min rumpa och han klämmer till vilket gör så att jag ger ifrån mig ett lågt stön. Vi släpper ifrån och jag ler. Jag pussar försiktigt hans näsa och lägger mig bredvid honom. "God natt, älskar dig" säger jag lågt och sluter mina ögon. "God natt hjärtat, älskar dig mer" säger han och jag lägger mig på hans bröst.
Min fina Marcus.-
Jag vill ha pringels:(
Solkrem
YOU ARE READING
I need you
FanfictionClara 14 år flyttar till Norge och träffar 2 tvillingar som hon snabbt blir vän med.