Suprantama, kad normalius vaikus pagimdo, deja aš nesu normali sau, nors ir atrodau visiškai normaliai kitiems. Taigi aš nebūčiau atsiradusi jei ne puikusis italų tapytojas, architektas, poetas, skulptorius, muzikantas, meno teoretikas, inžinierius, išradėjas, filosofas Leonardo di Ser Piero da Vinci . Šis žmogus pradėjo eksperimentuoti iš kokių ląstelių žmogus galėtų būti sukurtas. Deja jo bandymai buvo nenusisekę nes galiausiai visi jo eksperimentai pasibaigdavo nesėkmingai, bet jis nepasidavė. Jis net buvo bandęs sukurti žmogų iš cukraus. Bandymas su cukrumi buvo paskutinis nes jis palūžo. Bet galiausiai po kelerių metų jis ir vėl pabandė ir jam pavyko. Aš išvydau pasaulį būdama kaip kokia torto dekoracija turiu omenyje, kad aš negalėjau judėti,kvėpuoti,mąstyti aš net neturėjau širdies, o tuo labiau kitų organų. Todėl Leonardo di Ser Piero da Vinci man juos sukūrė iš metalo. Jūs tikriausiai galvojate kaip cukrus gali išlaikyti metalą, tas žmogus buvo genijus ir sugebėjo taip padaryti, kad metalas butų lengvesnis už orą. Sukonstravęs mano kaulus bei visus organus, jis juos į mane įdėjo. Ir, kad atrodyčiau kaip tikras žmogus jis mane nudažė. Galiausiai viską pabaigęs jis mane išleido į pasaulį nepaaiškinęs nei ką man daryti nei ko geriau nedaryti.