Bir Kere Daha Düşün

144 5 1
                                    

Herkesin gözü üzerimdeydi,sanki beni yemek istiyorlarmış gibi bakıyorlardı. Hemen bahçede asılı olan listede ismimi bulup sınıfa doğru gittim. Sınıfa girdiğim an tüm kafalar bir anda bana döndü. Başta boş bi yer görmemiştim sonra arka tarafta bi boş sıra gördüm neyseki sıraya oturunca herkes tekrar önüne döndü sıra arkadaşımı merak edip kafamı çevirdim, kumral saçları beline kadar uzanıyor yeşil gözleri bembeyaz soluk bir teni

vardı ona baktığımı farkedince "Merhaba" dedi.

"Merhaba ben Tuğberk" diyerek gülümsedim. Tam o sırada içeriye öğretmen geldi. "Günaydın çocuklar..." okula hoşgeldiniz falan filan karnım acıkmıştı öğle arasında yemekhaneye gidip bişeyler yicektim yemeğimi alıp masaya oturdum tam yemeye başlıcakken bi ses geldi arkamdan "Hey bücür kalk bakalım ordan!!!" Kimdi şimdi bu, yavaşça yukarıya doğru baktım... Oha karşımda iri yarı bi çocuk saçları uzun, sakallarını en son 1 ay önce kesmiş olmalı ki suratı gözükmüyor.Derken çocuk birden sandalyemi kaldırdı ve beni yan masaya atıverdi. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Bişeyler yedikten sonra bahçeye çıktım boş bi banka oturdum sonra birden yanıma sıra arkadaşım geldi.

"Oturabilir miyim?" diye sordu.

"Tabikii" dedim, oturduk sonra elini uzattı ve "Bu arada ben İpek memnun oldum" dedi garip ve çekici bi ses tonu vardı. Ne bitmez öğle arasıymış diye içimden geçirirken zil çaldı artık bi an önce ilk gün bitsede eve gitsem diyordum ki müdür yardımcılarından biri gelip okulun ilk günü nedeniyle yarım gün olduğunu söyleyene kadar hemen eşyalarımı toplayıp okuldan çıktım, okul şehre biraz uzak-dağın başında-olduğu için biraz yürümemiz gerekiyor biraz yürüdükten sonra babamı aradım geldi beni aldı ve lisenin ilk günü sorunsuz bitmiş oldu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Kere Daha DüşünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin