Yanlız

6 1 2
                                    

Hayat gerçekten de zordur hele kendini yanlız
hissettiğin an.Sığınacak bir dost arıyacaksın
fakat kafanın taşların üzerinde olduğunu fark edeceksin.Yumruklayacaksın duvarları,kapıları sinirin geçene kadar, çünkü yanlızsın.

Ben Hazal.Hazal Kılıç.Sarı,uzun bukleli saçlarım ve  açık ela gözleri olan uzun boylu ve fiziği güzel bir kızım.Herkes beni güzel olduğum için sever ama çok da iyi bir kız değilim.Psikolojik sorunlarım var. 
Çünkü ailemi erken yaşta kaybettim yani annemi.
Babam olan pislik adamı hayatımda hiç görmedim.
İlk başta anneannemle birlikte yaşıyordum.Fakat onu da kaybedince 16 yaşından beri kendi ayakları
mın üzerinde durmaya başladım.Ankara'da bir restaurantta garsonluk yapıyorum.

Müşteri: Pardon bi bakarmısınız.Müşterinin beni çağırmasıyla kafam yerine geldi.
Ben:Buyrun ne arzu edersiniz.Dedim gülümseyerek
Müşteri uzun boylu benim gibi 18 19 yaşlarında sarı düz ve uzun saçlı mavi gözlü oldukça yakışıklı biriydi.
Müşteri:Ben bir tane çikolatalı milkshake alabilir
miyim?Lütfen.
Ben:Tabi ki.Başka bir şey alırmısınız. Dedim aynı tonda.Acaba gerçekten de kibar mı burada olduğu gibi.
Müşteri:Yok,saol diye cevap verdi gülümseyerek.
İçeriye gidip milkshaki hazırlayıp masasının üzerine koydum.O da tabi teşşekür etti.Hayatım da yani bu yaşıma kadar ilk defa böyle bir duyguya kapılmıştım. Ve çok heyecanlandım.O daha masasında otururken benim mesai saatim bitti.Üzerimi değiştirdim.Üzerim  de kısa bir şort ve göbeği açık bir gömleğimi giyip dışarı çıktım.Çantamda paramı ararken arkamda ayak sesleri duydum ve arkama dönüp baktığımda karşımda onu gördüm.O yakışıklı çocuk yanıma geliyor gibiydi.Adımlarımı biraz yavaşlatıp,saçımı düzeltim.Bir kaç adım sonra işte o yanımdaydı.Ne yapacağımı bilemedim sadece yüzüne baktım.O da bana baktı ve güldü.
Müşteri:Şeyy....dedi ve biraz daha durduktan sonra
Adım Cenk.Cenk Savaş ya sen diye bildi.O da sanırsam heyecanlıydı.
Ben:Ben de Hazal.Hazal Kılıç.  Kısa bir şekilde cevap verdim zaten başka ne diyebilirdim ki.Adını artık öğrendim Cenk.Vay be adı da kendi de çok tarzdı.
Cenk:Seni biraz tanımak istiyorum dediği anda ben biraz heyecanlandım.Nedenini sormak istedim ama kalbimin atış sesinden beynimi duymadığı için kafa sallamakla yetindim
 


Selam bu işe yeni başladım umarım hikayemi  beğenirsiniz☺☺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yapa YanlızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin