PART 1

11.8K 380 117
                                    

Hai I'm new here , author tak tau nak cakap apa hehehehehe ,kalau citer nie xsedap jangan BACA tau  . Author xpaksa.

Aryana pov

Wehhh besar gilerr sekolah nie ... mak aihhh memang gilerr betul lahh. Ermmm tapi mana best macam sekolah lama . Sekolah lama ada best friends aku. Ermmm xpe lahh , nanti diorang pindah sini jugak . Tapi mana asrama puteri nie.. aku dah lahh daripada airport lagi .. dengan badan melekitnya , ishh sakit atiey betul dengan papa nie.  Ada ke patut ugut aku nak paksa aku kahwin kalau aku tak masuk sekolah nie. Kalau betul nak sruh aku masuk sekolah nie , tak payah lahh hari nie.. aku baru jee sampai dari UK , terus kena masuk asrama. Biarlah aku balik rumah dulu , ini tidak.

End pov

Tiba-tiba

"Adoi..sapa pulak yang baling bola nie..apalah Malang sangat aku hari nie"kata aryana sambil menahan sakit . Aku tengok kearah orang yang baling bola takdi , nampak macam kenal 2 orang budak tuu , tapi entah lahh mungkin bayangan kut. Tapi handsome jugak mamat depan aku nie.

"Dah habis dah kau tenung muka aku . Aku tahu lahh aku handsome , tapi tak payah lahh tengok macam nak makan aku" kata mamat handsome yang aku tenung takdi.

"Hah.. perasan jee lebih kau nie. Kau tak handsome pun . So tak payah nak perasan bagus sangat OK. Dah lahh kepala aku kena bola korang. Xreti nak mintak maaf ke apa" marah aryana kepada mereka semua terutama sekali mamat bajet perasan handsome tuu . Tapi memang handsome punn.  Boleh cair hati aku nie. Tapi perangai ermmm hampeh.

"Kami mintak maaf tau ary " kata si kembar serentak lepas sampai di situ .

"Wehhh nishh wishh kau kenal ke dengan minah nie" tanya shah kepada si kembar.

"Aahh kau kenal ke dengan perempuan Gila nie" kata rash serentak dengan ad.

"Wau serentak do kau ad dengan rash. Ada chemistry laa.." kata darwish

"Adoi jawab dulu soalan aku. Pasal chemistry tuu nanti dulu"kata rash memintas kata darwish.

"Hah aku dengan si kembar nie kawan lama. Betul tak danish. " Pintas aryana sebelum darwish dan danish buka mulut.

"Hah ary , kau OK tak nie. Kau deman erkk . Pehal kau cakap macam tu. " Kata darwish bingung tidak tahu muslihat aryana .

"Ermmm wehhh dar .. dan aku nak cakap sikit ngan korang berdua  . Boleh tak Kita duduk Kat bangku tu sekejap. " Kata aryana sebelum meninggalkan mereka terpinga-pinga.

"Wehhh korang .. korang pergilah sambung main. aku dengan wish pergi dekat ary kejap. " Kata danish kepada ad dan rakannya.

"Ermmm ok lahh . Aku tunggu korang berdua dekat court ok. " Kata ad sebelum meninggalkan mereka.

"Wehhh pehal korang lama sangat Kat situ. Panas bontot aku nie tau. " Marah aryana kepada si kembar.

"Hah sorry lahh ary. Nie aku nak tanya kau . Apahal kau cakap yang aku dengan dar kawan kau . " Kata danish

"Haah  , nape kau cakap aku dengan dan kawan kau. Bukan ke kita nie... "

"Aku taknak orang tahu identity aku yang sebenar . Aku nak jadi budak biasa Je. " Kata aryana memintas darwish.

"Tapi apa kena mengena dengan kitaorang . Kau ngan aku rapat tau.
Tapi kenapa kau cakap aku nie kawan kau bukan sepupu kau dekat kawan aku takdi. " Kata danish sedikit marah.

"Kalau aku cakap yang aku nie sepupu kau , semua orang  akan tahu lahh bongok . Baik tak payah rahsiakan identity aku kalau aku cakap yang si kembar Danish dan darwish adalah sepupu aku. Kau biar cerdik sikit ehh otak kau tuu dan. Kata pandai tapi ermmm ke laut. " Kata aryana geram kepada Danish.

"Entah kau dan.  Bodoh lahh kau nie. aku tahu lahh kau tu rapat dengan ary. Tapi tak payah lahh bodoh sangat sampai lupa macam tu. " Kata darwish kepada kembarnya itu.

"Ye tak ye juga ehh. Hahaha sorry lahh . Aku excited sangat tadi . Sampaikan otak aku blur sikit. Tapi apa2 hal kau bagi tahu aku ngan darwish ok. " Kata Danish dengan senyum sambil buat muka tak bersalah marah aryana tadi.

"Ermmm kalau aku nak mintak tolong ke apa aku cari Je korang berdua. Tapi sekarang kau tolong tunjukkan aku mana asrama puteri. Aku daripada tadi lagi cari asrama puteri nie. Tak jumpa2 , dah lahh badan aku nie melekit . " Adu aryana kepada si kembar.

"Lahh kau daripada mana ary . Sampaikan badan kau melekit." Tanya darwish hairan melihat muka cemberut sepupunya itu.

"Aku dari airport lagi. Sampai2 Je papa aku suruh datang terus sini. Dah laa ugut aku nak kahwinkan aku kalau aku tak pindah sini. Bencilah aku hidup macam nie. Asyik kena ugut dengan papa Je. " Rugut aryana kepada sepupunya dengan membuat muka sedih memint simpati.

"Hahaha padan lahh muka kau. Sapa suruh degil sangat tak dengar kata uncle seph. Kan dak kena. " Kata Danish sambil gelakan aryana.

"Sampai hati kau kan dan. Kata sepupu yang paling rapat ngan aku. Kau kejam gila .. sama Je ngan abang aku." Kata aryana dengan Nada merajuk dan berlalu pergi dari situ.

"Ayok tak tahu . Ary dah majuk dah.
Kau kena pujuk dia dan. Kalau tak ermmm. Aku tak tahu lahh apa nasib kau lepas nie. Aku taknak masuk campur. Aku cau dulu erkk nak pergi dekat ad. " Kata darwish selamba.

"Wehhh pergi sama2 laa. Esop aku pujuk lahh ary. " Kata Danish selepas tiba disebelah kembarnya.

"Suka hati kau lah dan. "

Aryana pov

Ishh sakit hati betul lah dengan danish tuu. Bukannya nak tolong aku pujuk papa. Backup papa adalah. Uwargg apalah nasib aku malang sangat hari nie . Dah lah kena marah dengan papa tadi. Stress betul lahh. Haishhh mana lahh asrama puteri nie. Hah tuu pun dia asrama puteri. apasal lahh kau duk dekat belakang nie dah lah dekat dengan basketball court. Kena lalu depan mamat bajet handsome tadi . Tapi kau memang handsome cuma perangai Je xberapa nak handsome .

End pov

Ad pov

Wahh minah tadi lahh . Apahal nampak macam gaduh jee dengan danish. Ehh yang kau nak menyibuk pasal dia apahal. Dah2 kau kena focus ad.. kau x boleh cair dengan minah macam tuu.

End pov

No one pov

"Hai , ermmm saya pelajar baru dekat sini. Boleh saya tahu tak bilik 5V1 dekat tingkat berapa? . " Tanya aryana kepada penjaga dekat pintu itu.

"Ohh adik nie Cik aryana kan. Nama akak Marissa , panggil Kak Mar je. Mari akak tunjukkan bilik Cik aryana. " kata Marissa penuh sopan santun sambil berjalan menuju ke lift.

"Ohh akak boleh panggil saya ary Je. Xpayah lahh panggil Cik bagai. " Kata aryana.pintu lift terbuka dan mereka masuk kedalam lift. Kak Mar pun menekan no 5 pada butang lift itu.sambil berbual

"Ermm ok lah kalau macam tuu ary. Hah dah sampai pun nie bilik ary dekat area floor 5 nie hanya ada 1 jee bilik . Memang di khas kan untuk ary dan kawan2 . Akak kena turun dulu. Nasib baik xde orang hari nie. Kalau tak terbongkar rahsia ary. " Kata Kak mar sambil tergelak.

Aryana pov

Aikk macam mana dia tahu. Takkan lahh papa yang cakap. Baik aku tanya Kak mar macam mana dia tahu.

End pov

"Ermm.  Akak tahu macam mana ary nak rahsia kan identity ary? . "  Tanya aryana.

"Papa ary yang cakap dekat akak. Ok lah kalau xde pape akak nak turun dulu. Bhai. "

" Ohh ok Bhai akak thanks again. " Kata aryana sambil melambai kepada Kak mar.




Ok author nak cakap thanks tau sebab BACA author punya story walaupun xsedap.. thanks again ok.. nanti kan part yang seterusnya. Typo bersebaran .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 17, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Tengku's Love StoryWhere stories live. Discover now