26.rész

169 15 0
                                    

2 hét telt el szilveszteróta,1 hétig lázasan feküdtem az ágyban.

A tegnapi ultrahang vizsgálaton az orvos az mondta,hogy 70%-ig biztos,hogy kisfiú lesz a babánk.
Elmondom még,Andy azt mondta,hogy egy kicsit jobba örülne egy kislánynak de a fő az az,hogy egészséges legyen.

XXXX

Kezdenénk a megbeszélést,de Andy még nem jött meg.
Már éppen mondanám,hogy mindenki foglaljon helyet mert kezdünk amikor Matty-t látom ahogy felém tart.
Karjaiba kap és (barátian) adott egy szájra puszit.
Matty Stevenshon egy jó barátom aki meleg.

-Szia,Csillagom!-mondja majd a lelkem is kiszorítja.
Átnézek válla felett és az ajtóban Andy-t és John-t,elszakadtam Matty-től és elindultam feléjük.
Ezt látva Andy sarkon fordult és kiment.

Már ott jártam ahol eddig állt mikor John megfogta karom,megszorította jó erősen (nyoma lesz másnapra az biztos).

-Kurva!-mondta én pedig kitéptem magam a szorításból és Andy után mentem akit a kapuban értem utol (egy szálloda megbeszélő terme volt lefoglalva).

-ANDY VÁRJ MEG!-kiabálom mire megmerevedik,mellé érek,lihegek egy sort és folytatom.-Hagy magyarázzam meg,kérlek!-értem hozzá kezéhez amit el is húzott.

-Hallgatlak!-dölt a falnak semmit mondó arccal.

-Matty csak egy nagyon jó barátom.

-Ahha tényleg NAGYON jó!-mondta unottan.-Chatrine,csak az a baj,hogy engem túl sokszor vertek már át ahhoz,hogy ezt elhigyjem neked!Talán John-nak igaza van...-nem engedtem,hogy befejezze.

-Andy!-tettem kezért hasamra mire a bennem növekvő magzat megmozdult
(most kezd majd mozogni) mintha csak megérezte volna,apja keze ért hozzám.-Ő a tied,én meg nem csalnálak meg,soha!-tartottam még mindig a kezét.-De ha nem hiszel nekem akkor higyj John-nak,törd össze a szívem a gyerekekével együtt,sétálj ki az életünkből,ne keress és hagyd,hogy a gyermekeid apa nélkül nőjenek fel!-néztem fel rá könnyeimen keresztül.-De azt tudd,én mindig szeretni foglak és azt szeretném,hogy mindig boldog legyél!-suttogtam majd elengedtem kezét.Ott hagyta hasamon.

Látszott rajta,hogy vívódik magában majd megszólalt.

-Most nem vagyok boldog!Ha itt is hagynálak lehet,hogy három órán belül lenne már vakakim,de sose lennék igazán boldog és felemésztene az,hogy a gyermekemet váró nőt hagytam el másik kettő enyémmel.Ilyen eszedbe se jusson máskor,felelős vagyok értetek és tiéd a szívem fele,örökre!-térdelt le elém és megcsókolta a hasam.
Aztán már csak a vakut vettem észre meg egy fickót aki ahogy észrevette,hogy figyelem elfutott.

-Andy,lefotóztak!-remegett hangom.

-Nem baj,csak az igazat látták.-állt fel majd együtt vissza mentünk a terembe.

Alig léptem be már John az arcomba fújta a cigarettája füstjét mire néma csend lett.

-John,hogy mered megcsinálni ezt?!-sétáltam elé majd kezem belenyomtam poharába és eloltam a csikket.-Kinek képzeled te magad?!Az elöknek?!

-Hát nálad fontosabb embernek!-erre közbe szólt Jimmy a drogkereskedőnk.

-Főnökasszony lépj a tökeire és taníts neki jó modort,amíg nem voltált bent elhordott mindennek!-egy fegyvert fogtak rá.

-John azért fogsz rá fegyvert mert igaz amit mond?-nyomtam hasfalához a saját fegyverem.
Ekkor levette fegyverét Jimmy-ről és ő is az én hasamhoz rakta pisztolyát.

-Ennél undorítóbb embert nem ismeretem még,képes egy várandós nőhöz pisztolyt fogni főleg a hasához ahol ott a magzat?Szánalmas!-ugatta James Matty párja.

Hazugság a maffiában![Andy Biersack ff.](BEFEJEZETT) //ÁTÍRÁS ALATT//Where stories live. Discover now