Dudufdufduduf yeni bölüm ile karşınızdayım iyi okumalar ğywqmzxpwç"Kıralınız gelse beni o koleje gönderemez lan."
Ah evet,beni zorla o koleje göndermeye çalışıyorlar. Şimdi 'salak mısın kızım koleje gitmemek için neler yapıyorsun?' diceksiniz. Hayır değilim. O okula gitmemek için bir sürü neden var. Birincisi uzak ve erken kalkmam gerekecek, ikincisi ben ordaki düzene disipline alışamam. Lan benim şimdiki okulumda öğretmenlerle beraber sigara içiyorlar. Alışamam o okula işte. Bide çevre yapma sorunu var. İşim zor.
"Kızım zorlama senin iyiliğin için. "
Lan baba sen kim oluyorsun da benim iyiliğimi istiyorsun. Baban oluyo Eylem. Tanıştirim. Bir insanın iç sesi bu kadar mı mal olur ya.
" Benim iyiliğim için ha? " vay anasını ya. En son iyiliğimi düşündüğü zaman az daha evleniyordum.
" Ne zamandır? " dedim sinirle.
Birden ayağa kalkıp kolumdan sertçe tuttu.
" Bana bak" baktım. "Sırf sen Ada ile anlaşamıyorsun diye başka okula yazdırttım seni. Benim de bir kariyerim var. Vedat Salman'ın kızı devlet okulunda okuyor dedirtmem"
Keşke bana gerçeği söylemeseydin. İnanırdım belki zamanla benim iyiliğimi düşündüğüne.
Ada, kızı. Öz değil belki ama benden çok onu sevdiği belli. Beni seviyor mu ondan sonra bile şüpheliyim.
Gülümsedim babama(!). Küfür etmek yerine.
Bu ani dengesizliğim karşısında afallamıştı.
"Tamam. " dedim gülümseyerek. Şimdi suratına tükürmek vardı.
Kolumu bırakıp kapıya yöneldi.
" yarın başlıyorsun." dedi.
Hade lan. Bu kadar erken mi? Bir hafta gitmem sanıyordum. Hep sanıyorum zaten.
Kapıdan çıktığında arkasından elime masanın üstündeki biblolardan birini fırlattım."Döl israfı, gerizekalı, mal herif,o sürtük kızını bağırta bağırta neyse ya bişey demiyorum. " sinirden bu güzel ağzımıda bozdum.
Şuan tek tesellim o okulda yakışıklı öğrencilerin olduğuydu. Yani sanırım, birkaçını görmüştüm adamlar daş.
" yine ne oldu lan? Başlamışsın gene"
dedi Baran gözlerini ovuşturarak. Yeni uyanmış belli.Bir şey demeden yukarı çıkmaya başladım. Sinirlerim bozulmuştu.
--------------------------
"Eylem, kızım kalk hadi. " hayırr.
Ne ara sabah oldu ya. Uyanmıyorum moruk,çok beklersin.
" Eylem hadi uyan. Okulunun ilk günü,geç kalmanı istemiyorum. "
Ananın gözü taam mı? Bi bırakmadınız her gün aynı şeyleri yaşamaktan bıktım. Yorganı üstümden atıp ayağa kalktım ve pencereye doğru yürüdüm. Babam zafer kazanmış gibi sırıtıyordu. Yav var ya. Pencereyi açtığım zaman daha gece olduğunu fark edip yatağa yöneldim. Babam ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu.
"Daha gece be. Nereye gidiyorum gece gece, ayıptır günahtır." diyip kendimi yatağa attım.
Babam oflayıp odanın kapısına doğru yürümeye başladı. Böyle adam olun işte. Gözüme girmeye başladın Vedat Salman.
Baran'ın sesiyle uykuya dalacakken
-evet 5 dakkada uykuya dalarım ben-"Uyan lan kolejli." dedi gülerek. Başımı kaldırıp ona baktım. Ve tekrar yastığımla buluştum. Evlenmeyi düşünüyoruz falan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA AYAK UYDUR
Novela JuvenilBaş kahramanımız Eylem. 11. sınıf öğrencisi. Onun kendisi gibi anormal arkadaşları ve çevresi. Ve bitmek bilmeyen motor merakı "Sadece bi tur yaa" "Kızım manyak mısın? Bisiklet mi bu bi tur verim? " ©Hakları motorun egzozunda gizlidir.