Sen

1.2K 104 1
                                    

Když se Harry probudil, zjistil, že u jeho postele sedí Ron a Hermiona. „Kde je?!" vykřikl Harry, jakmile si všimnul, že na vedlejším lůžku nikdo není. „Harry.... Spal jsi několik dní a Dracův otec byl na jeden den propuštěn z Azkabanu....a...a ten den se konal i pohřeb..." Hermiona se zadrhla a nervózně se podívala na Rona.

„On ten pohřeb zahrnoval i kremaci a-" Ron prohlédl na noční stolek vedle Harryho. Na stolku stála keramická urna a „Ta růže!"„Co je s ní?"„Ta růže! Zdálo se mi o ní a-a-a o Dracovi taky. Totiž on mi v tón snu řekl, že rudé má nejradši." Harry cítil, jak se mu do očí derou slzy. „To mně nemohl někdo vzbu-"

Do místnosti vešla Ginny a Mia s Ronem odešli se slovy, že je tam nechají osamotě. „Ahoj Harry. Jak se cítíš?"„Strašně." zakňuoral Harry. „Kde jsou malí?"„O ty se neboj. Ti jsou u našich..."„Jak je s Nevillem?"„Celkem fajn." Po delší době ticha se Ginny ujala slova. „Hermiona mi říkala, co se vlastně stalo a co jsi cítil k Dracovi a-" Ginny se náhle zarazila, zalapala po dechu a vyběhla z místnosti. Harry nechápal, co to vlastně mělo znamenat.

Ginny se zastavila těsně vedle Hermiony se slovy, že se s ní musí na něčem domluvit a Ron ať jde za Harrym. Ron se tedy vydal směrem Harryho pokoj a Ginny a Mia šly o kousek dál aby je někdo neslyšel. „Hermiono! Vyznáš se ještě pořád ve školní knihovně ?"„S-snad jo. Proč?"„Napadlo mě jestli bys nemohla najít něco v oddělení s omezeným přístupem..."„A proč prosím tě?"„Draco." Hermiona hned pochopila co má Ginny na mysli a tak jen přikývla.

Ron byl zatím s Harrym a povídali si. Povídali si zejména o tom, jak poprvé navšívili Prasinky. Pro Harryho to sice nebylo zrovna dvakrát příjemné téma, ale byl rád, že se může znovu smát, když vzpomínal na školu. Po chvíli opět přišla sestra s lektvarem na spaní a Rona vyhnala z pokoje. Harry už zase usnul.

Byl v Zapovězeném lese kolem bylo ticho a tma. Najednou uslyšel tiché zašeptání „Harry."„Draco?" Žádná odezva. Harry popošel o kousek dál a za sebou slyší opět Dracův hlas šeptající „Harry." Tentokrát to však znělo naléhavěji. Harry se rozhodl jít tím směrem, kde slyšel Dracovo volání.

Takhle ušel asi pět set metrů a před sebou viděl jemně stříbřitě namodralé světlo, které se odráželo od okolních stromů. Harry šel blíž. Uviděl malého patrona. Ten patron byla lasice, která nejednou vykřikla jeho jméno „Harry!" Tentokrát to znělo opravdu naléhavě.

Najednou se ochladilo. Harry ten chlad znal. „Mozkomorové!" Vydechl Harry. „HARRY!" Harry se zděsil. Z Dracova křiku byla poznat čirá hrůza. Přemýšlel v duchu „Co když ho chytí? Co když ho strčí do Azkabanu? Co když mu dají polibek?!" Najednou, lasice zmizela.

„Draco! Draco! Draco!" Harry začal křičet přes celý les. Draco už nekřičel teď jen krátce zaječel a nastalo hrobové ticho, které bylo rušeno pouze Harryho kroky. Harry neváhal ani chvilinku. Rozběhl se a křičel „Draco!...Draco!......"

„Harry?" Tmavovlásek zamžoural do tmy. Když se natáhl pro hůlku a rozsvítil, zjistil že u jeho postele stojí Ron. „Harry dostal jsem povolení vyvést tě odtud na čtyřiadvacet hodin. Rychle se oblékni, musíme jít." Harry byl trochu v šoku „Cože...? Proč...? Kam musíme jít? Co se děje?"„Na vysvětlování není čas. Pojď!"

Když se Harry dochystal, Ron ho popadl a odešel s ním ven, kde se spolu následně přemístili.

Po chvilce Harry poznal kam míří. Domů. James, Albus, Lily, Ginny. Uvidí je. Ale k čemu to? Ano. Má je rád. Ale Draca miluje. Miluje ho strašně moc. Bez něj nic nemá cenu. Bez něj není světlo, ani štěstí... „Mozkomorové."„Cože?"

Harry si ani nevšiml, že sedí na pohovce a Ron na něj mluví. „Totiž... Zase jsem měl sen o Dracovi a...a tam ho asi napadli Mozkomorové. Byl jsem zoufalý a měl jsem pocit,... Prostě ten samý pocit beznadějně, jako pokaždé když se přiblíží nějaký Mozkomor. Kde jsou všichni?"„Naše i vaše děcka jsou u našich a holky šly vyvenčit toho tvýho psa."„Chudák Sirius... musel tam být zavřený celou věčnost."„Neboj. Hermiona se ho ujala hned první den po té vaší nehodě. Jo a s Jamesem jsou výborní kamarádi." usmál se Ron a kamarádsky Harryho poplácal po rameni

Najednou vešly do domu Hermiona a Ginny. Když se všichni přivítali, Hermiona se dala do vysvětlování.

Why? Kde žijí příběhy. Začni objevovat