Sunetul ușii care se inchide in urma mea, imi provoacă, binecunoscutul fior. Învârti de doua ori cheia in broasca. Nu vrei sa fi deranjat. Un tremurat usor imi anticipa atingerea ta. Nu zici nimic. Nici nu ar fi nevoie. Stiu ce urmeaza. Si intre noi nu e nevoie de cuvinte.
Faci un pas inspre mine si iti simt respirația in ceafa. Te apropii de mine si inspiri puternic mirosul meu, plin de excitație. Imi era atat de dor de senzația asta. Te apleci usor deasupra mea si iti lipești buzele de parul meu. Ador faptul ca ma depășești in înălțime... ador faptul ca esti atat de masiv pe langa mine. Atinge-ma... te rog!!! Am nevoie sa te simt. Mi-e rusine sa recunosc ca am devenit dependentă, de tine... de modurile tale bruște si dure.
Cateodata ma intreb daca te-as prefera tandru. Nici nu mai stiu cum e sa fiu luată cu tandrețe. Șirul gândurilor mi se întrerupe in clipa in care degetele tale imi prind încheietura pulsului... ma intorci catre tine, cu agresivitate. Nu ridic ochii inspre tine. Mi-e frica sa iti întâlnesc privirea tăioasă,dar in acelasi timp mi-o si doresc asupra mea. Incepe iubitule, nu mai pot astepta.
Fiecare fir de par incepe sa imi vibreze. Sunt o bolnava in stadiu terminal si agonizez la corpul tau. Ridici doua degete si mi le pui sub barbie. Imi innalti usor chipul si ochii mei scanează fiecare părticică din corpul tau. Camasa ta neagra e desfacuta, iar materialul se deschide , lăsându-ma sa ma bucur de imaginea stomacului tau plat si a pectoralilor tai, atat de perfect conturați. Ma hipnotizeaza acea dunga de par negru, care iti pornește de la buric si se pierde in spatele curelei tale... Hai dezbracă-te... lasa-ma sa ma pierd in tine. Imi împingi bărbia mai sus, astfel incat iti întâlnesc privirea. Ma lovește intensitatea ochilor tai, incerc sa ma retrag din calea lor. Tu ma opresti, iar degetele tale ma strang, forțându-ma, sa imi mențin ochii, adânciți in ai tai... ah, ochii tai... ca doua izvoare nesecatuite de apa învolburată... ochii tai, prevestesc furtuna, iar eu sunt doar o biata sinucigașă, ce isi dorește sa se înece in apele pierzaniei.
Mana mea isi croiește drum inspre pieptul tau, iar vârful degetelor abia te ating si simt furnicături in tot corpul. Iti dau la o parte marginile cămășii, in asa fel incat sa iti alunece de pe umerii tai puternici si in sfarsit imi delectez privirea cu spatele tau lat. Ochii imi aluneca in jos, inspre soldurile tale înguste si imi pun mâinile pe cureaua ta. Tu ma opresti. Ma uit întrebătoare la tine... un colț al gurii tale se ridica, iar buzele iti schițează un zâmbet zeflemitor. Sti ca ard de dorința si vrei sa ma torturezi, încetinindu-mi drumul spre satisfactie. Esti crud... dar te vreau asa.
Ok! Facem cum vrei tu. Imi las mainile sa-mi cada, leneșe, pe langa corp. Te las pe tine sa conduci seducția. Din fericire, nu te lasi mult asteptat. Cu o atingere fina, imi îndepărtezi breteaua rochiei, întâi de pe un umăr, apoi de pe celalalt. Materialul aluneca usor de pe sânii mei plini de dorința si se aduna in valuri la baza picioarelor mele. Sfârcurile, împung obraznic dantela fina a sutienului, si implora contactul cu tine. Tremur... din ce in ce mai tare. In centrul feminității mele simt un vulcan in plina erupție. Instinctiv imi frec coapsele intre ele, dorind sa mai sting putin focul ce ma mistuie. Zâmbetul ti se accentuează. Esti conștient pe deplin de efectul ce il ai asupra mea.
La un semn subtil, ma îndemni sa imi desfac sutienul. Si eu, execut, cu nerăbdare. Sânii mi se arata in plina splendoare in fata ochilor tai. Cer sa fie adorați, asa cum doar tu sti.
Surprinzator, rupi tăcerea tensionata:
- Atinge-te! Asa cum ai vrea sa o fac eu. Ca si cum ar fi mainile mele in loc de ale tale. Încătușează-ti privirea in a mea... nu inchide ochii, oricât de mult ai vrea.
Iar eu ma supun. La inceput timid si stângaci, pentru ca nimic nu se poate substitui mainilor tale. Dar te vad cum ma privești, vad ca esti mistuit de acelas foc ce ma arde si pe mine. Iti duci mainile la curea si cu o miscare o desfaci. Deschizi prima capsa a jeanșilor , iar membrul tau dur, isi face apariția... pregatit pt mine. Mai desfaci o capsa si inca una, iar jeanșii iti aluneca pe solduri. Te dezbraci si ramai gol, splendid in fata mea. Apuci obiectul fanteziilor mele cu o mana, iar cu mișcări ușoare, te stimulezi si mai mult. Eu, in culmea frustrării, imi strang sfârcurile intre degete pana ce simt niste împunsături dureros de placute.Un geamăt imi scapa printre buze, si termin spunând un "te rog" abia auzit. Dar tu auzi.Astepti sa fi implorat, iar eu sunt prea disperata incat sa nu o fac.
Faci un pas inspre mine, eu fac unul in spate... tu continui sa te apropii, iar eu continui sa dau inapoi, pana cand dosul genunchilor mei se opresc in marginea patului. Ma împingi usor iar eu cad pe spate, pierzându-ma in mijlocul așternuturilor reci. Nu rup contactul vizual cu tine. Pari atat de tenebros. Un demon iesit din neantul obscurității. Ma doare cat de mult te doresc.
Te urci in pat si imi strangi soldurile cu genunchii tai. Te proiectezi maiestuos deasupra mea. Imi îndepărtezi mainile de pe sâni si incepi o examinare amănunțită cu dosul degetelor, peste pieptul meu. Ma lasi si mai excitată. Vreau mai mult. Tu sti, si imi negi dorința intenționat.
Cu o miscare brusca, imi smulgi slipul, lăsându-ma goală complet, la mila ta. Fara sa mai astepti, iti vâri doua degete înăuntrul meu si gemi satisfăcut, găsindu-ma fierbinte si uda, pregătită pentru tine. Imi arcuiesc spatele si incerc sa obțin mai mult de la tine. Ma frec frenetic de mana ta, căutând satisfactie. Degetele iti raman nemișcate in adâncul meu. Cealalta mana, ti-o indrepti, mângâindu-mi trupul, inspre gâtul meu. Degetele tale lungi si puternice se strang in jurul gâtului meu. Aerul se chinuie sa treaca si eu , excitată la maxim, abia pot respira. Menții strânsoare... membrul tau dur, ia locul degetelor tale. Printr-o miscare, te afunzi cu totul in mine, iar eu simt ca as putea exploda in clipa asta. Nu am aer... dar te simt perfect cum te miști înăuntrul meu , precum un dans intr-un ritm primordial. Lovești pereții vaginului meu, căutând sa atingi abise, nedescoperite.Eu simt ca viata ar putea sa se scurga din mine si eu as agoniza doar climaxul. Dumnezeule, cat de frumos esti. Te admir prin valul încețoșat al ochilor mei. Te vreau mai adânc... mai dur... mai agresiv.
Slăbești strânsoarea din jurul gâtului meu si cu rapiditate ma apuci strans de un sold. Adâncești degetele in carnea mea, ma marchezi si eu sunt frenetică la gandul de a-ti purta semnul. Cu cealalta mana, imi acoperi pubisului ca o cupola. Te rog atinge-ma acolo. Curmeaza-mi suferința. Si tu o faci. Cu degetul mare incepi mișcări circularea, deasupra nodului meu de nervi. Oh, da, da!!! Asa!!! Simt ca pot atinge raiul cu un deget si ma gasesc catapultata intr-o lume plina de placere. Ma strang in jurul tau...pulsez intr-una... si placerea continua sa vina in valuri, intr-un ritm de neoprit. Respir sacadat, as vrea sa urlu, dar prefer sa imi mușc brațul. Si in camera doar respirația noastra se aude si zgomotul corpurilor noastre ce se lovesc neîncetat.
Te opresti, si fara nici o avertizare, iesi din caldura mea, ma intorci cu burta in jos si imi ridici genunchii. Intri innapoi in mine completând-ma perfect. Iti strangi pumnul in parul meu lung si imi împingi fata in perna. Incepi sa imi lovești pereții interni cu potenta ta, reluând acelasi ritm alert. Te simt mai adânc acum. Te simt tot... e poate usor dureros, si imi vine sa plâng de intensitatea senzațiilor ce imi provoci. Imi strangi si celalalt sold. Ma simt posedata total. Nici nu mai stiu unde incepe ființa ta si unde se termina a mea. Suntem doua jumătăți ale aceluiași întreg, căutând frenetic uniunea deplina. Din nou imi lipsește aerul... dar nu imi pasa pentru ca simt spasmele celui de-al doilea orgasm, iar placerea e prea mare incat sa o stăpânesc. Ma sparg in mii de bucăți si ma adun din cioburi. Si ard de dorința si placere, si as vrea doar sa nu te opresti. Nu te opri...
Nu mai sunt stăpâna pe mine. Sunt subjugată placerii. As putea ucide pe cineva in clipa asta daca ne-ar întrerupe.
Schimbi ritmul... afunzi in mine tot mai alert, mai disperat... of, iubitule... te apropii... iti inclestezi maxilarul si scrâșnești din dinti. Reusesc sa te vad abia cu coada ochiului, pentru ca tu continui sa ma apeși cu fata in perna. Dar ceea ce vad e o viziune... pari un zeu răzbunător... si te reverși in mine. Te simt cum pulsezi. Si gandul ca am fost eu cea care ti-am provocat placerea, ma înnebunește.
Cazi greu, deasupra mea, si imi eliberezi parul din pumnul tau. Trag aer copios in plămâni. Imi apuci usor lobul urechii stângi intre dinti, iti treci un brat masiv in jurul taliei mele... dar ramai in caldura feminității mele.
E perfect asa... te ador asa... Imi intorc privirea inspre tine, iar o lacrima solitara aluneca din colțul ochiului. Tu cu un deget o ștergi. Imi zambesti... dar fara a pierde deloc aura ta de autoritate. Esti demonul meu, esti drogul meu, esti otrava mea, dar esti si leacul meu. Pari sa imi citesti gândurile. Pentru prima data in noaptea asta, iti frangi buzele de ale mele si mi le deschizi, iar limba iti aluneca umeda in gura mea, începând sa reproduci acelasi ritm ce corpurile noastre abia încetase sa il danseze. Sărutul tau e năucitor. Stiu ca e recompensa mea, pentru ca m-am comportat bine in noaptea asta. E felul tau unic si egoist de a-mi arata ca eu exist pt tine. Imi acoperi cu palma ta mare obrazul si ma privești pentru prima data in noaptea asta cu ochi limpezi. Imi reazăm capul de umărul tau si imi trec un picior peste tine, iar tu tragi cearșaful sa ne acoperi trupurile inca înfierbântate. Un brat iti ramane leneș peste mijlocul meu si ma strangi inspre tine. Somnul însă nu vrea sa imi ia vama... iar intr-un tarziu te aud abia șoptind:
-Esti simpla muritoare, cand eu iti sunt absent!
CITEȘTI
Reverie
ChickLitO scurta fantezie , împinsă usor spre extrem. Descrie întâlnirea fierbinte, încărcata de intensitate a unui cuplu anonim. Enjoy your reading!!!❤🔴❤