•16хэсэг•

622 45 2
                                    

#Oh_That_Feeling 16хэсэг

Жонгүг: уучлаарай. Сэтгэл хөдлөлөөрөө хандчихлаа..

Жимин... би түүнийг үнэхээр л эмэгтэй хүний нүдээр харж байгаагүшүүдээ ><

Жонгүг намайг машинаараа Сөүл хүргэж өгчихөөд явлаа. Замын турш бид юу ч ярилгүй явсаар гэрийн үүдэнд ирэхэд би түүнд талархаснаа илэрхийлэн өөр юу ч хэлэлгүй түүнийг явууллаа....

**гэрт**

Би: би ирлээ

Ороход Жимин гал тогоонд оройн хоол хийн зогсож байлаа... хормогч зүүчихсэн зогсож байна..

Жимин нааш харан инээн: чи ирчихвүү? Жонгүг хүргэж ирж өгсөнүү?

Би: ........

Жимин: Хаёнаа яаваа

Би: аан өгсөн2 ээж хаачаав?

Жимин: хөршийндөө бгаа. Би хоол хийчихнэ гээд хэлчихсэн...

Би очиж ширээн дээр суун: би хийх юму?

Жимин: хэрэггүйдээ

Жимины ар талын ширээнд суун хоол хийж буй түүнийг хажуу талаас нь эмэгтэй хүний нүдээр нэг харж үзлээ... тэр үнэхээр дажгүй залуу юм гээч ><

Үс нь хар бас зөөлхөн харагдаж байна, энэ үсний засалт нь түүнд их зохиж, онигор ч гэлээ нүдээрээ инээдэг нь үнэхээр дур булаам, хамар нь эгц шулуун өндөр, уруул нь бас үнэхээр сэтгэл татам, бие нь гэвэл бас шулбагар биш булчинтай... нээх намхан биш.

Чээж нь том эр хүний чээж ийм л бх ёстой *-*

Доошловол өгзөг нь... том юма *-* заза тэр ч үнэхээр-

Жимин бодлыг минь тасаслуудлан: яагаад чимээгүй болчихов. Очоод юу хийсэн талаараа ярихгүй юму?

Би цочин ууж бсан усандаа хахан: аан... тэр...

Жимин эргэж харан санаа зовнисон харцаар: чи зүгээрүү?

Би: зүгээрэ.. зүгээр...

Жимин: удахгүй хоол болллоо. Хувцасаа солиод ирдээ...

Тэр ч бас схан залуу юм гээч... эхххх... би анх удаа л түүнийг багын найзын нүдээр биш эмэгтэй хүний нүдээр харлаа.. Ер нь Тэхёноос бусдыг нь ийм нүдээр харж байгаагүй юм байна шүү. Хусог ч тэр.. бас л бодоод бсан схан залуу юмаа >< Жонгүг бас эгдүүтэй.. гэхдээ найз охинтой...

Юувээ? Би чинь юугаа бодоод бнаа??

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Ээж ч орж ирэн хоол ч болон оройн хоолоо идэж дууслаа. Орой ч болсон байв. Бүгд унтацгаахаар өрөөлүүгээ орцгоолоо...

Oh That Feeling 1Where stories live. Discover now