Yeni yılın ilk günüydü. İlk gün Can için çok güzel geçmişti hatta yeni yılın mutlu başladı herhalde mutlu bitecek demişti içinden. Günlerden pazartesiydi Can ve Serin çok mutluydu bu yıl onlara ufaktan ufaktan güzel geliyordu. Hava güzeldi, Gök yüzünde açık bir hava vardı ama birazda bulut. "Can Serin'e gerçekten de güzel değil mi bugün?"dedi. Serin evet evet çok güzel bir gün bugün diye yanıtladı. Artık gün 2016'nın belalarından arınma, 2017'yle ise güzel bir başlangıç yapmayla başlayacaktı. İlk haftanın iki günü yazılı krizi atlatılmıştı ama yazılılar devam ediyordu. Galiba Bu yıl çok güzel geçecekti en azından Can öyle umuyordu. İşte böyle oldu artık gün Salı gününe gelmişti. Eyvah! Dedi Can. Bugün (biricik)sadece bir tane olan dizisi yoktu. Birden bir resim düşündü aklından Can.
Ne güzel resimdi bu... Artık hava iyice kararmıştı. Can saat 9:00'da uyuyordu. Artık uykusu gelmişti, her şey tamamdı, ders programı ayarlanmış, Ödevler yapılmış son tekrarlar edilmiş ve en son test çözmüştü.En son 30 değil 30 atasözü okuyarak ve daha sonra hikaye okuyarak devam etmişti zaten o kitabı okurken uyuklamaya başlıyor du kendisinin okuduğu sayfa sayısı en az dört en fazla sekiz arasında olurdu. En son can gözünü kapattı bu gün yaşadıklarını hatırladı ve yarın da böyle olmasını umuyordu ,daha sonrada direk uyudu...
Arkadaşlar, kusura bakmayın daha fazla yazmayı isterdim ama maalesef derslerime çalışıyorum merak etmeyin bir gün bunu telafi edeceğim siz şimdilik bunu okuyun iyi günler umarım beğenirsiniz, oylarınızıda eksik etmeyin, teşekkürler.
Önemli hatırlatma: Unutmayın kitabım okulların kapandığı zaman bitecektir,sağlıcakla kalın umarım her günümüz güzel geçer.Bir söz: Her günüm en güzel günüm...
Bazı nedenlerden dolayi whatsapptan engelledigim herkesten ozur dilerim..Hic kimse yanlis anlamasin kardeslerim ben okuldayken herkese mesaj attigi icin ya da bn ders calisirken mesaj attigi icin engelledim..
Ozur dilerim yablis anlayan kisiMaviGriArmonisiSenden de ozur dilerimESK24MRV_1
Sendende _dalgasumerve_
Senden de @korayruzgargenc
Senden de @alperentahametin
Senden de @anladınsenbebeqmteog
Daha 3 4 kisi daha...
Hepinizden ozur dilerimm ozellikle sadece kendisini engelledim sanan kisi zaten onun icin yazdim yanlis anlamayin.Ve bugun sadece senle kusmedim sen bana seslenmedin ki ben seninle konisim arkamdan seslenince atarli cocuk diye bende espiri filan yapacan herhalde dedim bakmadim ve sana kirginim bugun semsiye ile savas yaparken seninle MaviGriArmonisi koray birsey dedi sen de zaten oyle dedin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Çok Karmaşık(Final Oldu)
Mystery / ThrillerBir çocuk varmış, bu çocuğun adı Can.Bu çocuk ailesi taşındı diye mecburen en sevdigi arkadaslarindan ayrılmış.Yeni bir okula gelmis ve yerlesmisler oradaki bir eve. Okul günü başlamış.Çocuk yeni okuluna geldi.Yeni arkadaşlar gördü ve onlarla i...