Cap.5 - "Charlotte"

9 1 0
                                    

-Salut ,Charly!!
-Salut, mama. Ce mai faci?
-Bine. Tie cum iti merge?
-Foarte bine. Tocmai o sa ma asociez cu renumita casa de moda "Charlotte".
-Wow, felicitari scumpo!!Dar cumde?
-Pai , seful firmei ma sunat si mi-a propus. Iar eu am acceptat.
-Ma bucur, pentru tine. Cand mai vi pe la noi?
-Nu stiu, am vrut sa vin maine dar nu pot , deoarece am de ma dus la firma si sa imi prezinte locul si angajatii. Poate poimaine. Oricum va sun cand vin la voi.Tata ce mai face?N-am mai vorbit de mult cu voi.
-Bine,amandoi. Ne asteptam fata sa vina.
-Imi pare rau , mama. Promit ca o sa ma revansez. Deja am un plan. Dar este secret.
-Scumpo. Noi suntem invarstra si ne-am dorii sa avem nepotei. Sti tu cat de mult ne dorim.
-Stiu mama. Dar nu este vremea potrivita.In plus nu am nici macar un iubit.
-Stiu. Nu vrem sa te stresezi si cu asta. Stim cat te stresezi cu lucrul.
-Ma bucur ca ma intelegeti. Promit ca o sa aveti si nepotei. Dar mai incolo. Acum va las , trebuie sa ma duc la colega de aprtament ca are ceva demi aratat.
-Bine, sa ne mai suni.
-Cum sa nu. Promit, pa
-Pa
--------------------------------------------------------------Ce este Alli.
-Hai, cred ca ar trebui sa vezi asta!
-Acum vin!!
Ce poate fi??Nu stiu. Cand intru raman tablou. Eu apar la stiri ca presupusa cucerire a lui Antonio. Si erau puse imagini cu noi de la cafenea si cum mi-a deschis portiera. Doamne !!Oameni astia au luat-o razna. Eu cu el!!!???Nu prea cred!!Adica eate frumos , elegant , manierat dar nu . NU ESTE NIMIC INTRE NOI.
-Charly esti bine?
-Da, dar numi vine sa cred!Adica arat eu ca una din cuceririle lui??!!In plus a fost numai o intalnire de afaceri!!!
-Stiu, si arati mult mai bine decat cuceririle lui.
-Alli ,nu ma ajuti deloc
-Si daca stau si ma uit la pozele astea chiar ati forma un cuplu frumos.
-Asta mai lipsea. Ca si tu sa spui asta.
-Eu nu simt nimic pentru el!!
-Stiu si asta. Dar poate ai sati inschimbi parerea.
-Ma indoiesc.
-Bine, nu mai am chef. In plus mi-e somn. Noapte buna!!
-Noapte buna!!
Chiar nu-mi vine sa cred. Fix pe mine, m-au nimerit. Extraordinar!!Dapai cand vor vedea ca suntem asociati!!Numai camd ma gandesc:Iubita domnului Antonio . Este de fapt si asociata cu el. Se pare ca nu pot trai unul fara altul.
In fine totul o sa treaca. Gata Charly. Si mam adormit. Cand ma trezesc, ma duc sa mananc micul de jun ,sa fac un dus si sa ma imbrac. Mi-am luat o rochie pe verde, niste pantofi negri si nelipsitul plic. Aaa si sa nu uitam ochelari tip pisica pe negru. Cand ies observ o gramada de jurnalisti. Noroc cu ochelari ca de nu erai vai de mine. Urc in masina si pornesc spre magazin. Cand intru , il observ pe Antonio.
-Salut , ce frumoasa rochie.
-Salut, mersi la fel.
-M-am gandit sa vin mai devreme deoarece o sa dureze pana ajungem.
-Sigur ca da.
-Deci plecam?
-Da, haide.
-Ma ia de mana si imi deschide portiera masinii lui.
La inceput am vrut sa imi retra mana dar imi dadea o stare de neexplicat.
-Deci , ai vazut si tu ce se zvoneste despre noi?
-Da, (spun eu)nu vad ce ii intereseaza. In plus noi suntem doar asociati , nimic mai mult.
-Sigur ca da. Dar asa se intampla.
-Stiu, pana ce nu afla cine sunt, cum ma cheama si cu ce ma ocup nu se multumesc.
-Exact asa este. Si imi pare rau. Dar n-am ce le face. Mereu fac astfel.
-Nu-i nimic. Adica au sa afle pana la urma ca suntem asociatii.
-Da,iar atunci vor inceta. Se pare ca am ajuns.
-Wow ,ce inalta cladire. Si sti cei mai tare?
-Nu ce?
-Ca pe mine ma cheama Charlotte.
-Serios , ce tare. N-am mai intalnit fete pe nume Charlotte.
-Da stiu este un nume interesant.
-Exact. Ce bine ne intelegem. Si presimt ca o sa fim parteneri de afaceri pentru o perioada lunga.
Acum hai sa iti prezint biroul tau.
Intram intr-o incapere uriasa. Cu o masa mare si o multime de scaune , modele pregatite(din plastic). Un perete din sticla , cu pereti albi, o plasma , canapele.
-Iti place?
-Da , este uimitor.
-Ma bucur ca-ti place. Ca de acum in colo tu vei veni aici si te vei ocupa de o parte din magazine si vom crea si tinute.
-Ma bucur. Sper ca o sa ne intelegem .
-Daca deja ne intelegem inseamna ca o sa ne intelegem de minune . Aa si o sa ai 10.000 pe luna.
-Ce este prea mult. Nu pot sa accept
-Nu vreau sa aud ca nu doresti. Asa am hotarat
-Bine. Dar eate prea mult.
-Aaa si te rog spunemi Antonio. Numi place sa mi se spuna domnul Antonio Vivaldi.
-Bine Antonio. Tu mie poti sa-mi spui Charlotte sau Charly.
-Bine Charly, suna frumos. Asta-i porecla ta?
-Da.
-Bine , uita el este  George , el te va ajuta cu orice ai nevoie.
-Incantata, Charlotte Diamonds.
-La fel,George.
-Aaa si Charly biroul meu este viz-Avi de al tau. Daca ai nevoie de ceva, orice vino.
-Bine.
-Ok , pai am putea incepe cu niste modele .
-Da. Eu m-am gandit la niste modele in care sa punem in evidenta blanurile si naturaitetea.
-Da, nu mam mai gandit asa. Sa vedem. Uite cam asa?
-Da sau aici la maneca poti sa o faci asa.
-Da arata mai bine
Dupa mai multe schite , ne-am hotarat la un model. Arata uimitor. Sa facut deja 8 jumate.
-Antonio ,daca nu te superi eu voi pleca. Aaa si vineria acesta pot sa nu vin deoarece vreau sa plec la parintii.
-Desigur. Hai ca si eu o sa plec. Te conduc pana acasa.
-Bine.
Camd intram in masina tot vorbim si ne radem ambii pana la lacrimi. Dupa un timp ajungem si in fata blocului in care locuiesc.
-Se pare ca am ajuns. (Spune trist)
-Da , maine pe la cate sa vin la firma?
-Nu stiu la cate vrei. Eu o sa fiu de la 12:00.
-Bine. Cred ca pe la 1 sau 12. Sa vad
-La cate vrei
-Pa . Ne vedem pe maine
-Pa. Deabea astept sa te revad
-La fel. Pa
Cand intru in casa aud o galagie!!Ce ae intampla?? Stai a venit Andy mai devreme cu o zi la noi. Da da da.
-Salut Charlotte
-Salut Andy. Va distrati?
-Da . Tu unde ai fost?
-La  lucru.
-Pana acum?
-Da , a trebuit sa stau mai mult deoarece acm am facut cunostiinta cu angajatii.
-Ce angajatii?
-Ai uitat sunt asociata cu Antonio.
-A da. Si cum a fost ?
-Foarte bine. Ne-am distrat ba chiar am creeat o noua tinuta pe toamna -Iarna.
-Felicitari.
-Salut Charly!!!Ce faci?
-Bine . Tu?
-Cu Andy. Wow ce frumos te-ai imbracat , ocazie speciala?
-Da, m-am intalnit cu toti angajatii ba chiar si cu Antonio.
-Ooo
-Ce spuneti ne uitam la film? Ne intrerupe Andy.
-Desigur.
Cand intru in camera gasesc......

Charlotte DiamondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum