Chci vám říct že už nedokážu vymyslet názvy. Takže to budu jenom číslova. A teď k příběhu🍙🍙🍙🍙🍙🍙🍙🍙
Pohled Wendy:
Ze spánku mě probudil někoho výkřik "Natsu!!!!!!!!!!!!!"(pozn. Já ráda používám vykřičníky) probudila jsem se Lucy v náručí "Lucy-san co se děje?" Neposlouchala. Podívala jsem se tam kam se kouká Lucy - San kousek útesu byl pryč. "Lucy-san co se děje?" "J-ja,o-on, N-Natsu kus útesu se zřítil. Natsuovi se zasekla noha tak mi tě hodil a spadnul společně s útesem.." řekla Lucy-san s třepajícím hlasem. Rozbrečela jsem se"Tak to mu musíme jít hned pomoct" zavrtěla hlavou." Už nemáš magickou energii. Běž pro ostatní Já jdu pro něho." Nejistě jsem kývla a běžela jsem do tábora."Lidi probuďte se." "Co se stalo a? Proč brečíš?" Zeptala se rozespala Erza. To už byly všichni venku. "Běžte se mnou,Povím to po cestě!" Věděla jsem že jim o E.N.D. říkat nesmím. Tak jsme si vymyslela vlastni příběh." Mluvili jsme o jeho cestě u útesu a nějak si zasekl nohu a spadnul dolů do z útesu!" "CO ŽE!!!"
Pohled Natsu:
Uslyšel jsem křupnutí. Byly jsme s Lucy a s Wendy má útesu. Vyprávěl jsem jim o mém snu. To křupnutí mi připadalo povědomé. No jo vždyť byla z mého snu. To znamená..."Utíkejte!"zakřičel jsem. Chtěl jsem utéct ale zasekla se mi noha. Nevěděl jsem co dělat,ale věděl jsem že musím něco udělat s Wendy. Všimnul jsem si Lucy." Chytej!"zakřičel jsem a hodil jsem Wendy Lucy. Ta ji chytla. Usmál jsem se a padal jsem dolů. "Natsu!!!!!!!"uslyšel jsem výkřik Lucy jako v mém snu. Je tu ještě jedna informace,kterou jsem vám neřekl. Když umřu Já umře i Zeref. Protože jak jsem způsobil že ten útes spadnul. To ja jsem si tu nohu zaseknutí schválně,protože by mi jinak Lucy nedovolila zemřít. Dopadnul jsem po celým těle jsem ucítil neuvěřitelnou bolest. Pak jsem ucítil kolem sebe vodu. Jako v mém snu. Pak byla jenom tma.
Čau lidi omlouvám se že je tak krátká ale chtěla jsem to nechat v tom nejlepším. A strašně bych chtěla poděkovat LeaLenka a omluvit se.
Poděkovat ji za to že jak to říct Můj první fanoušek? A za ty hlasy a komentáře.
A chtěla bych jsem se omluvit za to že jsem ji v patek slíbila novou část a vydám to až dnes,proto ten dil věnují tobě
Jo a rozhodla jsem že se začnu podepisovat 🍙knihotaku🍙 (kniho- miluju knihy otaku - jsem otaku 🍙-je to Japonska rýžová koule a Já Japonsko úplně zbožňují )
A poslední je že chci začít psát další povídku o Percy Jackson a Annabeth. Takže se těšte a
Ahoj 🍙knihotaku🍙
ČTEŠ
Láska Ve Fairy Tail
FanfictionVe Fairy tailu nastal zmatek natsu zmizel.Jediný co ví je,že se Natsu vydal hledat Zerefa.Co se stalo s Natsu a porazí ho nebo ho fairy tail najde mrtvého? to vím pouze já. Přeji příjemné čtení Smyšlený Spoiler #999 v kategorii fanfikce