We zijn onderweg naar huis nog even naar de supermarkt geweest en kwamen jimmy tegen maar we deden net alsof we hem niet hebben gezien. Toen we naar huis reden reed een auto achter ons aan en het was niet de auto van de soldaten, we vermoeden dat het jimmy is. De soldaten hebben een huis tegenover en naast ons gehuurd zodat het niet opvalt als ze de hele tijd bij ons binnen zijn."Zometeen moet ik nog even langs de mac voor nieuwe make-up je kan gewoon thuisblijven ben binnen een half uurtje terug" zei ik tegen tylor. Hij knikte en zei: "dan maak ik alvast wat eten".
Ik liep de deur uit en wachten tot de soldaten in de auto zaten. Ik reed weg in de auto met hun erachteraan. Bij de winkel aangekomen ging ik in me eentje naar binnen en hun bleven buiten of gingen op een terrasje eten. Ik zocht nog wat mooie make-up uit. Aangekomen bij de lippenstift keek ik wat rond en zag niemand in de winkel.
Wat raar net waren hier iets van twintig mensen dacht ik bij mezelf.
Ik wou weglopen voordat ik een spuitje in me arm voelde ik keek wie het was en het was een onbekende man. "Weltrusten prinses" dat was het enigste wat ik hoorde na dat mijn ogen sloten.
**
Ik deed mijn ogen open en lag op een bed in een kamer met maar één klein raampje met een tralies ervoor. Ik moest een beetje wennen aan het licht. Toen ik eraan gewend was liep ik naar een deur dat leiden tot een klein badkamertje ik keek in de spiegel en schrok me dood. "Nee nee nee, neee!" Schreeuwde ik in de badkamer ik keek naar me haar en mijn mooie blonde lokken waren nu pikzwart ik leek wel een heel ander persoon. Ik keek naar wat ik aan had en had alleen maar lingerie aan. Ik voelde me vies met tylor was het een ander verhaal dat deed ik omdat ik van hem houd, maar hier en wat ik nu aan heb. Ik hoorde de deur dichtslaan. Ik liep naar de slaapkamer en zag daar jimmy in alleen een broek zijn rug zat vol met tatoeages. Hij draaide zich om en ik zag de lach op zijn gezicht wat niet veel goeds betekende."Ik zei toch dat ik terug zou komen, en dit keer laat ik je niet gaan" zei hij en hij liep naar me toe. Ik gaf geen kik en bleef op mijn plek staan hem recht in de ogen aankijkend. "Wat zijn je haren mooi zwart" zei hij en hij streek over mijn wang.
"Raak. Me. Niet. Aan" zei ik standvastig. "Maar schatje dit is nog maar het begin" zei hij terwijl hij zijn handen over mijn keel liet lopen langs mijn borsten en in mijn tepel kneep. Ik spuugde in zijn gezicht hij keek me boos nee hij keek me woest aan en voor dat ik het wist voelde ik een handafdruk op mijn wang branden.
"Luister meisje flik dit niet nog eens. Nu Stephano er niet meer is ben ik de baas en dat zal je niet bevallen. Je spreekt me niet tegen, je doet wat ik zeg en daarmee klaar. Ik ga weg en ik kom over tien minuten terug en wil je naakt op je bed zien anders gebeurd er wat" zei hij en hij liep de kamer uit. Dacht hij nou echt dat ik dat zou doen.
De tien minuten waren verstreken en hij kwam de kamer binnen en hij zag mij op het bed zitten met alles nog aan. "Ik geef je één kans om het nog te doen anders doe ik het en het zal je niet bevallen" zei hij. Ik bleef zitten en voor mij uitkijkend alsof ik doof was. Hij liep met grote passen naar me toe en zoende me ik veroerde me niet. Hij kneep weer in mijn tepel waardoor ik mijn mond open deed van verbazing en die aangelegenheid nam hij meteen en hij probeerde me te zoenen. In beet hard op zijn lip. Hij sloeg me weer op mijn wang ik keek hem aan en zag een bloedlip. "Oke nu ben ik klaar met je jij zal zien wie de baas is" zei hij en hij trok me aan me haren mee naar de badkamer.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ hey lovies hier alvast een voorproefje van wat er gaat gebeuren ja het word nog erger als je daar niet tegen kan helaas ik ga het toch doen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden
JE LEEST
i'm a Queen (Voltooid)
Novela Juvenildit is het tweede deel van i'm a princes ik raad aan om eerst dat boek te lezen en daarna deze. Rosalinda Bolicia novia primavera Petrova is kroonprinses van Spanje getrouwd met leon alonso vernando espinoza en zwanger van hem. Rosa moet op haar een...