düğün alışverişi.

13 1 0
                                    

Tefik Mustafa lara gelir. Tefik: sakin sakin.  Kapıyı çalar. Mustafa: oooo tefik. Tefik: ne yapıyorsunuz?  Nergiz: aaa tefik hoşgeldin . Gel içeri içeri  geçerler.  Tefik: aslında ben buraya önemli birş... Mustafa: sonra  söylersin. Hanım bize bir Türk kahvesi yapta afiyetle içelim. Nergiz kahve yapmaya gider. Mustafa: eee işler nasıl tefik? Tefik: iyi ne olsun. Bu öğle Yusuf ve karısı geldi. Mustafa: aaa . Gelinim demi geldi. Yakında Allah nasip ederse  yarın düğünümüz var. Tefik: yarın mı?

İç ses;

Tefik: ben bunu söylersem Mustafa abim ölür . Baksana nasıl mutlu. Ben bunu düğünden sonra söyleyeceğim.

Nergiz gelir. Tefik: ben kalkayım artık. Nergiz: aaa nereye? Tefik: dükkan beni bekler. Sizi görmek için geldim. Nergiz: peki.  Tefik gider.

Simay;

Simay: ayyyyy çok heyecanlıyım. Kızları çağırayım biraz dedikodu yapalim. Simay: kızlar. Figen: noldu?  Gaye: simoşum sesin çok güzel geliyor. Nebahat: kızlar bırakın tatavayı . Simay gelelim mı? Simay: ben de bunun için aradım sizi hadi gelin. Figen: tamam tatlım. Geliyoruz.

Sonra:

Simay: hoşgeldiniz kızlar . Ya bak şu gelinlik modelleri nasıl. Nebuş? Nebahat: hayatım bak bu model 2016 modeli sen 2017 modellerine bak. Simay: haklısın. Figen: duvak baktın mı? Simay: hayır! Figen: tatlım duvak  çok önemli  ! Ya da kalkın alışverişe gidiyoruz.  Gaye: evet evet gidelim.  Simay: ayy gidelim.

Yusuf;

Levent: Yusuf kalk hadi . Yusuf: nereye.  Levent: oğlum damatlık alışverişine . Alışverişe giderler.

Simay;

Gaye: kızlar bakın şurada bir gelinlik var. Simay: aaa evet pekte güzelmiş. Girelim. Mağazaya girerler.  Simay: afedersiniz . Şu gelinliğin fiyatı nedir?  İşçi: 5000 dolar! Simay donakalir. Figen: yuhhhh!!! Simay: çıkalım buradan. Çıkarlar. 

Yusuf;

Levent: Yusuf bu kravat nasıl. Yusuf: bilmem güzel. Levent: nasıl bilmem.  Yusuf biliyorsun değil mi? Bu senin düğünün Yusuf: biliyorum. Ama ben alışveriş  sevmiyorum. Levent: peki. Çıkalım.  Birşeyler içelim.  Yusuf: olur.  Yürürler. SİMAY lar da yürürler.

Gaye: Levent.  Simay: gaye sen de Levent harsizi oldun. Gaye: yoo gerçekten karşımda Simay karşıya bakar.   Yusuf ta bakar.  Bir birbirlerine doğru gelirler. Simay: aşkım. Yusuf: prensesim. Gaye: Levent. Levent: gaye Figen: kız bi bizim sevdiğimiz yok . Baksana ne güzeller. Nebus: evet yaa. Bizim neden yok.

intikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin