Neşe Yüzlü Kadına

39 2 0
                                    

Hayatın attığı tekmeler savurmuş onu bana, biraz gözyaşı gölgelemiş onu hüznün serin koynunda. Keder yakışmazmış onun ömrüne ama kederlenince bile bir sanat eseri kadar güzelmiş. Hayatın tüm olumsuzluklarına rağmen kahkaları hiç bitmeyen hatta çevresine neşe saçan biriymiş. Özgürlük kelimesi onun yanında anlam bulurmuş. Kusursuzluk kelimesi onunla kusursuzlaşırmış. Bir masal kadar tatlı olan bu kadın hayatımın verdiği en güzel armağan bana. Daha nasıl anlatabilirim size bilmiyorum ama şunu söyleyebilirim : Onun ihtişamı karşısında kelimeler kifayetsiz kalıyor. Uğruna şiirler yazılacak kadar harika biri. Saçlarına karanfiller dökecek kadar büyüleyici ve kanaryaların dile gelebilmesi kadar efsanevi.
Nasıl girdi hayatıma bilmiyorum ama iyi ki girdi. Bugün onun doğum günü. İyi ki varsın canım dostum. Düşünüyorum da bazen sen olmasan ne yapardım diye sanırım derbeder halimle bi uçurumun kenarında ölümü bekliyor olurdum. Ama sen bana ölümü beklemek yerine her gün ölsem de hayatta kalabilmeyi öğrettin. Bana bir çok şey kattın mesela fedakârlık. Bencillikten iflahım kurumuş fark etmeden. Oradan da sen kurtardın beni. Hüzün çökmüştü omuzlarıma sen yükledin onları kuşların kanatlarına. Uçurtmalarımızın ipleri birbirine dolaşmış uçamazken önce o ipleri açtın daha sonra bizi o uçurtmalara bağladın. Özgür bıraktın ikimizi de. Ait olduğumuz gökyüzünde beraber salınıyoruz artık. Beraber uçuyoruz. Beraber aşıyoruz her zorluğu. Ömrünün her aşamasında yanında olacağım sevgili dostum. İyi ki varsın.

karalamalarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin