12 skyrius

856 45 2
                                    

Anna Clark:

Jo rankos stipriai apkabino mano liemenį, o lūpos leidosi kaklu žemyn link krūtines. Mano rankos įsivėlę į Joe plaukus ir tada mes kartu kritome į lovą. Mūsų lūpos susijungė ir judėjo vienu ritmu. Užsimerkiau ir atlošiau galvą kai jo saldžios lūpos atakavo mano kaklą. Tada grubiau atgal paguldžiau jį ant lovos ir apsižergiau jį per liemenį. Pradėjau mauti jo marškinius nuo jo kūno. Tačiau kai jis juos nusimovė ten buvo nebe jis, o Zayn. Jam nusišypsojus greit nuo jo nušokau ir surikau...

Staigiai pašokau į sėdimąja pozą ir mėginau gaudyti kvapą. Pažvelgus į laikrodį supratau, kad jau pats laikas keltis. Rankomis perbraukiau per veidą ir šiaip ne taip išlipau iš lovos.

Greitu žingsniu nuėjau iki vonios. Vėsiu vandeniu atprausiau savo truputi ištinusi veidą.

- Brangute, greičiau susiruošk drabužius, nes mes su tėčiu tuoj vyksime į oro uostą.- į kambarį pro duris įkišusi galvą tarė mama.

Nieko nesakiau tiesiog linktelėjau. Į sportinę rankinę susikroviau daiktus, drabužius ir pasiėmiau mokyklinė kurpinę. Greit pažvelgus į veidrodį pažiūrėjau ar atrodžiau normaliai ir tada greitu žingsniu nusileidau laiptais žemyn.

<...>

- Negaliu patikėti, kad tau teks tas kelias dienas gyventi su broliukais.- pakilnojo antakius Camila.

Aš menkai šyptelėjau ir toliau ėjau link chemijos kabineto.

- Anna? Atrodai kaip nesava, kažkas atsitiko? Per visa dieną ištarei vos kelis žodžius.- į mane sužiuro Sindy.

- Prastai miegojau.- greit atsakiau.

- Košmarai?- į mane pažvelgė Kenna.

- Panašiai.- atsidusau ir vis negalėjau iš galvos išmesti to sapno.

Aš net neturėčiau apie tą šiknių galvoti, o juolab jį sapnuoti.

- Ačiū Dievui paskutinė pamoka.- atsidusus sumurmėjo Camila.

- Nepatikėsit kur man reiks praleisti tas dienas kol tėvai bus Niujorke...- atsidusus nusivylusiu balsu tarė Kenna.

- Leisk spėti, pas močiute.- nusijuokė Sindy.

- Nejuokinga. Kodėl man taip negali sektis kaip Ann'ai. Juk ji gyvens tarp dvejų seksualių brolių.- akis pavartė Kenna.

- Patikėk šiuo momentu apsikeisčiau vietomis su tavimi.- užverčiau akis aukštyn.

- Kodėl?- sukluso Sindy.

- Niekis.- greit tariau ir susiruošiau chemijos pamokai.

Įėjus mokytojai į klasę visi užtilo. Nusimatė nuobodi pamoka, nes turėjau sėdėti pirmame suole ir dar viena. Pasiėmus rašiklį pradėjau rašyti mokytojos užduotas užduotys. Chemija... Na ji man sekėsi puikiai, net per gerai. Prisiminus, kad baigiau mano ir Zayn projektą, kad daugiau su juo nebereiktu dirbti, galėjau šiek tiek atsipalaiduoti.

- Ponaiti Malik!- mokytoja sušuko.

- Taip ponia Kalavay.- į ją kreipėsi Zayn.

Sekundei atsisukau į galą kur triukšmavo vaikinai. Tarp jų buvo Zayn. Jo akys sekundei įsmigo į mane ir tai privertė nusisukti mane į priekį.

- Sėskitės pas panele Clark, nes kaip matau gale vieta jums netinka.- tarė mokytoja.

- Dieve, ar būtina?- jis suinkštė ir keli vaikinai iš jo sakinio nusijuokė.

Tiesa sakant nežinau kodėl, bet įsižeidžiau.

- Taip, nes su jumis neina susitarti ir greičiau, kadangi trukdai pamoką.- tarė mokytoja.

Purvinas Žaidimas Where stories live. Discover now