Chapter 31 - Ice Between Boobs

2.4K 47 4
                                    

Era clar la ce se va ajunge. La orice le permite corpul unor tineri singuri pe o plajă, alături de pahare pline și intenții vinovate. Fără minte, cu alcool prin vene, își continuară jocul.

 Fără minte, cu alcool prin vene, își continuară jocul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Aysha deschise provocarea.

"69 CU AL TREILEA DIN DREAPTA"

Numără. 1 2 3 și o privi pe Raven. Era complet uimită.

-Bă eu văd bine ce scrie aici? Întrebă Aysha confuză, chinuindu-se să scoată niște cuvinte pronunțate corect.

-Da iubire. Așa e. Încerci ceva nou. Oricum ești praf și nu o să-ți mai amintești nimic. O sfătui Chuck.

Aysha dădu din cap, neștiind ce să spună. Se hotărî să acționeze. Se ridică și se plasă pe nisip.

-Raven, te alături?

Raven mai gustă 2 pahare, după care se apropie de cea care acum era totuna cu nisipul.

Își aruncă hainele la 2 metrii depărtare, fiind urmată de Aysha.
Erau începătoare în treburi care aveau un nivel atât de ridicat din punct de vedere al umanității. Dar nu conta. Oricum conșiința nu mai era acolo să zică nu, să dea argumente sau să le oprească. Așa că pur și simplu au început.

Erau una peste alta, urmărite de ceilalți. Aysha întâlnind cu buzele fundul cât de cât format a lui Raven, în timp ce ea îi făcea oral.

Kara începu să râdă. Vedea ce se întâmplă și îi plăcea.

-Ce-ai Kara? Vrei să ai și tu parte de așa ceva?

-Poate mai târziu. Cu tine.

Cele 2 continuară încă 4 minute. Când își considerară provocarea consumată din toate punctele de vedere se ridicară, despărțindu-se de nisip. După câteva încercări legănate, reușiră să ajungă la loc.

Era rândul lui Ray. Se uită spre grup și extrase o provocare.

"PLASEAZĂ 2 CUBURI DE GHEAȚĂ PE CORPUL CUIVA (CARE E DEZBRĂCAT) ȘI PLIMBĂ-LE PÂNĂ SE TOPESC."

❌About Last Night❌Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum