Bio'en

172 3 0
                                    

Du er på vej i bio fordi du skal se den nye "toy story" film og du har hørt rygter om at One Direction skal komme til forpremieren som er i dag! Du sidder i bussen spiller lidt på din mobil, du spiller "angry birds"! Du står af ved busstoppestedet og kigger over mod biografen og der står en masse presse-folk og tager billeder. Du kigger ind imellem dem. Du skriger helt vildt og er lige glad med hvad andre tænker for der står Liam Payne din absolutte yngling i 1D! Du prøver at snige dig ind imellem alle Directioner'ne, og det lykkes du kigger total forelsket på liam oh tænker 'jeg står foran mit idol og og og jeg kigger bare! Han må synes jeg er vildt sær!' Liam går lidt væk fra dig. Du kigger på han og råber lavt men alligevel også højt."Liam må jeg stille di et spørgsmål?" Liam vender sig om."ja da!" I smiler begge stort. Du griner lidt."det er ret mærkeligt...øm okay...hvad er det bedste ved at være en del af 1D?" Liam lytter."helt klart de andre drenge og vores Directioners!" Du smiler lidt."okay jeg er Directioner!" I smiler til hinanden og liam er ved at gå igen. Du smiler lidt."vent Liam må jeg stille dig et spørgsmål mere?" Liam."klart!" Du nikker stille."skal du se filmen?" Liam griner lidt."selvfølgelig! Og jeg skal sidde på række 10 sæde 14..." Du griner lidt."jeg skal sidde på række 10 sæde 12! Det er lige ved siden af dig!" Liam."snakker du unde filmen?" Du nikker stille."helt vildt meget..." Liam."okay det gør jeg også! Men filmen starter o en halvtime skal du med ind og finde noget slik, nogle popcorn og noget at drikke?" Du smiler stort."med dig?" Liam griner lidt."nej med en marsmand! Ej ja med mig! Eller vil du ikke?" Du nikker ivrigt!"jo men vil du have mig med?" Liam."ja da..." Du kigger lidt."jeg hedder forresten (D/N)!" Liam. Jeg hedder Liam..." Du griner lidt." Det ved jeg!" Liam."fan?" Du griner lidt mere."mere Directioner!" Liam."så skal du jo næsten møde de andre drenge?" Du griner lidt mere igen."tror du at du kan skaffe en ekstra billet?" Liam."ja?" Du smiler stort."jeg ville bare gerne have min veninde med...altså kun hvis det er okay?" Liam."fint...giv mig to sec." Han vender sig om og skaffer en billet mere..."sådan!" Giver dig billetten. Du tager imod den."tak jeg skylder dig lige nogen penge... jeg vil lige ringe til min bedste veninde?" Liam."tag det som en gave!" Smiler. Du snakker med din veninde... I bliver færdige med at snakke."hvordan går det så mellem dig og din kæreste?" Liam."vi har lige slået op..." Du smiler stort indeni."det gør mig ondt..." Liam."men for at se positivt på det så kan jeg date andre igen!" Du håber på han mener dig! Din bedste veninde kommer løbende rundt om hjørnet."(D/N) hvor er der gratis neglelak?!" Liam."tror hun der er gratis neglelak?" Du griner lidt."ja for hun kan ikke så godt lig 1D så den eneste måde for at få hende her hen var ved at lyve..." Din veninde kommer hen til dig."du du du Liam fra 1D!" Liam."griner lidt."ja det er mig!" Du griner også lidt."jeg troede ikke du kunne One Direction (D/V/N)?" Hun ser alvorlig ud."jeg elsker dem!" Du smiler."det gjorde du ikke i går!" Hun ser stadig alvorlig ud." Imorgens lyttede jeg til deres musik og nu er jeg smask forelsket..." Du griner."hvem er din ynglings?" Din veninde stirre bare ud i luften." Louis..." Du griner lidt." Okay men vil du med i bio?" Hun hopper rundt."nej! Ej det var for sjov selvfølgelig vil jeg det!" Du himler med øjnene da det er typisk din veninde at lave sjov på den måde! Liam."lad os gå ind og få noget at drikke?" Din veninde."med os?!" Hin flipper helt ud! Liam."ja da?" Hun flipper stadig."men men er det så en date?" Du griner lidt."ahhh jeg ved ikke helt..." Harry kommer stille hen."når så man flirter Liam?" Liam."hvad ved du om det?" Harry."nok lidt mere end du gør!" Liam hiver Harry til siden og hvisker til ham."hjælp mig! Der er noget særligt ved den pige!" Harry."du er vist blevet forelsket min ven!" Liam."men jeg kender hende jo ikke!" Harry."nej men du har snakket med hende i en halv time og ja du er faldet for hende!" Liam."hvad skal jeg gøre?" Harry."inviter hende ud!" Liam."vi skal side ved siden af hinanden inde i biografen..." Harry."okay men så inviter hende ud på middag bagefter!" Liam."tror du jeg kan det?" Harry."jeg skal nok guide dig rundt!" Liam."har du nogen gode restauranter i hovet?" Harry."det finder jeg ud af! Bare sørg for at få inviteret hende ud!" Liam."okay!" Går over til dig igen."hey (D/N) vil du med ud at spise efter filmen?" Du smiler stort."meget gerne...men hvad med min veninde?" Liam."øm øh giv mig lige at min." Løber over til Harry."hey Harry hvad med hendes veninde?" Harry."så kan jeg tage med?" Liam."god ide!" Harry og Liam går over til dig igen."hvad med at vi tager Harry med os?" Du kigger tilbage på hendes veninde."vil du med på dobbeltedate?" Hun nikker og lige efter besvimer hun. Du tager hende op i dine arme. Liam." Skal jeg tag hende?" Du griner."nej nej det går!" Siger du og går ind i kiosken. Hun vågner op i dine arme." Jeg havde den mærkeligste drøm ever! Du var med og Harry og Liam var med!" Du sætter hende ned." Det var ikke en drøm!" Siger du og smiler sødt til Liam. Liam smiler tilbage."hvad kunne i tænke jer?" Du ser lidt forskrækket ud."du skal ikke give os noget! Jeg har selv penge med!" Du finder din pung i din baglomme. Liam smiler stort."jeg kan godt lig din pung!" Siger han fordi det er en One Direction pung. Harry."hey filmen begynder om ti min!" Du finder det dig og din veninde skal bruge og går ud af butikken. Liam."lad os gå ind?" Harry er allerede gået ind. Du og din veninde er på vej ind da Liam stopper jer. Liam."skal jeg ikke holde noget?" Du griner lidt."jeg klare mig men ellers tak!" Du smiler bare helt vildt. Liam griner lidt."jeg insistere!" Du griner lidt igen."okay vil du så ikke tage popcornene?" Liam nikker vare og tager dem. I ser filmen og i bliver kærester og får tre små børn.

ImaginesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora