Sabah kalktIgImda direk banyoya girdim. Dün okula girmeyip iš aradigim için ter kokuyordum...
Annem bile yanima bile yaklašamiyordu. Banyodan çktm ve saçlarimi kuruttum . Üstümü giyip ašagiya indim. Annem çoktan kahvaltiyi hazirlamišti. Yanina gittim ve yanagina öpücük kondurdum. Ve sandalyeye oturdum.
"Günaydin anne"
"Günaydin tatlm."
Annem önümdeki tabaga tostlari koyarken bende çaylari doldurdum.
Birlikte kahvalti yaparken ona okuldaki partiyi anlatiyordum. Bu yil okulumuza yeni kišiler geldigi için tanisma partisi adinda bir parti yapiyorlar. Hafta sonu Karya ile elbise bakmaya gidecektk. Bu arada Karya benim en yakin arkadašm.
Kapi çaldiginda annem beni çagirdi.
Agzimi silip kapidaki Karyaa baktim ve gidip sarldm. Çantami ali
p Karya ile birlikte ewden çktk..
"Evet ! Elbise almaya ne zaman gidiyoruz? "
Dedi endišeli bir ses tonuyla. Partileri,elbiseleri,alisceris yapmayi seviyordu..
"Hafta sonu gidebiliriz "
Dedim.
Okula giderken Karya ile dergilere bakiyorduk. Ve ünlülerin elbiselerini eleštiriyorduk.
Okuldan içeri girdik ve dolabimizdan kitaplarimizi aldk.
Bugün Karya ile sadece 1 tane detsim vardi. Karya kašlarini kaldirmš bana,
"Tüm okul ne konušuyor böyle? "
Dedim.
Etrafima baktigimda herkes grup olušturmuš ve bir šeyler konusuyorlardi.
"Bilmiyorum. "
Karya etrafa göz gezdirdi ve
"Ben ögrenip sana sölerim. "
Dedi ve birkaç kisinin yanina gitti.
Kitaplarimi alip sinifa gittim..
Ders Tarih !
Bu dersi sewerim ama çok sIkIcI.
Deftere bir šey karalarken sinif kapisi çaldi. Gözlerimi defterden ayirdim ve kapiya baktim
Ögretmen: "Gir"
Sesi duyduktan sonra içeriye 5 kiši girdi. Aralarinda 1 yetiškin vardi.
Yetiškin Tarihçi ile konustu ve disari çikti. "Evet çocuklar. Yeni sinif arkadaslariniz"
Siniftaki herkes fisildamaya bašladi. Basimi onlardan çevirip karaladigim deftere geri döndüm.
"istediginiz yere oturabilirsiniz..."
Kim benim gibi ezik birinin yanina otururdu kii? Defteri karalamaya devam ettim. Kafami kaldirip yanmdaki kivirciga baltm. Fazlasiyla tatliydi. Çok çok . Fazlaa.
Dikkatlice onu izledigimde yüzüne vir sIrItIš yerlešti ve bana döndü:
"Tešekkürler. Sende fazlaasiyla tatlisin. Beni süzdükten sonra tatlsn. dedi ve önüne döndü. Eee? Ben bunlari disimdan sölememištim ki? Yani? Kafami tekrar deftere döndüm ve ona bakmaya bašladm...
Son derse girmek için dolabima gittim ve biyoloji kitaplarimi aldm.
Karya yanima geldi.
Ona baktigimda yüzünde bir endiše vardi.
"Bir sorun mu var Karya?"
"Šuan okulumuzda tam 25 tane vampir, 20 tane kurt bulunmakta sayn Sarah Carter"
Anlamsizca ona bakiyordumm... ♥