Benim Hayatım... {SBSVSERİSİ} 2. Bölüm

322 28 9
                                    

Benim Hayatım (2.Bölüm)

Eylül:Hayır abimi burada bırakmayacağım asla!..

Tilki:Eylül git!..

Eylül:Hayır abi hayır gitmicem hayır seni bu durumda yanlız bırakamam.

Tilki:Savaş!...

Savaş Eylül'ü kolundan tutarak zorla ilerletir.Savaş ve Eylül'ün elleri birbirine deyince Savaş kendine hakim olamaz ve Eylül'ü kendine doğru çekip öpmeye başlar.Eylül ne olduğunu anlamaz ve Savaş'ı itip tokat atar.O sırada öpüştüklerini düşmanları yani Eylül'ün eski sevgilisi Evren fotoğrf ile çeker.Eylül ne olduğunu anlamadığı gibi bağırmaya başlar.

Eylül:Ne yapıyorsun Savaş ne yaptığını sanıyorsun ya!..

Savaş.Eylül ööö-zz-üüü-rr dilerim gerçekten!.

Eylül:Bunu abime nasıl yaparsın ya nasıl beni nasıl öpersin.

Eylül ilerlemeye başlar Savaş Eylül'ün elinden tutar ve kendine doğru çeker.Göz göze gelirler.

Eylül:Savaş bırak elimi!.

Savaş:Eylül kendime hakim olamadım ne yapayım seviyorum seni kaç yıldır seviyorum.

Eylül:Bırak beni.

Eylül koşarak okula gider.Okula gittiğinde kapısında abisini bekler ama yolda olanları abisine anlatmak istemez yoksa çok büyük kavga çıkacağını bilir Tilki sinirli bir biçimde okula gelir.O anı gördüğünü sanar ve korkmaya başlar.

Tilki:Eylül Savaş nerede!...

Eylül:Ne yapcaksın Savaş'ı abi?

Tilki:Seni yolda yalnız bırakıp gittiği için hesap sorucam.

Eylül:Her neyse abi hadi çıkalım sınıfa birlikte otururuz dimi?..

Tilki:Güzel bi kız görmessem evet.

Tilki merdivenlerden tam çıkacaktır bir kızla çarpışır.

Aylin:Önüne baksana ya.

Tilki:Ne bağırıon....         DEVAMI 3. BÖLÜMDE :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Hayatım... {SBSVSERİSİ}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin