Faith Pohled :
Skvrna ? Spíš obrovský modrák který měl opravdu zvláštní barvu.Opravdu jsem se začala bát.V hlavě se mi rojily ty nejhorší scénaře.
Rukou jsem si přejela po skvrně a okamžutě jsem ji odtáhla. Bolelo to.
Šla jsem do sprchy a důkladně jsem se opláchla. Břicho už jsem měla celkem velké a dítě kopalo.
Dneska mě mají pustit konečně domů.
Pořád my v hlavě behá,jak je Justin strašný imbecil.
Celé tělo jsem si vysušila a oblékla jsem se do čistého oblečení.
Vyšla jsem z té nechutné nemocniční koupelny a do tašky jsem si začala házet oblečení.
Někdo zaklepal na dveře a následně vešel.
Mile jsem se usmála a skočila mu okolo krku.
,,Ahoj Fredo."
,,Ahoj Faith." Řekl žertovně a pohladil mě po vlasech.
,,Jak se vede ?" Zeptal se .
,,Dobře.Hodil bys mě domů ?"
,,Ne."
,,Proč?" Vyjekla jsem.Až přehnané reakce. No co,jsem těhotná.
,,Budeš bydlet u mě." Usmál se.
Chce tě přesvědčit. Nenech se ! - Vykřikl Anděl.
Ale ochrání tě ! Nikoho nemáš ! - Řekl Dáběl.
,,Nechtěl si říct u teba a Biebera ? " Zvedla jsem obočí a nahodila nechápavý výraz.
,,Ano chtěl,ale nemusíš se bát. Nic ti neudělá. Vidím na něm že lutuje dne kdy tě trefil do břicha.Poslední dobou má velké noční můry. A nemůže spát."
,,To nezmění nic na tom co udělal,Fredo." Přehodila jsem si tašku přez ramena a vyšla jsem z pokoje.
To co jsi řekla bylo hnusné ! - Pronesl Anděl.
Ale co ty můžeš bejt taky mrcha - Řekl Dáběl.
A má pravdu.
OMLOUVÁM SE ZA KRÁTKOU ČÁST,ALE CHTĚLA JSEM ASPOŇ NĚCO NAPSAT NEŽ POJEDU PRYČ :)