Informatie

485 14 2
                                    

Haai mensen,

Dit is een ideeën shop yeah en wat je hier kan vinden zijn dus ideeën, logisch.

In elk soort boek als dit schrijven wij dus ideeën die je kan gebruiken voor een boek die jullie dan mogen claimen!

Wij bedenken de:

Titel: -

Genre: -

Beschrijving: -

Geclaimd bij: -

De titel kan je natuurlijk altijd veranderen! De genre soms ook, hangt er van af wat jij er meer van vind. Als het bijvoorbeeld over romantiek gaat met een beroemd iemand dan kan het bij de genre fanfictie horen, maar ook bij romantiek.

Wij schrijven onder de ideeën ook onze naam zodat je weet wie het heeft geschreven.

Ook maken wij een cover voor het boek, deze hoef je natuurlijk niet te gebruiken maar het mag wel!

- - -

Als je een idee wilt claimen kan dat op verschillende manieren.

Je kan een privé berichtje sturen naar ons via berichten

Je kan het onder het hoofdstuk neerzetten

Één iemand kan natuurlijk zo'n idee claimen, anders heb je twee dezelfde boeken op Wattpad wat natuurlijk niet leuk is.

Als we op Wattpad een boek vinden met ons idee zonder dat je het geclaimd heb melden we dat.

Ook als je ons idee hebt geclaimd moet je dat bij je beschrijving neer zetten!

- - -

Er zijn natuurlijk ook een paar regels

Ga geen haat geven, wij doen ons best

Niet gaan zeuren dat jij eerder had gezegd dat jij dat idee wou, want we kiezen een random iemand uit

Ga niet schelden, anders melden we dat

Dit was het wel zo'n beetje... Bedankt voor het lezen!

Bye,
Anna Dallas aka teddycameron aka moonliqhtt aka Cam's gf

Ideeën boekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu