2.Bölüm-"Bu kız arızadır."

3K 169 25
                                    

Karşımıza çıkan kişilerle irkildik. Sonra bunların o sınftaki taşlar olduklarını gördüğümde "Ne var yine?" diye çıkıştım içlerinden adının yoklamada Erim olduğunu öğrendiğim çocuk "Unuttun mu yapmamız gereken bi proje ödevi var." dediğinde "Farkında mısın onu bütün dönrm yapabiliriz." dediğimde Kumsal'ın bana attığı 'Neyi?' bakışıyla bi kahkaha attım ve o neşeyle Meriç'in üzerine düşüyodum ama o güçlü kollarıyla beni tuttu ve kendine çekti. Ben heyecanla "Iıı. Şey. Tamam. Hadi çalışalım." diye saçmalarken beni bırakmasını bekledim ama bırakmadı. "Yaa bırakabilirsin artık beni."
"Bıraktığımda ne olduğunu gördük." dediğinde haklı olduğuna karar verdim ve Beyza'nın çocukluk hayali olan kafeye gittik. Bu kafeyi 10 yaşından beri istiyordu.

Gittiğimizde Miraç'ın belimde olan eline dik dik baktı ve o korktuğum konuşmayı yaptı. "Vayy vayy vayy ben nerelere gidem vay ben nerelere gidem olum sen daha gençsin yağşuklusun sen niye bu kızla çıkıyon bak bu kız aruzadır delidir bu kız bozar seni..." dediğinde devam etmesine izin vermeden elimle Meriç'in kulaklarını kapattım ve Beyza'ya 'devam edersen ağzına sıçarım senin yelloz' bakışımı attım ve elimi Meriç'in kulağından çektiğimde Meriç "Madem konuşmıcaktın neden kulağımı kapattın çatlak." dediğinde yine saçmaladım "Ya ben konuşçaktım sonra karar değiştirdim ne bağırıyon şıçırık (murat sakaoğlu vine izleyenler bilir.)"
"A aa kıza bak yaa kızlar küfür etmez be olum"
"Nah küfür etmez sen benim sevdiğime yavşa bak sülalene nasıl fanteziler kuruyorum."
"Peki abla"
Diye çok saçma olan konuşmamızdan sonra kendimize geldik ve yerimize geçtiğimiz gibi ödeve başladık.

1 saat sonra~~~

Saatin geç olduğunu ve 1 saat matematik çalıştığımızı anlayıp kızlara seslendim. "Kalkın lan saat geç oldu babalarınız sıççak ağzınıza." dediğimde Meriç bana baktı ve "Senin baban kızmaz mı?" dedi. Ayy şapşik yaa yerim. "Olum benim babam kızmaz anam kızar." diye saçma bişi dedim.

Benim bu cevabımdan sonra herkes evlere dağıldı. Ben kendimi yatağa attığım gibi Dolunay yanıma damladı ve birlikte yine yine yine olmak üzere Kötü Çocuk'un fragmanını izledik. Yine yine yine kitaba aşık olduktan sonra ikimizde uyuduk.

************

   Kısa oldu sorry. Karakterler değiştir. Kumsal değişicek. Karakterlerin Instangram hesapları:
Gece=jaglever
Dolunay=luana90
Su=amyvalentinex
Kumsal=itsashbenzo

Hadi Len OrdanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin