Každý je nadšený z bálu, jen já se toho děsím. Snažila jsem se z toho už několikrát vymluvit. Ale Charlie nechtěl nic slyšet. Všiml si pohledu v mých očích a předtím než jsem stihl promluvit řekl „Ne.“ Přesně tak.
To je jedna z špatných věcí na mém nejlepším příteli. Nedovolí vám protestovat. K čertu s tebou, Charlie!
Rhonda mě donutila rozdávat pozvánky do každého pokoje a pomáhat s přípravami. Zaměstnanci pracují na přípravách a celebrity, na druhé straně, upouští centrum a chodí nakupovat. Letní Bál, jak Rhonda s oblibou říká, je velmi populární. Každý, kdo zná tohle centrum, ví o slavnosti. Letos vše vypadá opravdu fantasticky.
Liv mě často volá abych zkontrolovala své šaty. Moc mi toho stejně neukáže, takže ještě nemám ponětí, co budu mít na sobě. Ale vím, že mají krémovou barvu, stejně jako čaj s mlékem. Alespoň se mi to líbí. Vím, že budou krásné, protože na nich pracuje Olivia, ale pořád si myslím, že je to špatný nápad. Mám trochu strach.
Snažila jsem se vyhnout všem osobnostem, hlavně Niallovi po tom večeru u stodoly s koňmi. Nechci aby mě zatěžoval svými problémy, když má dost těch svých. Dělám dobrou práci, protože jsem narazila jen na jiné celebrity, i když mi Jenny a Kimmy říkají, že musím dávat pozor na členy kapely.
Mimochodem, Jenny se potvrdilo, že její milovaný Niall, láska jejího života, má přítelkyni, která je modelka. Myslela jsem, že bude plakat 3 dny, ale přenesla se přes to když zjistila, že je tu taky Logan Lerman. Myslím, že její láska nikdy nebyla čistá. Niall je v bezpečí. Ale je mi líto Logana Lermana. Moje nevlastní sestry po něm půjdou.
Od mého setkání s Niallem a Harrym, se vždy víc ujistím, že nikdo není v pokoji a teprve pak vejdu. Vždycky jsem to dělala, ale teď jsem opatrnější, než jsem byla předtím. Zejména s pokoji One Direction.
Dnes jsem už uklidila pokoje Nialla, Zayna, Louise a Liama, nyní zbývá jen Harryho, který je vlevo v tomhle patře, takže jsem si pospíšila abych uklidila nepořádek a položila pozvánku. Chystala jsem se odejít, když se otevřeli dveře.
Ne! Byla jsem tak blízko. Málem jsem to zvládla.
Mé oči se setkali se zelenými a já jsem si zhluboka povzdechla, tak jsem se snažila nebýt hrubá.
„Ello,“ překvapeně vykřikl. Jsem ohromená, že si ještě pamatuje, jak se jmenuju. „Jaké milé překvapení. Neviděl jsem tě od toho dne kdy jsem byl ve sprše.“
„Když jsem tě pojmenovala můří kluk,“ řekla jsem mu a on se zasmál. Ello, pamatuj, nebuď hrubá. „Skončila jsem tady, takže tě nebudu obtěžovat.“
Přikývl, ale pak si všiml obálky v ruce. „Co je to? Milostný dopis?“ Fandí si nebo co?
„Ehm, ne. Je to pozvání na Letní ples. Rozdávám je v každém pokoji,“ odpověděla jsem a on otevřel pusu do ´O´, což odráželo pochopení. „Tady je ta tvoje. Je to jedna z akcí v letním období. Tento rok je maškarní bál.“
Přistoupil blíž a vzal mi obálku z rukou. Snažila jsem se kolem něj projít, ale on se pohyboval a blokoval mi cestu. Otevřel obálku a četl pozvání. „Píše se tu, že si můžu přivést doprovod. Jsi v tu noc k dispozici?“ Zeptal se mě a já vyvalila oči.
ČTEŠ
Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔
FanfictionAno, ztratila jsem otce, který byl nejlepším člověkem na celém světě. Ano, mám nevlastní matku, která je čarodějnice a kterou nenávidím nejvíce ze všech. Ano, mám dvě nevlastní sestry, které jsou jako osina v zadku, a které přišly o rozum když byli...