• Intr-o zis frumoasa, chiar frumoasa in care nu te puteai astepta la ceva rau. Malina si prietenii ei: Jhon, Laurette si Sarah.
Au mers impreuna la plimbare. Dintr-o data ia apucat cheful sa sune cu numar ascuns. Malina... a sunat la :111, apoi 222, apoi 333, 444, 555, si pana la acel numar...666.
-Na... m-am saturat, sa imcercam... 666!
Si cand a apasat butonul sa sune... A zis:
-Ce vrei? zise cineva cu o voce diabolica
-Cine esti bah? zise ea facand pe proasta.
-AI FACUT O MARE GRSEALA CA AI SUNAT LA ACEST NUMAR!
Ea s-a speriat a inchis telefonul la tipat de pamant si a sarit pe el si la spart. Nu a vrut sa le zica ce s-a intamplat.~A Doua Zi
Ea se trezi speriata cu ganduri urate. Era singura acasa. A sunat pe Florin sa vina sa doarma la ea. Era ingrozita. Se aude "Cioc Cioc" Ea se repezi si sari la usa bucuroasa ca e Laurette.
-Laurette! Ma bucur ca ai venit, iti multumesc din inima!
-Nici o problema. Mereu voi fi cu tine cand ai necazuri. Si asta insemnand ca ai facut ceva rau, asa-i?
-Pai nu sti de am sunat la 666?
-Ba da. Dar nu ai zis ce s-a intamplat.
-Ok, o sa-iti zic:
Pai am incercat toata numerele de la 111 pana la 666.
Si la numarul 666 a mers. Doar ca a raspuns cineva "Ce vrei?" avea o voce dibolica si groasa. Eu am zis "Ce vrei bah?" sa ma bag si eu in seama sti, nu?
-Da stiu.
-Si... a mai zis ca "AI FACUT O MARE GRESEALA SUNAND LA ACEST NUMAR".
Deci nu stiu ce sa mai fac, toata ziua tremur. Nn...nu stiu ce sa mai fac!
- Stai linistita sunt cu tine. Nu te mai agita, te stresezi si toata transpiri. Du-te schimbate esti lioarca.
-Ok. Dar. te rog poti sta cu mine in camera numai te intorci cu spatele. Sti si tu. Îmi e frica. Stiu ca zici ca sunt frucoasa.
-Bine vin sa stau cu tine.
Dupa aia se uitara la filme. Malina vroia horror. Dar Laurette a zis :
-Nu! Fara filme de groaza! Vrei sa fie mai rau?
-Nu...
-Atunci? Baga o comedie. Si scuze ca am tipat.
-Nu-i nimic, inteleg. Parca esti. mama.
-Of, scuze.
-Nu-i nimic.
Si se uita la filmul de comedie "The Little Man" (tradus Ala Micu').
Au ras in hohote.
E trecut de ora 00:00. S-au pus sa se culce in afara de Laurette. Ea isi pazea prietena cu orice pret. E ora 05:00, Laurette inca nu doarme dar nu mai poate tine ochii deschisi. Vede cum o silueta alba se aporpie de Malina si zice :
- Tu esti fata mea. Am venit sa te iau, vei arde in flacarile iadului.
Laurette de obosita vedea dublu si adormise.~Ziua A Treia
Spre dimineata Laurette se trezi si o vazuse pe Malina in pat. Speriata daca nu e moarta i-a zis numele. Malina s-a speriat si a zis :
- Cine e?!
-Stai linistita sunt eu.
- Slava Cerului! Mai speriat fah nebuno.
°scoase Laurette limba.°
Malina uitase de tot ce s-a intamplat in ultimele doua zile. S-a dus la baie s-a spalat pe fata. Pe oglinda scria "يموت... الموت في الألم" Doar ca nu intelese ce scrie ca era in araba. Si incet-incet, se schimbau literele din sange si preschimbat in "Mori... mori in chinuri". Speriata a inceput sa tipe. Laurette se speriara si merse in baie. O vedea pe Malina tremurand.
-Ce ai patit? Ce s-a intamplat?
- Vezi? Scrie pe oglina Mori. mori in chinuri.
Si incepu sa planga. Laurette se duse la ea si o stranse in brate spunandu-i ca nu o sa pateasca nimic.~Ziua A Patra
Malina statea pe google cautang tot felul de leacuri ca sa se vindece dar nu gasea decat " Sa d-ai timpul inapoi". Cum sa d-ai timpul inapoi? Asta oricine ar face-o.
Ea s-a dus in beci gasind un ziar din anii 80. Se mirase cum aparu acolo. Ea vazut ca exista o vrajitoare in Anglia. Ea era bucuroasa pentru ca era in acel oras si ea. A vazut numar de telefon si adresa. A preferat sa sune. Convorbirea:
-Alo.
-Alo. Cine e la telefon? se auzi un glas tremurat
- Buna. Eu ma numesc Malina. Am o problema cu spiritele si astea. Ma-ti putea ajuta?
- Sa vad ce pot? Dar cum ai dat de mine?
- Pai am gasit un ziar din anii 80, si scria ca sunteti o vrajitoare. Imi cer scuze.
-Nu-i nimic. Deci sti adresa, nu?
-Da.
-Bine, te astept azi la ora 13:30.
- Bine, va multumesc. La revedere!
- La revedere!
Bap! Bap! Bap! Bap!
Se auzea la telefon cum inchise.
Era bucuroasa, se duse la toaleta. Pe usa scria " Ai o zi pana la moartea ta!" Ea speriata fugise in camera ei si se uita la ceas. Era 13:00.
Se imbraca. Apoi auzi un zgomot in camera parintilor ei. Șocant acolo nu sa mai calcat nimeni de cand au murit părinții ei. Ea. inspaimantata a adus cheile de la usa parintilor si a descuiat-o. Geamurile erau deschise si era un porumbel negru si mirosea a mortaciune. Ea a iesit de acolo repede si a incuiat usa. Apoi se audeau batai in usa. S-a speriat de moarte.
-Cine e la usa? striga ea
-Sunt eu, Jhon.
- O Doamne ce m-am speriat.
- De ce?
Si ii povesti ce a faucut
- Aha, deci de aia ai tacut atata timp. Doar nu o sa taci ani intregi.
- Pai nu cred ca am timp.
-?
Trrr! trrr! trrr!
- Suna telefonulRaspunde :
- Alo.
- Alo, sunt Alisa, doamna pe care ai sunat-o. Vino ca e si 27 de minute.
- O Doamne am uitat imi cer mii de scuze vin acum.Bap! Bap! Bap!
- Jhon imi cer scuze dar ma duc la o doamna vrajitoare ca sa vad daca ma poate ajuta.
- Unde ai gasit una?
- Nu conteaza! Vorbim Noi! striga din hol
- Ok, pa, ne intalnim mai tarziu sau vorbim la telefon?
- Sigur, pa.
- Mult succes.
- Merci.Si pleca. Ajunse la acea casa.
Ding! Dong! Ding! Dong!
Suna soneria.- Intra te rog!
- Hmm... De cat timp locuiti aici? Fara suparare.
- De 156 de ani, de ce?
- Imtrebam, e ceva normal petru v...
- Da, poti zice sau daca nu spune-mi Alisia.
- Bine, Alisia.- Asa. Sa vedem ce putem face. Spune-mi tot.
Si incepu sa povesteasca.- Ma tem ca nu am leacuri. Dar pot citi in carti la ce te vei patii.
- Va rog spuneti-mi vreau sa stiu tot!
-Bine... sa vedem. Hmm... Vei murii in chinuri.
-...
- Deci asta pot sa vad. In rest nu mai pot fiindca sunt si foarte batrana. Am 167 de ani.
- Sa fiti sanatoasa.
- Smile.
Mii de scuze domnisoara dar nu te pot ajuta. Te-as ajuta cu orice pret dar nu pot.Biata fata incepu sa planga si zise ca a scris pe usa cu sange " Mai ai o zi"
Batrana nu stia ce sa faca. Se gandi si se gandi... Dar nu stia ce.
Fata mers acasa plangand in hohote.
De nervi a spart si a stricat tot ce era in casa.
Atunci se audeau batai in usa. Erau prietenii ei : Lorette, John si Sarah.
- Cine e? zise nervoasa
- Suntem noi. Laurette, Jhon si Sarah.
- Ce vreti?
- Sa vedem ce faci.
Si fata incepu sa planga. Ei intra-ra in casa. Dar ce? Unde era Malina? Oare sa se fi ascunse? Nu stiau. Iar copii o strigau ca descreeratii.
- Lasati fata in pace! Plecati pana nu... se auzise o voce groasa si demonica, dar se opri la cuvantul "nu..." oare ce s-a intamplat? Sa vedem.
Atunci vazu fata cum coborara din pod cu un cutit infipt in picior. Copii speriati au sunat la 112, pe telefonul Malinei.
- NU AVETI CE SUNA PE TELEFONUL MALINEI! se auzi aceeasi voce.
S-au speriat si au inchis. Sunase de pe telefonul lui Sarah.
- Alo.
- Alo. Salvarea veniti repede!
Strada. Blablabla. adresa etc.
Salvarea ajunse in jumate de ora (30 de min)
Malina nu e de gasit, disparuse.#Sfarsit. 🙋
CITEȘTI
Numărul
HorrorO poveste simplă, cu un conținut destul de bun, bafta in a citi. Horror it's my life.