Hoofdstuk 26

397 25 3
                                    

Ella's pov

Ik pak de huissleutel en stop hem in mijn jaszak waarna ik mijn hoofd om de hoek van de woonkamer opening steek. "Leon, ik ben Jess ophalen. Wil jij trouwens proberen mijn slaapkamerdeur te openen? Het lukte me net niet?" Hij kijkt op van het beeldscherm waar momenteel een film afspeelt die hij en Madelyn kijken. "Hmm ja. Doei." Ik knik en glimlach even waarna ik het huis verlaat en naar de taxi loop.

Als de taxi bij het vliegveld arriveert betaal ik de chauffeur en loop naar de aankomsthal. Zodra ik weet waar ik heen moet loop ik daar naartoe.

Niet veel later, een half uur tot drie kwartier, komt Jess aangerend met twee koffers en twee weekendtassen.

"Jess hemel wat heb je allemaal mee? Kon dat niet later overkomen?" Jess schudt haar hoofd. "Nee, schoenen kleding dekens en nog meer kleding." Ik rol met mijn ogen en pak een koffer en een weekendtas over. "Well leggo," mompel ik waarna ik dezelfde weg weer terugloop.

Als we na een tijdje in een taxi zitten, het was nogal erg druk, geeft Jess de man een briefje. "Wat staat erop?" vraag ik fronsend en ik kijk naar haar.

"Hmm. Niks belangrijks voor jou." Ze grinnikt even waarna de taxi vertrekt.

Na een kwartier, dertien minuten om precies te zijn, komen we bij een appartementencomplex aan. "Jess? Waarom zijn we hier?" Ik kijk naar haar terwijl ze gewoon maar glimlacht. "Oh. Gewoon. Je weet wel. Kan jij trouwens even asjeblieft betalen want ik heb nog geen contant geld?" Ik knik en zoek naar mijn portemonnee in mijn tas die ik, als ik hem gevonden heb, open. Ik geef de man het geld en glimlach dan waarna ik uitstap en Jess help met haar koffers.

"Off we go to our new home!" roept Jess en ik kijk haar aan. "Pardon? Ons? Wat?" Ze grijnst even waarna ze zonder iets te zeggen naar binnenloopt. Ik volg haar maar sinds dat ik haar spullen heb.

Zodra we boven komen, tweede verdieping van de dertien die er zijn, kijk ik naar de deuren. Twee deuren dus twee appartementen op deze verdieping, wat betekent dat ze groot zijn! "Jess hoe betalen we dit?!" Ze lacht even. "Mijn moeder en jouw vader." Ik knik kort waarna ze naar de linker deur loopt. "Jij openen of ik?" Ik knik naar haar ten teken dat zij hem mag openen.

Als de deur open is volg ik haar naar binnen. Eerst is er een halletje. Er staat al een tafeltje waar Jess de sleutels op legt en er hangt al een kapstok.

Ze opent de volgende deur. Naar de woonkamer en keuken. Ik loop naar het grote raam, met deuren erin voor het balkon, en kijk naar buiten. De Big Ben staat in het zicht en ik glimlach breed. "Jess kijk!" Ze komt naast me staan en ik hoor een zucht. "Perfect!"

Ik draai me dan om en loop de keuken binnen. Er staat een keukeneiland met barstoelen eraan, als je het een keukeneiland kan noemen want het staart tegen een soort van muur aan. Ik glimlach even waarna ik de keuken verlaat. Er staat nog geen bank, of andere meubels die er in de woonkamer behoren te staan in de woonkamer.

"Wil je naar de slaapkamers kijken?" Ik draai me naar Jess en knik waarna ik haar volg. Er zijn nog drie deuren. "De middelste is de badkamer." Ik knik en open een van de twee deuren, aan de linkerkant van de badkamer. Het is een normale maat slaapkamer met witte muren en twee ramen. Ik loop dan naar de kamer waar Jess naar binnen is gegaan en zie praktisch hetzelfde staan. Ik glimlach even waarna ik weer naar, wat ik denk dat nu mijn kamer is.

Voordat ik de kamer inloop stop ik. Ik draai me naar de overige deur en open die. Een kleine badkamer komt tevoorschijn, met een wastafel, toilet en een douche. 

Ik verlaat de badkamer weer en loop naar mijn kamer. "Ella?" Ik draai me om en knik. "Waar gaan we nu eigenlijk slapen dan?" Ze grijnst even schaapachtig. Ik begin te lachen. "We kunnen bij mij? Als mijn deur tenminste weer opengaat." Ze grijnst even. "Ja, over dat. Je broer heeft je kamer al tot zichzelf getrokken. Ik kreeg hem namelijk aan de telefoon toen ik eerst op jullie huistelefoon belde vandaag. Dus ja. Ik weet niet wat hij al heeft gedaan?" Ik zucht. "Dat verklaart mijn deur die niet opende. Euh, we kunnen een opblaas matras kopen en daarop slapen vannacht? Misschien hebben we er thuis nog wel een?" Jess knikt en springt op en neer. "Slaapfeest!" Ik rol met mijn ogen en loop langs haar heen naar de deur. "Leggo then!" 

Als we naar twee uur weer terug zijn met een nieuw tweepersoons luchtbed, we hadden er thuis toch geen, laat ik me op de grond vallen. "Oké! Ik heb dorst! Doet de waterleiding het al?" Jess schud haar hoofd en ik zucht expres extra hard. "Als het goed is werkt alles in twee dagen!" Ik knik en sta op. "Ook de lampen enzo? Elektriciteit?" Ze haalt haar schouders op en loopt naar de lampknop. Ze drukt hem in en kijkt naar de lamp in de woonkamer, zonder resultaat. "Nee. Hij doet het niet. Zal ik kaarsjes en zaklampen halen?" Ik knik en zucht waarna ik naar het luchtbed kijk. "En een pompje ofzo. Kan je nu pinnen? Of heb je geld nodig?" Ze schudt haar hoofd. "Ik kan wel pinnen nu denk ik." Ik knik en zucht even. 

Als ze weg is pak ik mijn telefoon en zet het scherm zo min-fel zodat ik de batterij spaar. Als ik toch geen oplader heb. 

Net als ik mijn telefoon wegstop krijg ik een sms'je binnen.

From: Niall :)

How late are we going to meet up tomorrow? x

To: Niall :)

Euh, I don't know.

To: Niall :)

O! Ono. I can't tomorrow, this whole week I can't. I have exams. How could I forget! I'm sorry Niall :(. x

From: Niall :)

Oh, no it is okay. Good luck tomorrow :) x

Ik zucht even en kijk naar het scherm. Ik sms nog een verdrietige smiley en vergrendel mijn telefoon dan.

Niall's POV

Ik kijk naar het scherm en zucht.

To: Ella <: :> 

Oh, no it is okay. Good luck tomorrow :) x

From: Ella <: :>

:(

Ik stop mijn telefoon weg en kijk op. "What's up Ni?" Ik kijk naar Zayn die aan de andere kant van de kamer zit. "Nothing, just Ella who canceled." Hij fronst. "Why did she canceled?" Ik mompel een zachte exams. 

"Here, your bar of chocolate." Ik trek een pijnlijk gezicht als Harry de reep naar mijn hoofd gooit en raakt waarna ik hem oppak. "Thanks." Ik open hem en breek een stukje af. Ik stop het in mijn mond en glimlach even. 

Ella's POV 

Als Jess weer terugkomt is het onderhand donker aan het worden. "Sorry dat het zo lang duurde, maar er waren zulke leuke dingetjes en tja." Ze houdt twee tassen op en ik begin te lachen. "Ja kijk dan," zegt ze enthousiast en ze gaat op de grond zitten waarna ze de tassen uitpakt. Zeven kaarsen, bruin/klei kleurig, een pakje lucifers, een pompje wat te eten en mokken. "Oh, en ik ben langs je huis gegaan en heb je boeken meegenomen." Ze pakt een andere tas uit de gang. "Hier, ze zijn zwaar." Ik bedank haar en glimlach waarna ik de tas open en mijn geschiedenis boeken pak, mijn examenvak voor morgen. Dinsdag heb ik Engels, woensdag Frans, donderdag aardrijkskunde en vrijdag wiskunde. 

Ik open de boeken en kijk op als ik een pompje hoor. Jess stampt op het pompje wat ze heeft aangesloten op het luchtbed. Ik lach even en schud dan mijn hoofd waarna ik mijn geschiedenis begin door te nemen. 

-

Hii, 

Aan de zijkant zie je een beetje wat het moet worden. ALS DE FOTO ER TENMINSTE KOMT TE STAAN :D. De keuken, op de rechter foto aan het einde van dat keukeneiland ding zit de opening, aan de linker kant snap je... 

De badkamer is zo als je er recht inloopt en ja.

En verder staat er bij de slaapkamers de naam bij. :).

Xx

En comment asjeblieft?:) Vind ik leukkk. :))

I'm so done with you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu