Hoofdstuk 14

250 10 1
                                    

pov Emily

Ik had zo'n raar gevoel na gisteren. Ik heb er de hele nacht over liggen piekeren. Ik ken niall wel van in One Direction, maar toch voelde het zo vertrouwt. Alsof ik hem al eeuwen ken, het voelt zelfs aan alsof hij een broer van mij is. "Wauw, wat zie jij er goed uit!" "? wat?" "Dat je er goed uit ziet" "Hahaha zeer grappig, ik heb vanacht veel te lang liggen piekeren, dat is al." "Oh waarover?" "Wel het is nogal moelijk uit te leggen. Gisteren had ik echt een raar gevoel. Het voelde aan alsof ik je al jaren ken, wat natuurlijk niet zo is maar het blijft me maar achtervolgen." "Ja ik snap wat je bedoelt, ik had hetzelfde gevoel. Zo bijna een broer zus gevoel. Maar wat zou het betekenen?" "Ik weet het niet misschien moeten we het uitzoeken. Heb jij soms een foto van jou toen je klein was?" " Thuis wel, ik zal er straks om rijden en dan kom ik terug" "Oke, dan zie ik je straks." Nog voordat mijn zin afwas, was hij al vertrokken. Nu lig ik hier weer alleen, ik hoop dat de dokter snel komt om te zeggen dat ik naar huis mag.

De dagen gaat verder, Ik krijg nog steeds geen nieuws wanneer ik naar huis moet. Emma is al wel naar huis, ze moet terug naar school anders moet ze haar jaar overdoen. Ik moet mijn jaar ook over doen, daarom wilde Emma niet gaan want anders was ik alleen. Natuurlijk heb ik gezegd dat ze terug naar school moet en dat ik het wel zou overleven. Niall komt ook nog steeds op bezoek en samen zijn we onderzoek aan het doen of we echt geen broer en zus zijn. Tot nu toe heeft het nog niets opgeleverd.

'Goedemorgen Emily" zegt de dokter wanneer hij mijn kamer binnenloopt. 'Goedemorgen dokter, komt u me eindelijk vertellen dat ik naar huis mag?' vraag ik. 'Inderdaad, over 3 dagen vrijdag dus mag je naar huis.' 'Oh geweldig, eindelijk kan ik naar huis.' De dokter glimlacht nog en verdwijnt dan uit mijn kamer. Ik neem direct mijn gsm en ben naar Niall.

Niall: Hallo, met Niall Horan met wie spreek ik?
Emily: Hey Niall, ik ben het Emily. Wil je direct naar het ziekenhuis komen ik heb geweldig nieuws.
Niall: Oke ik ben al onderweg.

Zo'n 20 minuten later kwam hij mijn kamer binnen, 'Wel, dat duurde zolang!' 'het was nogal druk onderweg, er was een ongeval gebeurd.' 'Maakt niet uit het was maar om te lachen.' 'Em wat is het grote nieuws?' 'wel, ik mag vrijdag naar huis. Geweldig hé?' 'dat is geweldig nieuws, maar hoe gaan we dan verder met ons onderzoek?' 'Oei daar had ik ook niet meer aan gedacht.'

------------------
Hier is het lang verwachte hoofdstuk. Het is nogal druk geweest op school, en de inspiratie was een beetje op. Maar hier is het dus. Ik hoop dat het een beetje goed is.

Story_of_my_life_x :)

Ongeluk (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu